MENU

neděle 27. června 2021

PRVNÍ LETNÍ DNY

Zdravím vás po delší době! Jak se všichni máte a jak užíváte první letní dny? Já jsem si je za poslední týden užila na maximum. I z toho důvodu jsem vůbec neměla čas přispívat na blog, jelikož jsem volný čas po práci využila k návštěvě divadelního festivalu, posezení s kamarády a rodinou. Počasí bylo naprosto dokonalé a přišla mi škoda toho nevyužít. Domů jsem se dostala vždy až k večeru a tento víkend jsem završila narozeninovou oslavou, na kterou mě pozvala má dlouholetá kamarádka. Na programu bylo i první koupání v bazénu a i když to byl celkem náročný týden, dobil mě pozitivní energií. Léto je oficiálně tady, za chvilku některým z vás začnou prázdniny a já se nemohu dočkat dovolené, grilovaček a výletů. I z posledních týdnů mám krásné zážitky a napadlo mě se s vámi o ně podělit v dnešním článku - nahromadilo se mi totiž spoustu fotek...




Když je hezké počasí, radost udělá i posezení na balkóně s ledovou kávou. Letos jsme také poprvé vyrazili na kolech. 30 kilometrová projížďka se povedla na výbornou a nechybělo ani občerstvení v podobě piva a oběda v jedné z našich oblíbených restaurací. 


Slunečné dny nelze doplnit ničím lepším, než ledovou kávou! 


Začala sezóna jahůdek a jako každý rok jsme vyrazili na samosběr. Letos jsme to ale trochu přehnali a natrhali 19 kilo. Nakonec to ale nebylo na škodu, protože po zamrazení a marmeládách zbylo i na vynikající jahodové knedlíky. Také je milujete?



Jak už jsem se zmínila výše - v týdnu jsem s kamarádkou navštívila divadelní festival, kde jsme si daly oblíbený Aperol a užily si i doprovodný program. Je fajn vidět, že jsou lidé konečně spokojení a že se život vrací zpět do normálu.


Po práci jsem si užila i jedno společné odpoledne s mamkou.



A po půl roce jsem se konečně viděla s mými kamarádkami z vysoké. Zavítaly jsme do restaurace, daly si osvěžující drinky a výbornou večeři. Neodolala jsem a objednala si mé oblíbené gnocchi s lososem. ❤ 
Doufám, že i vy si užíváte slunečné dny a přeji vám krásný začátek léta.

26 komentářů :

  1. Stihla jsi toho opravdu hodně :)! Také jsem ráda, že už mám po zkouškách, je krásné počasí a konečně si můžu číst :)! Docitam 600 stránkovou knížku. Doporučuji! Šikmý kostel, teď čtu druhý díl. Oba jsou skvělé. Je to nová knížka od české autorky. Měj krásné dny :)! Zrovna teď jsem odšťopkovavala jahody :D miluju je! Včera jsme je měli na palačinkach, jinak na buchte, nebo rozmackane s piškoty, nebo samotné, či v knedlícich. Vždycky jsou výborné :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký začátek léta. Ať je zbytek stejně prima.

    OdpovědětVymazat
  3. Léto jsme přivítali úplně stejně, užíváme si první horké dny, posezení na zahradě, výlety do přírody, jahody, třešně, oblíbené drinky, zmrzlinu,... a těšíme se na dovolenou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super si si užila týždeň... a milujem jahody a všetko z nich :-)
    Tak pekné leto Ti prajem.

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá ba skvěle užité dny! :) Já už si stihla užít týdenní dovolenou, takže jsem také spokojená :).

    OdpovědětVymazat
  6. Normálne Ti závidím. Ja som celé dni doma, kvôli tým vysokým teplotám.

    my blog DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  7. Jahodové knedlíky, mňam. Ledovou kávu mám ráda a ty letní grilovačky ti závidím. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Pájo, já ty tvoje fotočlánky miluji :) Jsi hrozně krásná, jde z tebe tak úžasná energie! Opět krásný průlet tvým životem. Vše to vypadá hrozně pohodově!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, vždycky u takových článků dostanu chuť na všechno jídlo, co snad existuje :D :D Užívej si ještě aspoň dvakrát tolik <3

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám, že si s létem také pěkně žiješ a samé dobré pití a jídlo a užívání sluníčka. Tak to má být :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Stihla jsi toho hodně. :) Miluji dýchánky na balkoně. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  12. Jee, krásné fotky! Úplně z nich cítím léto!
    A jahodové knedlíky, mňam! Také už je chci delší dobu udělat.

    OdpovědětVymazat
  13. Je super, že užíváš letní dny :) Ať máš krásné dny i dál :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky! Já si zatím ty tepla užívala na stavbě, ale tento pátek finišujeme, tak už se snad svět vrátí opět trochu do normálu :D

    OdpovědětVymazat
  15. Stihla si toho fakt dost, vidím, že si letní dny užíváš! ♥ Fotky jsou super, hlavně ze všech těch fotek jídla mám teď hlad :D Jahodové knedlíky taky miluju!!

    Lucy Villain
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Téma, zážitky ti závidím, já se teď s malým moc nikam nedostanu :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky a zase spousta dobrot :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  18. MOc pěkné, ta pohoda z fotek přímo čiší. Jen at se celé léto nese v podobném duchu. ☺ Krásný prodloužený víkend přeji. ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  19. Ah, to vypadá jako pořádné letní dny! :) Ten divadelní festival ti úplně závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já měla ještě 28.6. zkoušku, takže mám volno až od úterý :) Bohužel musím pomalu začít psát diplomku a po tom zkouškovém se mi ale vůbec nechce. Nejradši bych teď jen jezdila na výlety a něco doma tvořila :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  21. Mám to podobně, také je furt co dělat. A tak je to správně. ♥
    Jinak super fotky.. takové hezké pozitivní. Na jídlo mám hned chuť a ty jsi kočka, sluší ti to. :)))

    OdpovědětVymazat
  22. Super.. Je fajn, že je vše zase chvilku tak, jak má být.. Fotky máš moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ja som si tento rok konečne kúpila kolo a milujem ho! Až ľutujem, že som si ho nekúpila už minulý rok tak, ako som chcela :D Veľmi sa mi páčia tieto tvoje zhrnutia, teším sa na ďalšie :)

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Dlho očakávaný projekt — kolekcia oblečenia SIMPLYBERENICA

    OdpovědětVymazat
  24. My teď byli na svátky v Jeseníkách a máme nové štěňátko, takže léto značka ideál :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Mám se fajn, je fakt, že já poslední týdny a měsíce taky nemám čas přispívat články na blog. Vzhledem k tomu, že chodím opět do práce, ale také kvůli tomu, že trávím čas s nejlepší kamarádkou a jejími přáteli, které jsou i mými přáteli jsem se rozhodla přispívat na blog 2x měsíčně. Bože jahodový knedlíky miluji naprosto. Jinak máš moc krásné fotky. Jinak přeji taky krásný začátek léta.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  26. Moc pěkné letní dny. Ach jak bych si dala taky gina a gnocci :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat