MENU

středa 14. července 2021

DEŠTIVÉ RÁNO & LÍVANCE

Také milujete pomalejší rána? Dnes mám odpolední směnu a to pro mě znamená čas na vychutnání ranní kávy a dobré snídaně. Zvolila jsem proteinové lívance od Nutrendu. Byly celkem dobré, ale pokud bych si měla vybrat, příště bych se pustila do mých klasických banánových - ty nikdy nezklamou! Až na dnešní počasí je tedy vše perfektní a už se nemohu dočkat pátku, kdy odjíždíme na dovolenou. Pevně doufám, že se déšť vyřádí teď před víkendem a pak už budeme moci přivítat sluníčko. Po jedenácté jedu do práce, ale teď mě ještě čeká menší balení věcí, ať toho zítra nemám nad hlavu a něco nezapomenu. V tom mi pomáhá i můj seznam, na kterém si vždy vše průběžně odškrtávám. Také ho při balení používáte? Pro zapomnětlivce je to skvělý pomocník. :D Přeji vám krásnou středu!







31 komentářů :

  1. Mňam! Tak tie vyzerajú úžasne :) Lievance milujem a hneď by som si ich dala!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem místo deštivé ráno, četla děsivé :/ Lívance, vypadají dobře, jako rychlovka super, ale také mám ráda ty klasické.
    Ať ti to dneska v práci uteče :)

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Bez seznamu ani ránu)))) to bych nikam nemohla ani odjet)))
    Snídaně vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju lívance a hrozně se těším na novou kuchyň, až si je konečně budu moci udělat :D

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  5. Ty lívance vypadají úžasně, opravdu ideální pro zamračený deštivý den ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Raňajky vyzerajú luxusne, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, aké vydarené! Ja si do cesta pridávam proteín vždy 💐

    Blox de la Licorne
    Youtube 💐

    OdpovědětVymazat
  8. Já si většinou dělám seznam na běžný den, abych na něco nezapomněla. Užij si dovču! :)

    OdpovědětVymazat
  9. What a yummy breakfast! Have a great week!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám rána bohužel moc rychlá, protože máme štěně a musím s ním hned z postele vybíhat ven, aby se nevyčůralo doma na koberec :-) no a pak rychle ujíždět do práce, takže mám vždycky spíš hoňku :-) ale víkendy jsou klidnější.

    OdpovědětVymazat
  11. Líná rána mám moc ráda, ale obvykle ráno hned cvičím, takže jsou spíš vyjímečně. Tyto lívance jsem také kdysi zkoušela a nejsou špatné :)
    Přeji ti krásnou a slunečnou dovolenou, budu se těšit na případné fotky!

    OdpovědětVymazat
  12. Daždivé rána mám rada len vtedy, keď nemusím ísť do práce 😅 Ale v stredu aj u nás pršalo a dopriala som si dlhší spánok a chutné raňajky 🥰 A prajem krásnu dovolenku, nech vám všetko vyjde tak, ako má!

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Pleťový fluid na opaľovanie Pro Climate OF 50 od SUNDANCE DM

    OdpovědětVymazat
  13. Tuhle směs od Nutrendu mám doma, ještě jsem ji ale nezkoušela, tak to asi musím změnit!:D

    OdpovědětVymazat
  14. Pomalá rána jsou skvělá :). Lívance vypadají moc hezky, ale chápu, že tvé banánové jsou lepší :). Užij si dovolenou :).

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám ráda ty čokoládové lívance. Ale tyhle taky nejsou špatné, jen jsem je měla jen jednou. A banánové jsou asi nejlepší, to máš pravdu. :) Ikdyž, mně nejvíc chutnají ty klasické, kynuté. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Mě tyto směsi nikdy nezaujaly. Já si vždy dělám těsto doma, ale může to být dobrý pomocník, pokud člověk nestíhá :) Užij si dovolenou!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  17. Mňam, vypadají krásně :). Také používám seznam, abych na něco nezapomněla :D je to nejlepší pomocník :) užijte si dovolenou. Ať vám vyjde počasí! Moc se těším na článek s fotkami :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  18. Miluju lívance! Začala jsem je dělat z ovesných vloček a prostě mňamka!

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadají skvěle! Úplně jsi mi nadělala chutě! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Už jsem nad tím přemýšlela, že bych vyzkoušela. :) Mňam.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  21. To je nádherná snídaně! :) Koukám na fotky z dovolené na Instagramu a vypadá to, že se dost daří! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  22. Přesně na tyhle proteinové palačinky koukám už dlouho, ale pořád jsem nevěděla, jestli má cenu kupovat nebo si prostě udělat nějaké domácí :D Každopádně moc pěkná snídaně ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem si koupila z Aktinu proteinové vafle v prášku, ale tím, jak nemám chuť, tak mi to nechutná. Cítím takovou nespecifickou chuť pro věci z prášku a nedělá mi to dobře. Škoda.. ale zase já si teď spíš oblíbila banánový lívance :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Taky jsem je zkoušela a byly docela dobré, vypadá to moc krásně :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  25. Také si většinou dělám obyčejné banánové lívance, nakonec jsou stejně vždy nejlepší.. :) A to tvoje kafe vypadá vždycky moc lákavě.. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak tyhle lívance zbožňuju, úplně se mi sbíhají sliny😭😁

    OdpovědětVymazat
  27. Tyhle lívance ze sáčku jsem ještě nikdy nezkoušela, vždy jen dělám klasická těsta doma. Ale láká mě vyzkoušet právě i tyhle kupované 😂🥞

    OdpovědětVymazat
  28. Jsem ráda, že je taky další blogerka mně známá vyzkoušela :) Mně moc chutnají. Také ráda dělám banánové, či jiné, ale u těchto miluji rychlost a hlavně to, že díky proteinu opravdu zasytí :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat