MENU

úterý 21. prosince 2021

BALENÍ DÁRKŮ & VÍNO

Přeji vám krásné úterý! Dnes mám před sebou poslední pracovní den a oficiálně mi začíná vánoční volno. Na tyhle dny před Vánoci se vždy šíleně těším a to hlavně z důvodu, že se setkávám s rodinou a kamarády, které jsem předtím dlouho neviděla. Je to pro mě období s kouzelnou atmosférou a paradoxně ho mám snad raději, než samotný Štědrý den. Ten už je takovou třešničkou na dortu, ale těch pár dní před ním si užívám na maximum hlavně díky přípravám, relaxu u vánočních filmů a všemu, co k tomu patří. Tím je mimochodem i balení dárečků. Spoustu lidí tuhle činnost přímo nesnáší, ale já jí miluji! Balení dárků i jejich zdobení mě baví a jako každý rok, tak i letos, jsem si k tomu otevřela víno a pustila vánoční písničky. Tenhle můj nedělní večer zkrátka neměl chybu a jak to letos dopadlo můžete vidět na fotkách níže. Baví vás balit dárky nebo si vše zjednodušujete dárkovými taškami? :D 








13 komentářů :

  1. Máš to krásné. Já balím vždycky na poslední chvíli (na Štědrý den dopoledne) a obvykle to podle toho vypadá. Nikdy se k tomu nemůžu dřív odhodlat. Přitom když už se do toho pustím, tak mne to docela baví.

    OdpovědětVymazat
  2. Pavlínko, zdravím. Mě dárky balit baví, užívám si to. Mám o tom i článek na blogu. Přeju krásné Vánoce ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásne zabalené. Ja som tá osoba, ktorá miluje balenie darčekov a vážne sa na to celý rok teším.
    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to strašně moc krásně nazdobené! Mě teda balení také baví :) Letos jsem si s tím opravdu vyhrála :) Já si k tomu pustila film na Netflixu Sněží, sněží :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Kedysi som milovala balenie darčekov a tešila som sa na to, no už asi štvrtý rok balím iba do darčekových tašiek. Doma ich máme celkom dosť, a nielenže je to jednoduchšie, ale darčeková taštička sa dá používať znova a znova a znova bez toho, aby sa nejako poškodila. A nevzniká pri tom žiaden zbytočný odpad 😊
    Ale kombinácia bielej, zlatej, červenej a zelenej vyzerá nádherne, darčeky budú pod stromčekom vyzerať úžasne 😍

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Veselé Vianoce / Ako spomaliť počas sviatkov

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně zabaleno! Vyhrála si s tím :) já balím společně s taťkou. :D ve dvou se to lépe táhne

    OdpovědětVymazat
  7. Balení dárků si užívám, ale tak promakané jako ty to nemám ;) Moc ezky jsi to zabalila, je to skoro škoda rozbalovat!

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsi naprosto dokonalý balící papír, fakt se mi moc líbí. Jinak co se týče letošních Vánoc, tak balení dárků mě tento rok vůbec nebavilo. Každý rok to miluju, ale letos to nějak nešlo :D Nicméně užila jsem si je :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám také balení dárků ráda, akorát tento rok to bylo na prd... lítala jsem mezi Brnem a domovem a nestíhala si udělat čas na balení a ještě jsem přítelovi balila 23. a to už na mě bylo moc :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Balení dárků nesnáším a právě proto si taky k tomu dávám víno, ať to mám trochu záživnější :) A jelikož se už zase Vánoce blíží, tak už se poohlížím, jaké víno vyberu k balení dárků letos.

    OdpovědětVymazat