MENU

sobota 15. května 2021

ROZKVETLÝ HRADEC

Krásné sobotní dopoledne vám přeji! Jaký jste měli týden? U mě se klasicky točil kolem práce a bytu, ale zbyl i čas vyrazit na nějakou tu procházku. Jedna z nich byla v Šimkových sadech, které jsou dle mého názoru nejkrásnějším parkem u nás v Hradci. Je velmi rozlehlý a poslední dobou tam chodím opravdu ráda. Rozkvetlé stromy, jezírko, lavičky pomalu na každém rohu a otevřené výdejní okénko s občerstvením, jsou dokonalou kombinací. Zvláště v situaci, kdy žádné jiné společenské vyžití není možné. Sice se snad úspěšně blížíme ke konci tohoto šílenství, ale příroda je určitě to, co nás všechny ve volném čase dokázalo poslední měsíce povzbudit. Nechybělo ani jedno točené a když už jsem u toho zajímalo by mě, zda tu mám nějaké milovnice piva? Neznám moc slečen, kterým by chutnalo, ale já na něj ve slunečných dnech nedám dopustit. Dnes mám v plánu odvézt část svých věcí do bytu a chtěla bych připravit nějaké články - psaní a focení mi už opravdu chybí. Mějte pohodový víkend!










20 komentářů :

  1. Taky upřímně doufám, že se blížíme ke konci toho šílenství, ale bojím se, jestli tohle není jen další útlum před další vlnou - čerpám z dokumentů o pandemiích :D Ale snad ne! Doufám! :)
    Jinak krásné jarní fotky. Kéž by to tak slunečně vypadalo i v Praze :D

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to tam moc dobře... uvědomila jsem si, že vlastně HK moc neznám. Měla bych to někdy napravit! :)

    PS: Pivo si občas taky dám - ale jen občas. :D

    Ela
    Me In Many Ways

    OdpovědětVymazat
  3. Popravdě jsem v Hradci ani nikdy nebyla :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :) Taky mám ráda pivo :D Dříve jsem ho nemusela, ale později jsem mu přišla na chuť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoooooooooj, krásné počasí, krásný cop - obdivuji, jak ho umíš krásně zamotat ☺♥, super křivák.
    InsgagramMonalisaBeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké rozkvetlé fotky! V HK jsem byla jen jednou. Musím to napravit. Alkohol celkově nepiju, ale občas si dám ochucený Birell :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  7. Ach, nádherné fotky 😍😍 Rozkvitnuté čerešňové stromy milujem, škoda ale, že kvitnú len tak krátko a raz za rok 😕

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Co se skrývá za naším blahobytem — Výletní lodě

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky jsou moc hezké, krásně to u vás kvete! Já klasické pivo nepiju, jen ta ovocná, to obyčejné je na mě moc hořké :D

    OdpovědětVymazat
  9. Milujem rozkvitnuté stromy a kvetiny! 💐 Musel to byť krásny deň ~

    Romantická objednávka z Bonprix 🌸💐 *

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké jarní fotky.
    A já patřím mezi ty, co si pivo očas rády dají. Zvlášť někde na výletě bodne :).

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, rozkvetlé stromy mi ve městě dělají radost, vlastně mi i zpříjemňují cestu do práce :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné fotky a milovnice piva rozhodně jsem :D Já už mám tento rok točených za sebou, že bych je nespočítala na prstech :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky, úplně z nich čiší jaro a tobě to velmi sluší!

    Klasické pivo moc nepiji, ale občas si dám ráda to černé :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jarní Hradec vůbec neznám..je tam krásně..Vždycky se tam dostanu až v létě.. Na RfP.. :) já si pivo dávám ráda.. Nejlíp v létě někde na zahrádce.. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky! Já pivo teda ráda nemám :( :D

    OdpovědětVymazat
  16. Pivo pít neumím ale mám ráda zase to naše Vietnamské pivo, Bia Saigon, chutná to jak voda a já se u toho cítím strašně cool :D

    Jinak to tam máte opravdu krásně rozkvetlé ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  17. Když všechno kvete je to to nejnádhernější. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  18. Já si točené ráda dám, klidně i lahváča. Pěkně po mastném obídku nebo po práci, proč ne. Na akcích nebo návštěvách ale upřednostňuji víno :)

    OdpovědětVymazat
  19. Přírodu miluju, hlavně na jaře a na podzim, kdy hraje všemi barvami. Já jsem byla včera na jumping a na chvíli to vypadalo úplně jako dřív. Hrozný nezvyk si moct takhle někam zajít :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat