MENU

středa 26. května 2021

LEDOVÁ KÁVA

Přeji vám pohodovou středu! Dnes mám odpolední směnu, tak jsem hned využila volného rána a dala si pomalou snídani - bílý jogurt s ovocem a mé oblíbené cappuccino. Poslední dny není počasí nic moc, nevím jak u vás, ale v Hradci nám stále prší. Každopádně v posledních týdnech se našlo i pár slunečných dní a při té příležitosti jsem během jedné z mých častých procházek neodolala novince, kterou nedávno představilo Crosscafe. Jedná se o ledovou kávu s příchutí Piňa Colady. Upřímně úplně neholduji ochuceným kávám, nejraději mám klasiku. Nicméně kokos miluji a Piňa Colada je můj nejoblíbenější letní drink. Této kombinaci jsem tak nakonec neodolala a rozhodně to nebyla chyba! Lepší ledovou kávu jsem dlouho neměla a moc vám jí doporučuji.





20 komentářů :

  1. Páni kokos miluju a piňa coladu taky. Ale v kafi? To bych také ráda ochutnala, zní to jako zajímavá kombinace :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Piňa coladu miluju, tohle je zajímavý nápad, ale věřím, že to byla dobrota a také bych si jistě pochutnala!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuhle kávu musím ze zvědavosti ochutnat. Nedokážu si to moc představit ale zkusím. Měj krásnou středu ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  4. Neumím si tu kombinaci chutí představit, také mám nejraději klasiku :) Ale piňa colada sama o sobě je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  5. Mně, jako totálnímu nekafaři, by tam vadilo to kafe :D

    OdpovědětVymazat
  6. U nás je poslední dobou také deštivo :/ Bohužel.
    Crosscafe neznám :) ledovou kávu mám ráda, ale jestli by mi chutnala s příchutí piňa colady, to si nejsem jistá :D Kokos moc nemusím :D Já radši karamel :D
    Fotky jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sounds amazing! I would love to try this.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  8. Neviem prečo ale ja mám rada horúcu kávu. To isté platí aj o čajoch. Mne málo kedy chutia že zimné nápoje.

    RESPECT COCO CHANEL

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle spojení bych teda fakt nečekala! Ale Piňa Colada je můj nejoblíbenější drink, tak když půjdu colem Crossu a vzpomenu si na to, tak určitě vyzkouším! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  10. U nás také stále prší a už mě to šíleně štve. Piňa Coladu teda moc nemusím.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám ráda kávu s irským krémem, ale jinak dávám přednost klasickému latté :)

    OdpovědětVymazat
  12. krásný fotky! a to kafe musím zkusit, vypadá to dobře a v Crosscafe uz jsem nebyla ani nepamatuju :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  13. Klasickou kávu nepiju, ale ochucené mi nevadí. Vypadá moc dobře :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  14. Nikdy som nebola nadšenec kávy, ale v poslednej dobe si k nej začínam hľadať cestu; a čím viac ju pijem, tým menej chápem, či mi na nej dlhé roky vadilo 😅 A kombinácia s Piňa Coladou znie ako stvorená na leto 😍😍

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Minimalizmus v kuchyni — tipy na skladovanie a organizáciu

    OdpovědětVymazat
  15. Oh so gorgeous photos 💕💝 Great style
    i love it the jacket

    OdpovědětVymazat
  16. Věřím, že by mi kávička chutnala. Já na kávy nejsem náročná. :D ♥ Jinak hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak takovou jsem ještě neměla, já mám ráda s příchutí karamelu :)

    Somemthingbykate

    OdpovědětVymazat
  18. Já piňa coládu moc nemusím, ale zajímavý nápad na kafíčko :).

    OdpovědětVymazat
  19. Začínám o té kávě taky přemýšlet, pina coladu miluju! Ale zároveň mě to fakt děsí! 😄

    OdpovědětVymazat