MENU

neděle 6. června 2021

KVĚTEN

Přeji vám všem krásnou neděli! Jak si užíváte první opravdu teplé dny? Já jsem poprvé vytáhla kraťasy a popravdě už bylo na čase. Na to, že se blížil červen nebylo počasí stále nic moc, ale pravděpodobně jsme se konečně dočkali. V dnešním článku bych ale ráda shrnula uplynulý květen, ve kterém se toho událo opravdu hodně. Byl to měsíc plný změn a produktivity. Kompletně jsme dokončili byt a já se mohla přestěhovat, stihla jsem první kolaudaci a co se týče pracovní stránky, po půl roce jsme otevřeli naše centrum pro klienty a já jsem neskutečně ráda, že mám opět kontakt s lidmi a mohu se své práci věnovat naplno. Hned ty dny, ale i celé týdny utíkají rychleji a jen jsem se utvrdila v tom, jak moc mě mé zaměstnání naplňuje a baví. Po otevření obchodů jsem vyrazila na nákupy a nechybělo samozřejmě nějaké to posezení na zahrádce - to byla věc, na kterou jsem se šíleně těšila, ale jistě nejsem sama. 






Ano, konečně bydlím a mimo úklidu a uspořádání věcí jsem stihla i první pečení v podobě klasiky - bábovka nikdy neurazí! Mimochodem na další a podrobnější články ohledně stěhování se můžete těšit už brzy. 




Ani v květnu nechyběly procházky po Hradci - vždy se tímto odreaguji na maximum.



Grilování na zahradě a radost z rozkvetlých tulipánů. 



Po návštěvě obchodního centra v Pardubicích, kde jsem si konečně pořídila nové tenisky, jsme s bráchou zavítali do Starbucks na výbornou ledovou kávu.

Doufám, že i váš květen byl pohodový a přeji vám krásné letní dny! 

18 komentářů :

  1. Taky jsem v květnu měla první letošní špekáček na ohni (a taky první letošní točené ve skle) a na zahrádce nám vykvetly tulipány.
    Těším na na články o stěhování a o bytě :)
    Hezké červnové dny

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi toho v květnu stihla opravdu hodně :). Gratuluji k přestěhování a je jen skvělé, jak tě tvá práce baví a naplňuje :). Pro mě byl květen docela náročný, hodně učící :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi opravdu skvělý květen, můj květen byl ošklivý a zároveň i rychle uběhl, za to jsem ráda. A konečně to teplo ♥

    Na tvoje články se těším :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný to měsíc. Já také hned vyrazila na nákupy a jsem šťastná, jak je krásné počasí. Zrovna dneska jsem se slunila na sluníčku :-D Moc krásné fotky, ty mě baví. A jsem ráda, že už chodíš do práce, a že konečně bydlíš ve svém zařízeném bytečku, to je skvělé! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý měsíc já jsme ráda že už je konecně teplo. A nějakou ledovou kávičku bych si také dala. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné shrnutí, taky mám radost z tepla a procházek. A na to kafe mám chuť!:D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotografie ♥ Veľmi sa mi páči inak tvoje obočie 💐

    Blog de la Licorne💐
    Youtube

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne fotky. Ja milujem tulipány. Tohto roku som zháňala biele ale nikdy neboli.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  9. Také jsem moc ráda, že už je konečně hezké počasí. Moc jsem se na něj těšila. :)
    Další článek o stěhování, paráda!
    Já se učím na poslední zkoušky, tak snad dobře dopadnou :)
    Přeji ti hezký červen!
    Leník

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný a produktivní květen! Super, že kromě hezkého počasí se život pomaličku vrací i k dalším běžným věcem!

    OdpovědětVymazat
  11. Bábovka se Ti teda moc povedla :) Já už taky konečně vytáhla kraťasy, tak jsem se na to těšila! A to první opékání závidím, my letos ještě neopékali, tak už mi to chybí :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Také jsem musela vyrazit na nákupy, to ani jinak nešlo :-) a teplé počasí je super, konečně jsme mohla vytáhnout šatičky :-)

    OdpovědětVymazat
  13. To grilování na zahradě trochu závidím. Už dlouho jsem nejedla opékané špekáčky na ohni. Jinak bábovka vypadá skvěle.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  14. Veľmi sa teším tomuto teplu a dúfam, že aj to už takto ostane! Podľa fotiek vidieť, že si si květen užila, tak snáď aj červen budeš mať rovnako krásny 🥰

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Domáci hummus, ktorý je lepší ako ten kúpený

    OdpovědětVymazat
  15. Já si je moc neužívala jelikož jsem byla zalezlá doma jak krtek v noře, ale konečně od pondělka do práce kam se fakt nesmírně těším. Byla jsem doma skoro 2 měsíce. Také už jsem byla nakupovat, konečně mám v čem chodit ( rifle už byli potřeba :D ). Jinak jsi měla pěkně strávený měsíc. Já ve Starbucksu v Pardubicích byla snad jednou, měla bych tam taky zase zajít.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  16. Já tento rok ještě párek na ohni neměla, teda ne jako špekáček na klacku, spíš gril :) Už mi to docela chybí. Jinak měla jsi moc pěkný květen. Tyto články mám ráda a měla bych už také napsat ten svůj :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkný fotky a tak moc ti závidím, že už jsi přestěhovaná!

    OdpovědětVymazat