MENU

pondělí 5. září 2022

MALLORCA

V téhle rubrice sakra dlouho nic nepřibylo. Za poslední dva roky bylo cestování hodně omezené a když už jsem vytáhla paty z Hradce, bylo to stále v rámci ČR. Ne, že bych si tím chtěla stěžovat, protože Česko je nádherné a zejména naše hory naprosto miluju. Nicméně zahraničí už mi začínalo chybět a letos jsme konečně vyrazili na Mallorcu. Jak jsem už zmiňovala v předchozím článku, dokud jsme neseděli v letadle, nevěřila jsem tomu, že odletíme. Mallorca je moje srdcovka. Za prvé z důvodu, že to byla má první zahraniční dovolená v dětství a za druhé jsme si tenhle kouzelný ostrov tak moc oblíbili, že nás to nikdy nikam netáhlo více. Samozřejmě jsou i jiné destinace, které bych ráda navštívila, ale v rámci Evropy a moře, je právě Mallorca vždy volbou číslo 1. Nádherné pláže, hory, spoustu míst, kam se můžete vydat na výlety a klidný život místních obyvatel - tahle kombinace je přímo balzám pro duši a díky tomu jsem načerpala obrovské množství pozitivní energie. Do dnešního článku jsem proto vybrala pár fotek, které bych s vámi ráda sdílela a zpětně se tak sama ohlédla za začátkem letošních prázdnin. Možná z nich i na vás dýchne španělská atmosféra, zejména pak snímky z malé vesničky jménem Valldemossa, která je plná maličkých uliček, typických španělských domků a rostoucích pomerančovníků. Dejte mi do komentářů vědět, kam jste letos na dovolenou zavítali vy. 

10 komentářů :

  1. Waaw, tak fotky jsou teda nádherné! Doufám, že sis dovolenou moc užila! Také bych teď chtěla víc cestovat, ale uvidíme, jak to bude s cenami všeho... :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Na Mallorcu mě to táhne už dlouho, ale z nějakého důvodu se mi tam nechce kvůli množství lidí...lítá tam snad každý, ale když ono to je na fotkách fakt nádherné❤️ já se s cestováním vůbec neomezila, spíš poslední 2 roky cestuju jak nikdy a nechci přestat :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, vypadá to tam nádherně a tobě to moc sluší :).

    OdpovědětVymazat
  4. No to jsou moc krásné fotky. My byli na dovolené v Tunisku a seznámili jsme se tam s jedním párem a byla nám Mallorca doporučena. Třeba se tam někdy podívám :-) Jinak jsem moc ráda, že si zpět ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Krása prostě ♥ Já byla ve Slovinsku, ale snad za rok se po letech podívám k tomu moři už :)

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  6. Mallorca vypadá NÁDHERNĚ, také bych se tam moc ráda podívala! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc nádherné fotky! Já už v zahraničí nebyla ani nepamatuji.

    OdpovědětVymazat
  8. Krása, nádhera, vypadá to tam skvěle!
    Další položka na seznamu, kam se podívat. :)

    Ela
    Me In Many Ways

    OdpovědětVymazat