MENU

pondělí 17. května 2021

JARNÍ WISHLIST

Přeji vám hezký večer! Před nedávnem jsem se zmiňovala o tom, že bych s vámi ráda sdílela můj jarní wishlist. Stejně jako v létě, na podzim i v zimě totiž nesmí tento seznam chybět. Jelikož jsem si ale všechna svá přání týkající se bytu, dekorací a podobných věcí splnila, je tentokrát pro změnu plný módy. V šatníku mi chybí několik kousků, které bych v tomto období ráda nosila a mám v plánu si udělat menší radost hned z příští výplaty. Zatím brouzdám po různých e-shopech. Nekonečné fronty po otevření obchodů mě totiž minuly a nemám ani extra chuť tohle davové šílenství absolvovat. Jak jste na tom vy? Už jste někam na nákupy oblečení zavítali?


1. Roztrhané džíny mě nikdy neomrzí. Nemám snad jediné, které by byly bez děr, ale chybí mi nějaké volnější. Nepotřebuji úplně styl "boyfriend jeans", nicméně uvítala bych něco mezi tímto a klasickým střihem. 

2. Tílka v basic barvách. Černé, šedé, bílé - kombinace, která je v šatníku nutností. Mám ráda i pastelové a veselé odstíny, každopádně určitě souhlasíte, že obyčejné barvy nesmí chybět.

3. Gumičky s mašličkou - tohle je trend, na kterém momentálně ujíždím a moc se mi tento doplněk v culíku líbí. 

4. Adidas tenisky na fotce výše jsou snad to nejpohodlnější, co jsem kdy na nohách měla. Mé současné už jsou v hrozném stavu a hned jak na ně narazím, okamžitě je beru! 

5. Pásek je věc, kterou pravděpodobně nemusím více komentovat. Zaujal mě tento se zlatou sponou. 

6. Džínová bunda - letos u mě nahradí koženou. Vždy se u mě střídá období, kdy nosím jeden z těchto materiálů a letos vítězí právě džínovina. Snad na nějakou hezkou brzy narazím. Jaké položky máte na jarním wishlistu vy?

17 komentářů :

  1. Nejaké roztrhané džínsy by sa hodili aj mne. Už dlhšie rozmýšľam nad ich kúpou, ale musím šetriť peniaze, hah. :D Inak tie gumičky s mašličkami sa aj mne veľmi páčia, a vo vlasoch vyzerajú krásne. ♥

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Džínovou bundičku bych také chtěla, ale zatím jsem nenarazila na tu pravou :-)

      Vymazat
  2. Moc hezký výběr, tyhle basic kousky jsou takový must have:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný wishlist. Jednoduché a kombinovatelné kousky, které jistě unosíš, těším se na případný haul! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné basic kousky, hezký výběr :) Já se do otevřených obchodů nehrnu, jen jsem se minulý týden byla podívat do pár second handů :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní kousky. Taky bych si je dokázala představit u sebe. Já jsem v obchodě ještě nebyla, pokud nepočítám potraviny a drogerii. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Já už mám všechno koupený :D, sice mě fronty minuly, ale jely jsme nakupovat v pátek do Jihlavy. :) Až na New Yorker nikde fronty nebyly a už jsem potřebovala si koupit podrpsenku, přes web za plnou cenu se mi nechtělo riskovat a na Vinted mi nikdo na tu co jsem chtěla, neodepsal...

    Tílka se hodí vždy i riflové oblečení. Pásek mám se zlatou i stříbrnou z Reserved. :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Já už si jedno přání splnila - bílé boty k letním kalhotům (tedy aspoň doufám, že mi budou - čekají na mne zatím v Zásilkovně). A určitě si musím koupit nové světlé džíny - ty současné jsem donosila během lockdownu do stavu roztrhanosti, ale na místech, kde to není příliš žádoucí.

    OdpovědětVymazat
  8. Tá 3 a 5 je presne vec ktorú mám aj ja na wishliste :D

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  9. Nějaké boty bych si taky ráda pořídila. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  10. Na džíny doporučuji stránku levnedziny.cz, upnuté tam mají určitě, ale myslím, že jsem někde viděla, že mají už i volnější :) Na basic tílka doporučuji C&A. Mají super barvy, skvěle sedí a cena je taky v poho.
    Já oblečení nenakupuji, nějak na to nemám sílu a upřímně ani nevím co bych chtěla nebo potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké doplňky :). Já jsem byla v obchodě před týdnem a koupila jsem si hezké letní pyžamo s hvězdičkami a roztomilé pantofle, jelikož ty, co jsem měla, už byly děravé :D tak jsem se s nimi po roce a půl musela rozloučit.
    Leník

    OdpovědětVymazat
  12. Super wishlist 😍 Basic tílka jsou super a skvěle se kombinují se vším. 😊

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem šla nakoupit hlavně ve všední den, nikoliv o víkend, protože to je šílenství. Nakoupila jsem si úplně v klidu, bez front :-) A zrovna ten pásek jsem si koupila, jen ve stříbrném :-) A ty botky se mi moc líbí, nějaké takové potřebuji :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý wishlist! Já jsem se v obchodech podívat byla, ale jen na chvilku hodinu před zavíračkou a ani jsem si nic nezkoušela. Taky ale spíš inklinuju k tomu nakupovat po netu :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  15. Také nejsem žádný shopaholik, takže jsem do obchodů vyrazila asi až týden po otevření a i tak bylo ještě dost lidí. Já asi ani nemám teď nic, co bych si chtěla koupit. Jediné, co mě zaujalo, tak běhací tepláky od Decathlonu, ale ty na pobočce neměly :/ Vybrala sis super praktické věci :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat