MENU

pátek 9. července 2021

KVĚTNÁ ZAHRADA KROMĚŘÍŽ

Hezké páteční ráno vám přeji! Vím, že poslední dobou je má aktivita na blogu na bodu mrazu, ale je léto a snažím se užívat si ho naplno - aspoň dokud máme tu šanci relativně bez omezení cestovat. Minulý víkend jsme vyrazili na Zlínsko, kde jsme navštívili spoustu nádherných míst. Postupně bych vám je ráda představila v několika článcích, jelikož se mi nahromadilo hodně fotek a první jsou z květné zahrady v Kroměříži. Ani jsem netušila, jakou krásu tento kraj skrývá a byla jsem z ní naprosto unešená. Jedná se o rozlehlou zahradu, kde lze vidět nespočet květin, záhonů a fontán. Součástí je i bludiště, do kterého jsem sice nešla, ale určitě je to zážitek hlavně pro rodiny s dětmi. Počasí též vyšlo na jedničku a jak to tam celé vypadá můžete vidět na fotkách níže.

Téměř 3 hodinová cesta si vyžádala malé občerstvení na benzince. Horalky jsou naším cestovatelským společníkem už od mého dětství. :D

A co jste zatím během začínajících prázdnin stihli podniknout vy?

18 komentářů :

1. Bývam v Zlíne, takže Kroměříž mám veľmi blízko, no priznám sa, že som tam ešte nikdy nebola. Ale vďaka za pripomenutie, počas leta si tam skúsim spraviť aspoň krátky výlet :)

SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Prečo je dokonalé vegánstvo nedosiahnuteľné?

2. Horalky také miluji! V Kroměříži jsme byli asi 3 týdny zpět, když bylo to šílené teplo, ale je to tam opravdu nááádherné! Miluji rostliny, takže jsem si to moc užila a vidím, že i vy! Příště si tam rovnou dáme sraz! :) Je to tam nádherné, ty andulky, lavička se mi také moc líbily.

3. A ještě odpověď na tvou otázku, co už jsme stihli. Tak u nás výlet do Prahy (hned 2x :D), hrad Buchlov, zámek Buchlovice, zámek v Kravařích a Šilheřovicích! :) Tak snad to takto půjde i dále, kam se chystáte vy?

4. Krásné fotky! To místo je nádherné, romantické! ♥
    My zatím žádné plány nemáme, ale něco se najde :)

All about Candys life

5. V těchto zahradách jsem byla dvakrát, také se mi tam moc líbilo :-) já jsem zatím za 14 dní přečetla 4 knížky, jezdím na koně, chodím na tenis, odpočívám :-) zítra odjíždím na tábor.
    Leník

6. V Kroměříži jsem nebyla, od nás je to docela daleko a manžel holduje spíš lesům než zahradám :). Ráda jsem se tedy koukla na tvé fotky.
    My jsme na konci června byli pár dnů v Mariánkách a já jsem teď na chalupě. Další plány moc nemáme, dovolenou si budeme asi brát až na podzim...

7. Krásne miesto, pekné fotografie a začiatok leta...Mne dnes skončil tábor s deťmi, kde som bola ako jedna z vedúcich.
    Milujem horalky, ale už ich nemôžem kvôli celiakii, škoda.

8. Máš nádherné fotky ! To místo mám hrozně ráda. ♥ Já zatím nic extra podniknout nestihla, spíš trávím teď čas s rodinou nebo s kamarády s kterými jsem se během pandemie nestihla vídat tak jak bych chtěla. :)

Epilepsyylife

9. To je krása! Miluji zahrady a určitě by se mi tam také líbilo, krásný výlet!
    Zatím také užívám léto a když je hezky vyrážíme na výlety, nedávno jsme navštívili nádherné královské zahrady v Kew a to byla též nádhera!

10. Jen si užívej léta, tepla a cestování, dokud to jde :). Vypadá to tam moc hezky, taky mám v plánu se tam někdy zajet podívat :).

11. Tam bych si klidně zajela, nemám to zas až tak daleko. :)
    Vítejte u Mišky

12. Ahoj, tak Kroměříž je taky v plánu, ale obávám se, že Telč a Brno bude mít přednost. ☺

13. Do zahrady se také chystáme, jen ještě nevím kdy :)

14. Horalky miluju! Jinak květnou zahradu máme také v plánu, je nádherná :-)

15. Tam muselo být krásně. Chci se podívat do botanické zahrady v Praze, ještě jsem tam nebyla :) My se včera vrátili z dovolené, tak to bylo super :)

WantBeFitM

16. V Kroměříži jsem ještě nebyla, ale z fotek to vypadá jako pěkné místo. :) Já zatím léto trávila převážně v práci a na zahrádkách pražských kaváren, ale v srpnu mě čekají dovolené hned dvě, tak se moc těším.