MENU

pátek 5. března 2021

MALÉ RADOSTI

Přeji vám hezký pátek! Dlouho tu nebyl takový ten obyčejný povídací článek plný fotek a jelikož poslední dny nedělám pomalu nic jiného, než že zkouším nový Olympus, přišlo mi jako fajn nápad se s vámi o pár takových snímků podělit. Snažila jsem se ale fotit pouze ty světlejší chvilky mého dne, jelikož negativity je momentálně všude kolem až příliš. Momentálně jsem opět doma na home office a i když jsem se po nemoci těšila do práce, musím tento nudný režim nějak přetrpět. V tom mi pomáhají drobnosti, které ale umí zlepšit náladu. Poslední dobou se snažím každý den najít minimálně 3 věci, které mi vykouzlí pozitivnější den a myslím si, že tohle je užitečná praktika pro udržení duševní rovnováhy - zvláště pak v dnešní době. 

První věc, která mi včera vykouzlila úsměv na tváři, byla velká návštěvnost blogu a krásné komentáře pod článkem, ale i na Instagramu. Jsem moc vděčná za to, že mám tak přející a milé čtenáře, kteří dokáží sdílet radost. Mockrát vám děkuji! Dopoledne jsem šla do Lidlu na menší nákup a mohla jsem oči nechat na těchto nádherných tulipánech. Na jaro se už neskutečně těším a tak jsem si pořídila tyto růžové, které už mi zdobí pokoj. Jaké květiny máte nejraději?Také jsem se na půl hodinky sešla s kamarádkou, probraly jsme vše možné i nemožné a daly jsme si výborné cappuccino z nedaleké pekárny. Už pomalu ani nevím, jaké to je sedět v kavárně, ale k radosti dnes opravdu stačí málo. Hezčí můj den udělaly i tyto krásné jahody. Společně s mangem jsou totiž mým nejoblíbenějším ovocem a neměla jsem je snad od minulého léta, takže okamžitě letěly do nákupního košíku. Co během těchto dnů dělá radost vám a máte nějaké tipy, jak si udržet pozitivní náladu? Pokud ano, budu moc ráda, když je budete sdílet v komentářích. Mějte se krásně! 

22 komentářů :

  1. Je dobře, že si děláš radost. Je to potřeba! :-) Foťák je krásný, tulipánky taky. Zrovna včera jsem si jedny koupila. A ty jahody? My teď s přítelem denně jíme jahody, když tedy jsou dostupné v obchodě. :-)Mňamka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný a optimistický článek! Také mám ráda tuhle naší blogerskou komunitu, kde se podporujeme a píšeme si komentáře a tak, určitě je to jedna z věcí, které mě drží teď v dobré náladě 🙏🏻
    Ty tulipánky jsou nádherné, já miluji naprosto všechny květiny, a tulipány také určitě budou, jsou to takoví poslové jara ✨
    Z ovoce také miluji jahody i mango, shodou okolností byl včera přítel nakupovat a také nám oboje koupil 😍

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásný a optimistický článek! Také mám ráda tuhle naší blogerskou komunitu, kde se podporujeme a píšeme si komentáře a tak, určitě je to jedna z věcí, které mě drží teď v dobré náladě 🙏🏻
    Ty tulipánky jsou nádherné, já miluji naprosto všechny květiny, a tulipány také určitě budou, jsou to takoví poslové jara ✨
    Z ovoce také miluji jahody i mango, shodou okolností byl včera přítel nakupovat a také nám oboje koupil 😍

    OdpovědětVymazat
  4. Omlouvám se, netuším proč se komentář přidal dvakrát 😯

    OdpovědětVymazat
  5. Tulipány sú najkrajší kvietkom...

    OdpovědětVymazat
  6. Dělat si radost je hrozně důležité :) mně už nějakou dobu dělá radost naše kočička, velkou radost mi dělá také to že už je venku trochu lépe, ale dnes se to zase nějak zkazilo. :(

    PS: Fotky z nového foťáčku JSOU MOC KRÁSNÉ :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne tulipány, bola by škoda ich tam nechať...
    Mňa teší moja rodina, psík, prechádzka, keď niečo dobré upečiem, či dobrý zelený čaj... a moje vyšívanie :-)
    Pekný víkend

    OdpovědětVymazat
  8. Tulipány jsem si minulý týden koupila a koupím znovu. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  9. Tulipány jsou nádherné, taky je mám ráda. A jahody jsem si včera koupila. Ještě na mě čekají. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  10. Tulipány jsou krásné, možná bych si taky nějaké mohla domů pořídit :) Já se snažím mít radost právě z takovýchto maličkostí, dneska mi ale udělalo radost, když jsem se ráno dozvěděla, že taťka je zdraví :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám nejraději asi narcisy, ale tulipány - to je jasné jaro :) mě teď zrovna dělá radost to, že mám home office, stihnu plno práce - jak v domácnosti, tak do práce.. Čtu si, vařím a konečně jsem se sebou začala něco dělat - cvičím podle videí Pamely. Kdy jindy se do toho pustit, když ne teď. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Také mám radosti z maličkostí. Zvlášť v téhle době je to potřeba. Každý den mám radost, že je naše rodina zdravá a že se jdu projít na čerstvý vzduch, nebo že si zaběham.
    Také miluji tulipány a růže, to jsou moje dvě nejoblíbenější květiny :)
    Mňam, jahody, mám je moc ráda. Děláš mi chutě :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
  13. Já si dneska udělala radost láhví rumu :D Legendário je mé oblíbené a chytla jsem ho v Lidlu v akci. Přihodila jsem tulipány stejně jako ty. A pak ještě dva irské steaky na víkend. A dorazila mi hromada objednaných čajů :).
    Naopak radost mi neudělalo, že manžel musí zítra do práce (připravuje organizačně testování zaměstananců), takže padá plánovaný výlet (a to se mi povedlo najít trasu, kde nepřekročíme hranice Prahy, je to v přírodě a nemusel by tam být milion lidí...)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  14. Krásne fotky, príjemný článok. Tie tulipány - presne dnes som bola v Lidli, vojdem a tam záplava tulipánov, ruží a iných kvetov. Hovorím si wau, musím si jedny zobrať. Tak už ich tu mám vo vázičke na stole a neskutočne sa z nich teším. To sú fakt všetko také malé milé radosti.

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám teda pozitivní náladu v sbě už celkem zažitou :) Ale co mě vždycky dokáže nasrat, tak karanténa, z toho jsem vždy špatná, ale naštěstí se s tím vždy brzo smířím (myslím tu po kontaktu s pozitivním). Jinak si vařím zdravě, cvičím, koukáme na filmy, učím se plést, věnuju se blogu, to vše mě nabíjí pozitivní energií ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  16. Ty jsi krásná! <3 Mám radost, že máš z nového foťáku radost! :) Sama jsem si také vždycky přála Olympus, ale uvědomila jsem si, že toho vlastně ani tolik nefotím a bohužel nějak hezky fotit ani neumím, tak to možná přijde až časem. :) Z kytiček mám moc ráda tulipány, kterými také každoročně přivolávám jaro a hortenzie. :)

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  17. A my ti děkujeme, že tu pro nás píšeš, takto krásné a zajímavé články! ♥ Tulipány jsou nádherné a ta jejich barva ♥ taky je moc miluju, ale jak si se ptala, jakou květinu máme nejradši. Já třeba miluju ještě gerbery, taky mají někdy tak nádherný barvy a když se jich dá spousty dohromady za mě prostě fantazie :D :)
    Jinak ti to samozřejmě moc sluší na fotografií :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné fotky :) Nedávno jsem byla podpořit místní kavárnu taky capuccinem a nemůžu se dočkat, až zase budeme chodit dovnitř :D

    OdpovědětVymazat
  19. Už sa neviem dočkať jari 😍 Teším sa na slnko a kvitnúce stromy, a na to, že konečne nebude večer tak skoro tma 😅

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Sdílené knihovny a jejich místo v minimalismu

    OdpovědětVymazat
  20. To je krásná aktivita, najít si takové radosti! :) Kávičku z nějaké kavárny bych si také dala :). Asi zajdu někde podpořit :). Tulipány mám také ráda, ale i růže, slunečnice :).

    OdpovědětVymazat
  21. Krásne fotky. Presne ako ty aj ja sa snažím nájsť aspoň tri pekné veci, čo mi urobili deň. Vždy si to pred spaním zapíšem do môjho diára.
    Posledné dni boli pre mňa pomerne ťažké a preto som sa snažila robiť všetko pre to aby som nemyslela na niečo negatívne. Snažila som sa vždy si zabaviť hlavu. Nedeľu som napríklad celú strávila pozeraním nepotrených videí na YT. Síce mám pocit, že som ohlúpla, ale vždy mi to pomôže vypnúť a zabudnúť na negativitu. A hlavne bicykel. To milujem a konečne je naň počasie.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  22. Alespoń máš home office :) já jsem bez práce a těžko se mi hledá i brigáda :) Jinak fotky jsou krásné, ať nový foťáček dobře slouží :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat