MENU

neděle 28. listopadu 2021

PRVNÍ ADVENTNÍ NEDĚLE

Přeji vám krásnou neděli! Doufám, že jste se vyspali do růžova a užíváte si víkend naplno. Je to totiž zároveň první adventní neděle a jako na zavolanou nám venku nádherně sněží. Pamatuji si, že minulý rok přišel sníh v podobnou dobu a pevně doufám, že se ho letos dočkáme i na Vánoce. Nicméně bych tímto také ráda odstartovala sérii vánočních článků na blogu. Od této chvíle tu budete vídat už jen vánočně laděné posty a i když si časově netroufám na blogmas, pokusím se mu aspoň přiblížit. Je neuvěřitelné, že zbývají pouhé čtyři týdny do Vánoc. Říkám to každý rok, ale neskutečně se těším! Včera jsem koukala na Grinche a má vánoční nálada se tím posunula zase o něco dál - je to jeden z mých nejoblíbenějších vánočních filmů a bez váhání si ho v následujícím období pustím znovu. Ve foťáku se mi nahromadilo několik fotek, které už jsou také vánočně laděné a řekla jsem si, že se s vámi o ně podělím v dnešním článku. Mimochodem na Youtube jsem si vytvořila veřejný vánoční playlist a pokud byste měli zájem, písničky si můžete poslechnout na tomto odkaze. Jsou to spíše starší hity, ale určitě je všechny budete znát.



Má včerejší snídaně u mamky - opečené tousty s vajíčkem a avokádem. Miluji tuhle kombinaci a neměla jsem jí sakra dlouho. 






Dopoledne jsem vyrazila na procházku po Hradci. Zima už pořádně štípe a je na čase vytáhnout šálu a rukavice. Ušla jsem asi 6 km, zavítala jsem na náměstí ke stromečku a dala si cappuccino v Crosscafe. Tuhle vánoční atmosféru ve městě si vždycky užívám na maximum. 





S mamkou jsme jako každý rok vyráběly adventní věnec. Letos jsme ho sladily do červené a stříbrné barvy a nemohu se dočkat, až dnes zapálíme první svíčku.



...a včerejší rychlá večeře - zapečená cuketa s mletým masem a mozzarellou - mňam!

Užijte si dnešní den naplno! 

26 komentářů :

  1. Super článek a na blogmas se moc těším! Trošku si s tou myšlenkou pohrávám taky, ale pořád váhám:D Tak uvidíme. Přeji krásnou adventní neděli!

    OdpovědětVymazat
  2. Na vánoční články se moc těším! 🎀 Tenhle už je krásně naladěn a Grinche si co nejdřív musím pustit taky! Miluju ho a na žádné Vánoce ho nevynechám. 🎄 Adventní věnec máš moc krásný! 🤩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Grinche a Sám doma také nikdy nevynechám, mohla bych je vidět dokola zas a znovu. :D Děkuji! :))

      Vymazat
  3. Na vánoční články se také těším :) Tenhle je už pěkně laděn do vánočního :) Na Grinche se musím taky podívat, protože ten má pro mě význam takový, že jako dítě jsem ho viděla v kině, proto se na něj každý rok těším :) Bylo to hezké překvapení když jsem se ráno probudila a koukla z okna a tam byl sníh, má to takové hezké kouzlo. Ten věnec je hezké a chtěla jsem se zeptat Pájo odkud máš ten stromeček ?

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem nadšená, že zrovna dnes začalo sněžit. Je to můj první sníh v Praze, ale škoda, že tady moc nevydrží..
    Moc krásné fotky. Nejvíc se mi líbí ta s listím - ta nad tvýma fotkama v zrcadle. :D :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se sněhu letos dočkáme i na Vánoce a děkuji. :))

      Vymazat
  5. Na vánoční články se těším, vždycky je mám na blozích moc ráda :) Je krásný, že to vyšlo tak, že na první adventní neděli máme sníh :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny článok a teším sa na tie vianočné. Veniec je nádherný.

    U nás zatiaľ nesnežilo...

    Pekný advent!

    OdpovědětVymazat
  7. My sme mali prvý sneh predvčerom — i keď sa to asi snehom veľmi nazvať nedá, lebo sa to za pár hodín všetko roztopilo 😅 A teším sa na články!

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Tonikum na zmiešanú pleť Citrusová rosa od Mylo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad nám opět nachumelí a třeba letos vydrží i na Štědrý den. :))

      Vymazat
  8. NÁDHERA! Já jsem do Vánoc úplně zamilovaná, takže na další články a fotky se moc těším.
    Grinche také miluji a celkově si vánoční filmy také pouštím klidně několikrát, nemám nikdy dost, haha :D

    OdpovědětVymazat
  9. Koukám, že už máš stromeček :), to u nás níkdy nebývá - vždycky až na Štědrý den. Ale mám ozdobené větvičky ve váze. Jen letos asi nebudou osvětlené - rozpadla se mi vánoční světýlka a bojím se, že teď už budou všude vyprodané (nemluvě o tom, že ani nestíhám se pídit někde po krámech).
    Hezký nastávající týden

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam vše to vypadá skvěle. :) Já ještě žádné vánoční dekorace nemám. Přiznám se, že tento rok to vůbec nějak nestíhám. Toasty s čímkoliv také miluji!

    OdpovědětVymazat
  11. Já už jsem také na Vánoce naladěná a to hodně. Takže na tvoje články se těším. Máš krásné fotky :-) Jinak já už doma mám samé vánoční dekorace a užívám si to. Přijde mi to málo, chtěla bych víc. Balón mám třeba úplně prázdný a to mě mrzí. Ale doma to máme krásné, ještě ten stromeček a bude to ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Koukám, že máme stejný styl procházek – kafe z Crossu a projít tak půlku Hradcce :D Já jsem člověk, který vánoční náladu nemá nikdy, ale říkám, si, že bych letos měla dohnat minimálně ty nejprofláklejší nánoční filmy, které jsem ještě nikdy neviděla (což je většina).

    OdpovědětVymazat
  13. Ten adventní věnec se vám moc povedl! 😍 Já se přiznám, že jsem se letos na něj vyprdla 😅 ale za to už mám všechny dárky ✨ ale tu výzdobu jsem bohužel o víkendu nestihla, tak snad tento víkend :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný věnec, moc se ti povedl :-) taky koukám ráda na Grinche, ale prostě co u nás nesmí chybět a čím já startují Vánoční náladu je Sám doma. Většinou si ho pouštím když balím první dárky

    OdpovědětVymazat
  15. Vánoce jsou super období, takže přeji, ať si je užiješ naplno! :) Věnec je moc krásný :).

    OdpovědětVymazat
  16. Super playlist! Jsem moc ráda, že nasněžilo, miluji sníh :) <3 o víkendu jsem byla na brigádě na kluzišti, u koníků, na tenise... Taťka je elektrikář, takže má na starosti výzdobu celého města, tak je vždycky chudák nervózní, aby se nic nepokazilo, ale naštěstí mu to vždycky vyjde :) když jsme byly malé, rozsvěcovaly jsme se ségrou městský stromek. Krásné vzpomínky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to já pojedu články tak nějak furt stejně jako celý rok. Bohužel nemám tolik času a hlavně se snažím dohnat resty ještě z prázdnin, odkud jsou výletní články, avšak stejně mám strach, že budou vycházet ještě příští rok. Prostě se toho teď sešlo hodně. Nicméně na tvoje články se těším!

    OdpovědětVymazat
  18. Měla jsi krásnou první adventní neděli ! Užij si u tu druhou :)

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat