MENU

neděle 13. června 2021

MOJE NEDĚLE

Krásný nedělní večer všem! Jaký jste měli víkend? Já jsem si ho užila na maximum, jelikož jsme včera poprvé vyrazili na cyklovýlet. Po roce jsem sedla na kolo a abych řekla pravdu, díky nezvyku mě pořádně bolí zadek, ale stálo to za to! :D Urazili jsme krásných 30 km a snad brzy opět podobný výlet podnikneme. Počasí vyšlo na jedničku, cestou jsme se zastavili na nějaké to pivo, dobrotu a celá sobota mě tak dobila potřebnou energií. Dnešek byl naopak ve znamení odpočinku, úklidu, vaření a podobně. Neděle jsou u mě většinou přesně takové - místo velkých plánů se vždy připravuji na další týden a řekla jsem si, proč se s vámi o jeden takový můj den nepodělit. 





Jako první bylo na programu vaření. Jelikož už bydlím sama, snažím se vždy připravit jídlo na několik dní dopředu. Vařit každý den se mi nechce a tak je pro mě ideální tzv. "krabičkování". Dnes to byly kuřecí čtvrtky na víně s pečenými bramborami, žampiony a mrkví - to vše s provensálským kořením. Vonělo to opravdu nádherně a už se na tento zítřejší oběd těším!




Úklid a dvě plné pračky. I tyto aktivity jsou klasickou náplní mé neděle a dnes tomu nebylo jinak. Mimochodem moc vám doporučuji kokosový Silan - na vůni kokosu jsem sice jak maniak, ale tento voní opravdu nádherně a je velmi příjemný.




Jestli je nějaký dezert, na který nedám dopustit, je to nepečený dort s jahodami, piškoty a zakysanou smetanou - zbožňuji ho!


Nakonec nechybí ani má beauty chvilka. Nové nehty, maska na obličej a k tomu si pouštím film Zrodila se hvězda, který právě běží na Nově. Mějte se krásně a přeji vám úspěšný start nového týdne! 

18 komentářů :

  1. jé, to kuře vypadá suprově, něco podobnýho dělám dost podobně :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  2. Já bydlím s rodiči, ale vzhledem k tomu, že jím jinak než oni, tak také krabičkuji, tak cca 4 dny v týdnu :) Dezert vypadá luxusně.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi krásnou a aktivní neděli, to já jsem jí celou proležela u televize :D
    Ale manikúru jsem si stihla udělat, na ní se najde čas vždycky, bílou jsem měla před týdnem a je super.
    Přeji krásný start do nového týdne! :)

    All about Candys life

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  4. To jídlo vypadá moc dobře a ten ledový dort naprosto miluji, je to můj nejoblíbenější! :-) Dostávám ho každé narozeniny :-D A ujeli jste krásných kilometrů, já letos na kole už byla taky. V neděli jsme zrovna byli na únikové hře v Praze a paráda! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, tie krabičky vyzerajú lahodne! Hneď by som si pochutnala! :D 💐

    Blog de la Licorne💐
    Youtube

    OdpovědětVymazat
  6. To krabičkování je super, taky se mi nechce každý den vařit. A jinak ten Silan musím vyzkoušet. 😍 Tyhle články miluju ! 😊❤️

    OdpovědětVymazat
  7. Kuře vypadá super a dortík taky. My býváme od jara do poddzimu o víkendu doma minimálně - jezdíme na chalupu (takže pak úklid, prádlo a tak honím jak se dá v týdnu), i když zrovna tento víkend byl výjimečný - já byla s kamarádkami u Doks (a manžela jsem nechala doma u tenisu a fotbalu :))

    OdpovědětVymazat
  8. Moje babička mi taky vždycky dělá jahodový studený dort, mínila bych se ho užrat!

    OdpovědětVymazat
  9. Krabičky z neděle na další dny musí být, také si takhle vařím dopředu :-) jinak ta aviváž je skvělá, kupuji si ji často a i prášky na praní s kokosem, ale ten je od jiné značky :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi šikovná! Já se v neděli odpoledne vracela do Prahy a vytuhla na sedačce😂

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou boží fotky a musela to být i boží neděle! Jednak dost fyzicky náročná, ale třeba to jídlo, to vypadá mňamózně! Taktéž se mi líbí ten mop/vysavač. To bychom si někdy chtěli pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle články ve stylu deníčku mám hrozně ráda :) Nepečený dort taky miluju, jen jsem ho už opravdu dlouho neměla.

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za tip na Silan, miluji kokos! :) Takové nepečené dorty mám také nejraději :).

    OdpovědětVymazat
  14. Super článek, tyhle repete dnů mám ráda:)

    OdpovědětVymazat
  15. To kuře vypadá hodně dobře, taky se snažím vařit na víc dní. :) A nepečené dorty jsou stejně nejlepší. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  16. Ja tiež bývam sama, a veľmi sa mi osvedčilo varenie do krabičiek — tak viem, že mám obedy do práce pripravené dopredu a večer, keď prídem unavená, nemusím ešte niečo vymýšľať a variť 😅

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Poznáte PUER? Na čo sa tento “zázrak” používa?

    OdpovědětVymazat
  17. Mňam, děláš mi chutě :) <3 ten dort vypadá výborně! Také děláme se nepečený se zakysanou smetanou, je výborný :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  18. Kura aj 🍰 vyzerajú výborne, mňam.
    Pekná manijúra, mne sa páči aj francúzska, len mi nejde podľa predstáv 🙃
    Pekné ☀️ dni

    OdpovědětVymazat