MENU

neděle 23. května 2021

STĚHOVÁNÍ #4 | SESTAVOVÁNÍ NÁBYTKU

Krásné nedělní ráno všem! Je na čase publikovat další stěhovací článek, jelikož práce na bytě se chýlí ke zdárnému konci a tento, v pořadí čtvrtý, bude dle mého názoru jeden z nejzajímavějších. Po rekonstrukcích a vybavování kuchyně totiž přišlo na řadu sestavování komod, postele, stolků apod. Byl to krok, na který jsem se šíleně těšila, jelikož kompletní vzhled bytu jsem měla v hlavě již několik let. Už během mé puberty ve hře The Sims jsem tvořila byty a domky ve skandinávském stylu, pro který je typický bílý a jednoduchý nábytek. Pro někoho může být tento styl nepraktický z hlediska údržby, protože je na něm vidět každý flíček - nicméně pro mě byla bílá jasnou volbou. Nejen, že se mi jednoduše líbí, ale působí na mě příjemně a čistě. 



Jako první přišla na řadu postel. Zvolila jsem větší rozměr a to 140x200 cm. Ne, že by mi klasické jednolůžko nestačilo, ale občas u mě pravděpodobně přespí návštěva a ruku na srdce - pokud je ta možnost, mít větší postel nikdy není z hlediska pohodlí na škodu.


Nezbytnou součástí bytu je samozřejmě televize. Byla jednou z věcí, do kterých jsem se nebála investovat a jedná se o nový LG model. Taťka mi jí připevnil na zeď, včetně otočného držáku a mohu si jí tak kdykoliv otočit i směrem k posteli. Protější stěnu mi zdobí i úzká knihovna pro mé nejoblíbenější knížky.



Další kus vybavení, na kterém jsem trvala a chtěla v bytě mít, byla sedačka. Byla jsem trochu omezená prostorem a ideální velikost jsem po dlouhém hledání sehnala v Jysku. Je v šedé barvě a velké pozitivum vidím v tom, že je rozkládací a velmi pohodlná. 



V bytě je několik úložných prostorů, zejména komody a jedna větší šatní skříň v chodbě. Nejspíše nemusím zmiňovat, že zvítězila Ikea a to díky snadné konstrukci, cenové dostupnosti a jednoduchému vzhledu. 



Podlaha je vinylová v barvě bukového dřeva, ale před sedačku jsem pro větší útulnost pořídila i menší koberec, též v šedé barvě. Kvůli zavřeným obchodům to byl celkem risk, jelikož jsem objednávala přes internet, ale ve finále jsem s ním maximálně spokojená! 

To by pro tento článek bylo vše a budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jaký styl nábytku preferujete vy. Mějte se krásně! 

25 komentářů :

  1. Já mám postel 180x200 a naprosto si to letiště užívám, nemluvě o tom, že když mám návštěvu, tak je to pohodlí pořádné :) Jednolůžko bych si snad ani nekoupila... možná takovou tu rozkládací postel z Ikey :)
    Já mám ráda taky jednoduché vybavení a také ideálně v bílé barvě :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Ta komoda je úžasná! Já také hodně preferuji bílý nábytek, přestože je na něm hned vidět každé smítko. Působí to na mě zkratka stejně jako na tebe, tedy čistě. V prostoru s bílým nábytkem se přirozeně cítím nejlépe a můj koutek, kde tvořím mám také bily nábytek. Moc pěkně si vybrala! Těším se, až ukážeš byt s doplňky!

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, máš to krásné a útulné! Též mám velmi ráda skandinávský styl a bílou, ačkoliv po letech v UK se mi zalíbily i maličko barevnější a živé styly, ale skandinávie vede. Doma i v domě v UK to máme podobně, přijde mi to nejvíc útulné a “jako doma”.
    Jinak větší postel je must have, malou už bych si vůbec nekupovala, skvělá volba, které jistě nebudeš litovat!
    I gauč se mi moc líbí, doma v ČR máme též šedý. Máš to krásné, tam se ti bude bydlet! 🤩👏🏻🙏🏻

    OdpovědětVymazat
  4. Bílý nábytek se mi hrozně líbí, jen bych se bála, že na něm bude vidět každé smítko :-) jinak postel taky jedině velkou :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to krásně, bílý nábytek je za mě absolutně nejlepší :D Všichni říkají, že je na něm vše vidět, ale podle mě to moc není pravda - mám ho už pár let v pokoji :D Černá je naopak mnohem horší:D

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tenhle. Všechno vypadá moc hezky. Bude to u vás hezké a útulné.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Super, aj mne sa páči biely nábytok :-) Doma mám bilo-čierny, ale chystám sa na zmeny.
    Tak príjemné bývanie-

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, taky máme tady v Praze velkou, bílou a vyšší postel. Je prima! Zaujala mne sedačka, protože tento styl vč. barvy vídám posledních cca 14 let velmi často a už chápu proč. Prima neděli. Krásné to tam máš. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mám ráda jednoduchý ne příliš zdobný styl. Do malého, navíc "holčičího" bytu je myslím bílá ideální (můj první byt měl bílou ložnici :)). Teď jsme sáhli při rekonstrukci obýváku po hnědé - chtěli jsme jednoduchý nábytek z IKEA a v tomto odstínu se nám líbil nejvíc.
    Budeš to mít hezké.

    OdpovědětVymazat
  10. To je boží, hned bych se tam klidně nastěhovala! :D

    OdpovědětVymazat
  11. Bílá se mi taky hodně líbila, ale teď se mi více líbí dřevo, takže já nabytek v domečku budu ladit hlavně do barvy dřeva. Ovšem takovou předsíň už mám vybranou bílou :)

    OdpovědětVymazat
  12. S bílou barvou úplně souhlasím, také jsme ji v bytě volili jako čistý základ, ke kterému se pak dá přidávat v podobě barevnějších doplňků. Hlavně v menších prostorech je to podle mě ideální, protože je více rozsvítí. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Máš to tam nádherné :) my v neděli také stavěli skříň, která nám po 4 měsících přišla. Práce na 3,5 hodiny, byla to makačka, ale je nádherná a jsme moc spokojení :)
    Televizi máme také na zdi a otočnou. Gauč má stejnou barvu, jako náš :).
    Máš skvělý styl <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
  14. To je nádhera. Přesně jak píšeš, bílý nábytek je krásný a útulný. Také se mi líbí skandinávský styl a ty to máš doma už teď moc krásné a útulné😍. Líbí se mi ta komoda z IKEA a ta sedačka z jysku je taky moc krásná. Užívej si tohle zařizování, protože to je nejlepší část. 😍

    OdpovědětVymazat
  15. Ja milujem biely nábytok aj keď mi ho často krát moje deti doničia a poškodia a pošpinia ale aj tak ho milujem. Je taký krásny, elegantný a decentný. Veľmi krásny si si vybrala. Tú komodu čo máš ty tak som si chcela kúpiť aj ja pre chalanov ale nezmestila by sa im do izby.

    KTORÚ KRAJINU ZNÁZORŇUJE MOJ OUTFIT?

    OdpovědětVymazat
  16. Máš to moc pěkné. :) Sedačka se mi moc líbí.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  17. Mě se líbí taky styl Ikei, nemají to nijak přehnané a vypadá to moc hezky. Akorát nějaké velké kusy nábytku, třeba jako postel nebo gauč, jsme tak nechtěli kupovat skrz kvalitu. Že není až tak dobrá :) Tak to jsme investovali jinde :) Moc hezky to máš zařízené.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné! Do malého bytu, se vždy hodí bílá a bíla je čistá a musím říct, že na ní nejde vidět tolik prachů jak u černé.

    Velká postel je nejlepší volba ♥ Těším se na další článek o bydlení !

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  19. Škandinávsky štýl MILUJEM a aj ja v ňom zariaďujem svoj byt 😍 Zbožňujem tú vzdušnosť a čistotu, podľa mňa to vyzerá nádherne. Tvoj byt zatiaľ vyzerá úžasne, už sa neviem dočkať, ako to bude vyzerať aj s dekoráciami a doplnkami 🥰

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Minimalizmus v kuchyni — tipy na skladovanie a organizáciu

    OdpovědětVymazat
  20. Máš to parádně sestavené, já miluji bílou barvu v iteriéru, připadá mi, že místnost vypadá větší a hlavně v dnešním světe sociálních svítí je takový byt ideální i pro fotky :D

    Somemthingbykate

    OdpovědětVymazat
  21. Už jsem si všimla na instagramu, jak to tam máš krásné. Hlavně úplně sladěné, doplňky krásné. Musí se ti tam bydlet moc hezky. ♥

    OdpovědětVymazat
  22. To je nádherné! :) Moc se mi líbí, jak si svůj byteček zařizuješ, přesně podobný styl se líbí i mně a přála bych si, abych někdy bydlela v podobném prostředí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  23. Moc hezké, já mám taky ráda bílí nábytek protože se dá barevné dobře dekorovat. Mě teď brzy taky čeká vybavování bytu a na sestavování skříní se upřímně moc neřeším. Když jsem žila v Česku, dala jsem to tátovi a za hodinku bylo hotovo, kdežto teď jak žiji v Anglii, tak si nábytek musím postavit sama.

    OdpovědětVymazat
  24. U nás operuje teď zámečník nymburk a jsem ráda za to že jsme se do Nymburka, to malého města na okraji Středočeského kraje přestěhovali. Bydlet v praze nás teda už moc nelákalo a věděli jsme že potřebujeme nějakou rodinnou komunitu. Život v bytě byl otřes.

    OdpovědětVymazat