MENU

neděle 7. března 2021

ODPOČINKOVÁ NEDĚLE

Krásnou neděli vám přeji! Vypadá to, že na víkend se počasí umoudřilo a já dnes konečně vyrazím po dlouhé době na procházku. Je sice relativně zima, ale svítí sluníčko a to mě vždy dobije energií. Akorát jsem dopila svou každodenní dávku cappuccina, na kterém jsem mimochodem od doby, co máme nový kávovar, celkem závislá. Obecně mi káva po vyléčení z covidu začala chutnat a to je znamení, že je u mě opět vše při starém. Mé dnešní kroky pravděpodobně povedou do bytu, kde s taťkou a bráchou uděláme nějakou práci a zbytek dne bude odpočinkový. Tím se vracím k minulému článku obsahujícím mé radosti všedního dne a dnes se k nim může přidat i další věc - rekonstrukce koupelny, která se pomalu, ale jistě blíží k úspěšnému konci. Vše postupně dokumentuji a jelikož jste si na Instagramu odhlasovali, že by vás série článků o stěhování bavila, můžete se na takto orientované témata v blízké době těšit. A jaký máte víkend vy? Vyrazili jste nebo vyrazíte také provětrat hlavu na čerstvý vzduch? 



33 komentářů :

  1. Užij si procházku, taky už jsme byli ,to sluníčko je boží :). Jé, těším se na články ohledně stěhování a bydlení :). Já zas teď ujíždím na caru a meltě :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes bylo opravdu nádherně a fajn, že jste také vyrazili. :)

      Vymazat
  2. koukám stejné jak u nás ja zas ulítávám na latte ♥ procházku též užívám s kočárkem když je hezké počasí :)když nemrzne teda

    OdpovědětVymazat
  3. Tie tulipány máš nádherné, wau. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už dneska byla ráno na procházce s pejskem a za chvilku půjdeme zas, nejspíš si dáme nějakou delší, když je venku tak hezky :) Užij si zbytek víkendu! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, že jste také vyrazili, byl by hřích toho sluníčka nevyužít. :))

      Vymazat
  5. Články o bydlení určitě uvítám a ráda si je přečtu.
    Taky jsem dneska vyrazila ven. Bylo (vlasně ještě je) krásně

    OdpovědětVymazat
  6. Počasí je tento víkend krásné, i když chladné. Já jsem včera s taťkou ujela na kole 20 km a pak byla se ségrou a pejskem na procházce. Dnes jsem byla běhat a pak jsme jeli zase na kole :) jinak dočítám knížku o Martině Navrátilové, hraju na klavír a koukala jsem na atletiku a biatlon :)
    Těším se na články o stavbě :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na kolo jsem si letos ještě netroufla, ale 20 km je skvělý výkon! :) Hezký večer. :))

      Vymazat
  7. Můj víkend vypadal tak, že jsem uklízela, prala takové ty domácí práce, ale i jsem vařila jelikož mamka měla něco na práci u dědy. Poté i přes tuto situaci jsme oslavili sestry narozeniny, které měla v pátek. Upřímně to bylo super, jelikož jsme si se sestrou hodně dobře popovídali, ale užila jsem si i malé synovce. Vypnula jsem aspoň trochu a poté jsme s mamkou večer před hraním her měli kadeřnický salon :D Rozhodně ty články o stěhování jsou super nápad. Nakonec jsem i přes to nádherné počasí nebyla venku snažila jsem se před následujícím pracovním týdnem hodně odpočívat. Jinak máš moc krásné fotky.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne fotky ♥ Môj víkend bol dosť smutný, pretože priateľ odletel študovať do Ukrajiny a stále je to divné. Boli sme spolu 24/7 a teraz tu nie je a všade je hrozné ticho. No hnus. Tak som si poplakala, ale verím, že už to bude len lepšie a budeme sa obaja snažiť vyťažiť čo najviac z tejto situácie.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky,
    moc krásné fotky:-) odpočinkové dny jsou důležité, já měla včera takovou klidnou sobotu a užila jsem si ji. Dneska jsem po delší době viděla s kamarádkou a jsem z toho nadšená. To setkávání s přáteli mi opravdu chybí. Na stěhovací články se opravdu hodně těším. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. My jsme byli o víkendu doma. Jen jsme šli na procházku se psem. Jinak teď většinou hodně čtu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som trávila víkend zabambušená na sedačke, pretože ma chytala viróza. :) Ale z tvojich fotiek sála neskutočná pohoda. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem byla v karanténě a dneska poslední den karantény jsem vyšla pozitivně, takže já se ven dlouho nedostanu :( Užívej procházky i za mě ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsme vyšli ven. Nejsem moc fanoušek procházek, ale to počasí bylo skvělé a za celý víkend jsem s přítelem nachodili skoro 20 tisíc kroků. A šlo to úplně samo. :)
    Jinak super fotky! :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  14. Přesně taková má být neděle, pohodička s dobrou kávou :)

    OdpovědětVymazat
  15. V této době stěhování musí být šílené, ale je fajn, že je vás na to víc :) Jinak já měla také chill day :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  16. Neděle je fajn den na odpočinek. Já jen bez té kávy a spíše s čajem nebo horkou čokoládou s mlékem :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Já teď ven moc jít nemůžu, protože mám karanténu a to zrovna dneska krásně svítí sluníčko. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné fotky! S tím sluníčkem to máme stejně, je to dobíječ! 🙏🏻

    OdpovědětVymazat
  19. Tak na články ze stehovani se těším, to je moje gusto :)! kytičky jsou krásne. A jaký máš kávovar? Kapslový nebo pákový? My doma odjakživa měli pákovy a teď na sharehousu máme kapsle a nedá se ta slaďárna s pořádnou kávou porovnávat :( taky se plánuju stěhovat tak zvažuju co vyberu.. asi se dají sehnat i dobré kapsle což:)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme kapslový od Dolce Gusto a nemůžeme si ho vynachválit. Nabídka kapslí je opravdu široká a na kávě si pochutná i taťka, který preferuje silné presso, takže doporučuji! :D :) Za mě je nejlepší cappuccino, to jsem si hodně oblíbila. :)

      Vymazat
  20. krásný fotky :))) a užívej sluníčko, já aktuálně ležím s covidem, takže si o něčem takovým zatím můžu nechat zdát :D
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  21. Na články ohledně bytu se moc těším, mám takové články moc ráda!
    Já už víkend neměla volný ani nepamatuji, jen když mám dovolenou, jinak pořád chodím do práce obden.

    OdpovědětVymazat
  22. Krásne fotografie ♥ A tie tulipániky, jéj 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat