MENU

neděle 12. prosince 2021

VÁNOČNÍ HRADEC & SVAŘÁK

Krásnou neděli vám přeji! Momentálně tu máme třetí adventní víkend a já jsem ho opět využila k příjemné předvánoční procházce. Trhy se u nás sice letos opět nekonají, ale ve městě se dají bez problémů sehnat teplé nápoje ve výdejních okénkách různých kaváren. Proto jsme s mamkou neváhaly a ruku v ruce se svařákem vyrazily na náměstí ke stromečku. Prostředí katedrály a dominanty Hradce - Bílé věže - na mě hlavně během Vánoc vždy vrhá kouzelnou atmosféru a tohle místo mi zároveň něčím i připomíná scénu ze Sám doma, kdy se Kevin utíkal schovat do Betléma. :D Určitě se tam ještě půjdu podívat některý večer, kdy bude stromeček a vše kolem osvětlené - to je teprve nádhera! Samozřejmě ani horký svařák nesmí v tomto období chybět a vždy mě skvěle zahřeje. Dnes mám v plánu menší nákup, odpoledne mi přijde na návštěvu děda a ráda bych si zašla na nové nehty - stále hledám vánoční motiv, který mi padne do oka. Uvidíme, jak vše stihnu, ale večer rozhodně nesmíme vynechat zapálení třetí svíčky na adventním věnci. Užijte si dnešní den v poklidu a zítra mějte úspěšný start do nového týdne! 














12 komentářů :

  1. Vánoční Hradec je krásnej, ale ještě jsem letos nestihla stromeček večer, budu to muset ještě napravit. Máš nějaké tipy, kam zajít na dobrej svařák?

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne je u vás, priam rozprávkovo. U nás nič...
    Ale konečne môžeme ísť od včera aj do obchodov, doteraz sme ich mali okrem "esenciálnych" zatvorené.
    Peknú tretiu adventnú nedeľu!

    OdpovědětVymazat
  3. Máte to tam krásně vyzdobené :) Moc se mi líbí stromeček, líbí se mi, že je takový tradiční a není přehnaně načančaný :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Prima fotky s vánoční atmosférou.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a máš pravdu.. Betlém a kostel, vypadá to jako scéna s Kevinem :-D Nehty sis vybrala krásné, viděla jsem na instagramu :-) Vánoce se opravdu blíží, jsou za rohem. Já jsem zapálila třetí svíčku až dnes, jelikož včera jsem to vůbec nestihla :(

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo fotky super! Vůbec bych tě v těch rozpuštěných vlasech skoro nepoznala, sluší ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hlavně, že jste si to užily :). Fotky jsou moc krásné a sluší ti to na nich :).

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, krásná vánoční atmosféra! Co člověk nadělá, když nejsou trhy, tohle je hezká náhrada!

    OdpovědětVymazat
  9. Taky mám hrozně ráda ten adventní cas ✨ se svarakem jsme to vyřešily s mamkou po svém a na výlety si ho tahame z domu v termosce, když nejsou ty trhy 😂 moc ti to na fotkách sluší ❤️

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezká výzdoba. Já se byla kochat naším městem před týdnem. Na blogu budou fotky, srdečně zvu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Bydlíme na vesnici, takže nic podobného jako zažíváš ty, u nás bohužel nehrozí. To je asi tak jediné, co mě na vesnici chybí, protože ta vánoční atmoška je prostě skvělá. Opět nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat