MENU

pátek 17. prosince 2021

VÁNOCE S POSTER STORE

Krásný den vám přeji! Před několika měsíci jsem s vámi sdílela článek, který se týkal mého stěhování a nezbytných doplňků, kterými jsem si vyzdobila interiér. Nedílnou součástí mého bytu jsou obrazy, jelikož nemám ráda prázdné zdi a dokáží tak vykouzlit útulnější atmosféru. Na druhou stranu, nic se nesmí přehánět a vše jsem volila v decentním provedení. Díky Poster Store se mi ale naskytla možnost vybrat si další plakáty a protože je zima a blíží se Vánoce, nemohla jsem zabrousit jinam, než mezi plakáty s vánočním motivem. Pokud Poster Store ještě neznáte, jedná se o skandinávský e-shop, kde naleznete nejen obrovské množství cenově dostupných plakátů ve skvělé kvalitě, ale i samostatné rámečky. Já jsem zůstala věrná zlatým rámům, které se mi do bytu barevně hodí. 




Co se týče samotného výběru, volila jsem spíše zasněženou přírodu a zvířecí motivy. Líbil se mi hlavně jelen díky tomu, že zaujme na první pohled, ale plakát zároveň působí decentně. Šišky a větvičky k zimě neodmyslitelně patří a stejně tak pečení cukroví. Jen jsem viděla motiv se skořicí a těstem na perníčky, okamžitě jsem ho dávala do košíku! Plusový bod za mě e-shop dostal i díky tomu, že dřevo použité pro výrobu plakátů pochází z lesů, které splňují nejvyšší ekologické standardy a je tak zároveň zajištěna šetrnost k životnímu prostředí. 




Velké pozitivum vidím v tom, že e-shop pravidelně obměňuje svojí kolekci. Popravdě jsem sama nevěděla, jaké fotoobrazy zvolit dříve, jelikož výběr je opravdu rozmanitý a díky tomu si každý přijde na své. Na webu je také dostupná inspirace, jak plakáty kombinovat. Pokud byste měli zájem, mám pro vás slevový kód 45% na všechny plakáty, který můžete čerpat od dnešního dne až do 25.12. 2021. Do slevového okénka stačí zadat PAVLINA45EXTRA a získáte tak krásné plakáty za výhodnou cenu, které by jistě potěšily i jako vánoční dárek. Tímto tipem se s vámi dnes loučím a budu se těšit u dalšího, vánočně laděného článku! 



13 komentářů :

  1. Vybrala sis hezké obrázky pro navození vánoční atmosféry. To je výhoda plakátů, že jsou cenově dostupné a dají se obměňovat a tím trochu změnit vzhled interiéru - podle nálady nebo třeba roční doby. A Poster store má fakt hezké plakáty - možná slevu využiju, hodilo by se mi něco do kuchyně ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné motivy, já jsem nám taky z Poster objednávala. Obrazy nám zdobí ložnici i obývák. Je to tedy dražší, ale moc krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo, kdy se to ti blogeři, youtubeři, instagrameři a já nevím kdo ještě konečně naučí a začnou označovat reklamy.. *spolupráce/*barterová spolupráce. Pár ťuknutí do klávesnice snad nebolí. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spolupráci jsem označila na Instagramu, který mám s blogem propojený a myslím, že i z textu tady je více než patrné, že se jedná o barter. :)

      Vymazat
    2. Ahoj, aha, díky za info na IG tě nesleduju. Profesní deformace no.. sice to všem dojde, že jde o spolupráci, ale i tak by to mělo být vždy označené. L.

      Vymazat
  4. Krásne zimné plagáty! U mňa vedie to červené autíčko :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vybrala sis krásné obrazy. Vánoční atmosféra z nich úplně čiší :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou moc pěkné plakáty! Ta zimní/vánoční atmosféra z nich jde přímo cítit ♥

    Lucy Villain
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Pavlínko, to jsou hezké plakáty, moc se mi líbí. Hned se jdu podívat na stránky Poster Store. Hezký večer. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Úplně z nich na mě dýchá vánoční atmosféra. Vybrala sis krásné kousky :) Ten jelen se mi taky moc líbí :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem si mohla vybrat a rozhodně jsem nevěděla co. :D Ale něco jsem vybrala.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  10. Plakáty jsou opět nádherné, skvělý výběr :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky. Bohužel při výběru mých posterů bylo hodně vánočních plakátů vyprodáno a tak mám spíše zimní, ale i ty jsou nádherné :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat