MENU

středa 15. prosince 2021

ZASNĚŽENÉ PROSINCOVÉ RÁNO

Přeji vám krásné ráno a zároveň celou středu. Polovina týdne je opět za námi a přijde mi, že čím blíže je Štědrý den, tím rychleji ten čas letí. Teď dopoledne mám ještě nějaké zařizování a musím dokoupit nějaké věci a drobnosti na zítřejší vánoční besídku do práce. Předtím jsem si ale díky dnešní odpolední měla šanci vychutnat mojí oblíbenou snídani - lívance s ovocem a cappuccino. Nedám dopustit na tyhle rána, kdy si zapnu stromeček, všechny světýlka a můžu si vše v klidu vychutnat. Navíc to venku vypadá jako v zasněžené pohádce a hned z okna mám výhled na nádherně osvětlený strom. Moc se těším i na nadcházející víkend, jelikož se po dlouhé době uvidím s kamarádkami z vysoké školy. V plánu je i další cukroví a to mé oblíbené vosí hnízda - nebo včelí úly? Každý je nazývá jinak, ale zajímalo by mě, jak jim říkáte vy? Tohle je téma na každoroční debatu. :D Zatím se mějte krásně a užívejte na maximum předvánoční období plné zařizování, ale i těšení se - tohle jsou totiž přesně ty dny, které na tom celém mám já osobně nejraději. 







9 komentářů :

  1. Krásné! Kéž bych se během příštího týdne probudila do podobné nadílky. Obávám se, že v UK to ale bohužel moc nehrozí.
    Dnes mi dorazily poslední dva dárky a už mám vše, tak jsem ráda, ale letos mi prodejci pokazily rovnou několik z nich, takže jsem plány musela měnit na poslední chvíli, takže jsem celkem ráda, že i po tom všem mám pořád dostatek času.

    Jinak u nás se říká vosí úly, jiná možnost není! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Máte krásně nasněženo - u nás není po sněhu ani památka
    A jinak - u nás jsou to vosí hnízda. Asi se do nich pustím v neděli... (snad jich aspoň pár vydrží do Vánoc :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná nádielka snehu a vianočnej atmosféry :-)
    A raňajky vyzerajú super.
    U nás sú to osie úliky :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotečky😍😍 u nás byl taky sníh, ale teď už skoro všechen roztál :( lívance jsem už neměla dlouho, budu muset nějaké s perníkovým kořením spáchat 😋

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. V Zlíne už máme všetok sneh preč, ale dúfam, že ešte v priebehu budúceho týždňa stihne niečo napadnúť, ale nie veľa, nech sa môžem na Vianoce dostať domov na Slovensko 😅
    A ja som tím vosí hnízda, aspoň mne to tak znie lepšie 😅😅

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Co se skrývá za naším blahobytem — Vánoční speciál

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, u vás je sníh? U nás byl minulý víkend, ale po neděli pršelo a je všechen pryč. Kéž by nasněžilo na Vánoce...
    PS. Říkáme jim vosí hnízda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já ty tvoje fotky miluju! Jen škoda, že je "schováváš" jen tady na blogu, na instagramu by byly taky skvělé :) Jinak já je znám jako vosí hnízda, ale na chuť jsem jim nikdy nepřišla. :D

    OdpovědětVymazat