MENU

čtvrtek 17. června 2021

STĚHOVÁNÍ #5 | ÚTULNÝ BYT S POSTER STORE

Zdravím vás! Dnešní článek bude opět patřit do série o mém stěhování, ale tentokrát bude zaměřen na jednu konkrétní součást interiéru a tím jsou doplňky v podobě obrazů. Díky Poster Store jsem měla možnost vybrat si krásné plakáty, které se do mého bytu dokonale hodí. Měla jsem hned jasno, jaké motivy zvolím a zvítězily plakáty zvířat, známých osobností či měst. Poster Store je skandinávský e-shop, kde naleznete nejen obrovské množství cenově dostupných plakátů ve skvělé kvalitě, ale i samostatné rámečky. Jelikož jsem se snažila své bydlení doplnit zlatými doplňky, vybrala jsem i zlaté rámy. Jak k sobě s plakáty ladí můžete vidět na fotkách níže a myslím si, že tato kombinace nebyla krokem vedle. 




Na e-shopu navíc každé úterý najdete novou kolekci a jsem si jistá, že si mezi nabízenými fotoobrazy každý vybere. Velké pozitivum vidím i v tom, že je na webu dostupná inspirace, jak plakáty kombinovat a můžete si tak vytvořit útulné dekorace na stěnu. Díky tomu, že dřevo použité pro výrobu plakátů pochází z lesů, které splňují nejvyšší ekologické standardy, je zároveň zajištěna šetrnost k životnímu prostředí. Skandinávský styl se mi vždy líbil a čistotu, kterou vyzařuje, jsem ve svém bytě chtěla mít a i díky Poster Store se tento vzhled podařil - posuďte sami. 


Mezi plakáty jsem si vybrala já i můj brácha - (Muhammad Ali a náš oblíbený Kurt Cobain). K mému výběru patřil mimo jiné nádherný tygr obklopený růžemi, sklenky s whisky a můj vysněný New York, kam bych se jednou ráda podívala. Kombinace těchto čtyř motivů tvoří celistvý doplněk, který na mě působí velmi dobře a ve svém obýváku ho budu s radostí vídat každý den. 


Na závěr pro vás mám malé překvapení v podobě slevy 35 % na všechny plakáty (neplatí pouze pro kategorii umělců a rámečky). Od včerejšího dne jí můžete čerpat až do 16. července se slevovým kódem pavlina35. Ať vám plakáty dělají radost a mějte se krásně! 

24 komentářů :

  1. Pavlínko jak už jsem psala na instagram, nádhera. Ten tygr v růžích je naprosto dokonalý. I já na tento obraz koukala, akorát s gepardem, hodil by se ke mně. :D Ale nakonec jsem zvolila jiný a třeba příště. :)
    Skandinávský styl se mi vždycky líbil a je opravdu čistý a moc útulný. Teď to budeš mít v novém bytečku zase o kousek krásnější! :) (ikdyž už krásný je) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Mně nejvíc oslovil obrázek s whisky (přitom ji vůbec nepiju, protože mi nechutná :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Omlouvám se jestli tu bude můj komentář 2x, mám pocit, že se jednou nenahrál. Každopádně obrazy jsou super:) dost se mi líbí ten z New Yorku a kdo ví, třeba si za pár let vystavíš práve fotografii, kterou tam cvakneš. A mně osobně se dost líbí í "one line drawing" krásně decentně umí zachytit třeba tebe a kamarádku.. to jen takový tip:) no celkově se mi tvůj byt líbí a závidim bydlení o samotě haha. Ty si šla rovnou z bydlení od rodičů sama? Nebo sis prošla i nějakým sharehousem? Co sem tvé články odjakživa četla tak asi ne, ne? Joo a tyjo už takhle máš i spolupráce, jo?(pokud to z článku chápu) Hezky! Akorát bys to měla řádně označit, ale ehm trochu deformace studentky marketingu. Hezkej skoro víkend, Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě bych si jednou ráda pořídila vlastní fotky New Yorku, ale to je v daleké budoucnosti. :D :) Co se týče bydlení, šla jsem rovnou od rodičů a takhle mi to také vyhovovalo a vyhovuje. :) Moc ti děkuji a přeji hezké léto! :))

      Vymazat
  4. These prints are beautiful, and those gold frames are gorgeous!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  5. Oni mají plno krásných plakátů na výběr, že jsem měla problém si vybrat. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Plakáty jsou opravdu krásné, přesně můj styl :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný, taky jsem si jich pár vybrala, už se těším až přijdou :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Obrazy vedia úplne transformovať miestnosť 😍 Vybrala si nádherné plagáty, koláž vyzerá úžasne!

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Poznáte PUER? Na čo sa tento “zázrak” používa?

    OdpovědětVymazat
  9. Vybrala sis krásné motivy, věřím, že do tvého nového domova se budou hodit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Skandinávský styl mám též moc ráda a vybrala jsi krásně, doma to hned musí být zas o něco útulnější!

    OdpovědětVymazat
  11. Pájo máš to nádherné, dočítám postupně tvé články o rekonstrukci a máš to moc hezké! :) Ty plakáty ti to krásně rozbijí a bude to DOKONALÉ! Vybrala sis krásné motivy a moc to vše k sobě ladí.

    OdpovědětVymazat
  12. Plakáty mají krásné, to se musí nechat. Já si pak chci v domečku nechat pověsit svoje fotky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten tygr s růžemi je parádní :).

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné :) máš skvělý vkus
    Leník

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezké plakáty jsi vybrala!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Mým favoritem je rozhodně Kurt Cobain, ale ty plakáty s městy se mi také moc líbí! <3

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  17. Moc krásně sis vybrala :) Miluju zlaté rámečky, taky chci jít v domečku tímto stylem :)
    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  18. Jé, tak to je paráda! :-) Vypadá to moc pěkně! Já mám tyhle dekorace strašně ráda, jen to teď nemám kam dát :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Krásně ty plakáty k sobě sedí..vybrala jsi moc pěkně.. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám ten s NY a moc se mi líbí i ten tygr. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkný výběr, máš je někde pověšené?

    OdpovědětVymazat
  22. Ten tygr je opravdu krásný. Zbytek není moc styl, ale dohromady se to opravdu hodí :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat