MENU

středa 31. srpna 2022

KONEC PAUZY & LÉTO 2022

Zdravím vás! Ano, byla to neskutečně dlouhá pauza - snad má nejdelší za celou dobu blogování. Nechci tu vypisovat žádné důvody nebo výmluvy. Prostě nebyla nálada a ani moc času. Myslím, že takové období zažije ne jednou každá blogerka a je to naprosto přirozené. Bylo léto a chtěla jsem si ho užít na maximum bez sociálních sítí a všeho kolem. Zkrátka si jen vychutnat přítomnost kamarádů a rodiny, aniž bych měla výčitky, že jsem nebyla online a vše nesdílela. Každopádně letní měsíce dneškem končí a přichází mé oblíbené září. Mnozí možná víte, že podzim patří k mému oblíbenému ročnímu období a už se ho popravdě nemůžu dočkat. Vlna veder pro mě byla vyčerpávající a velmi ráda už se s horkým létem letos rozloučím. Momentálně mě čeká má poslední dovolená a zítra jedeme na chatu do Krkonoš. Nicméně v dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o plno fotek a střípků z léta. Byly to nabité měsíce plné sluníčka, zábavy, dobrého jídla a pití. Hodně jsem cestovala a zkrátka doháněla vše, co nám situace okolo pandemie za poslední dva roky nedovolovala. Doufám, že jste si i vy užili prázdniny a dovolené na maximum a máte plno krásných vzpomínek. Dejte mi klidně do komentářů vědět, jaká místa jste navštívili - moc ráda si přečtu vaše zážitky. 

První dovolená byla na Mallorce. Do třetice všeho dobrého to vyšlo! Předchozí dva roky nám totiž zájezd zrušili kvůli covidu a dokud jsem neseděla v letadle, tak jsem nevěřila, že se na tenhle kouzelný ostrov opět dostanu. Je to taková naše srdcovka a navštívili jsme ho už po šesté. Přesně takový relax jsem potřebovala, abych vyčistila hlavu od práce a povedlo se to na jedničku. Nechyběla Sangría, spoustu místních dobrot, výletů a nezapomenutelných zážitků - mezi ty musím zařadit jízdu na koních po pláži. Takový pocit svobody jsem snad nikdy nezažila, bylo to dokonalé!
Během léta jsme podnikli i spoustu výletů po ČR. Jeden z nich byl v Praze, kde jsme zamířili do policejního muzea. Pokud vás zajímají historické i moderní technologie z oblasti kriminologie, ale i nejznámější krimi kauzy (např. Orlické vraždy), rozhodně ho navštivte. Muzeum je moc hezky udělané a stálo to za to. Zastávku jsme udělali i na Vyšehradě, což byla má premiéra.
Každoroční klasika - dovolená v Krkonoších. Opět jsem se jí nemohla dočkat a opět neměla chybu! Miluju horské prostředí a ten klid přírody, který mi vždy dobije baterky na 100 %. 
Na přelomu července a srpna se konal Revival Fest na Výravě, což je malá vesnička hned za Hradcem. Nenechali jsme si ho ujít, jelikož celá moje rodina miluje kapely jako jsou Kiss, Gun's'n'Roses, Metallica apod. Byla to povedená akce a hudba k létu prostě patří.
Kávy čas. S rodinou, kamarády nebo i sama se sebou. Více snad netřeba komentáře. 
Jeden z posledních výletů, který jsme letos podnikli, byl na Mírov. Je to maličká obec, ale její obrovskou dominantou je vězení, o kterém se říkalo, že se z něj nedá utéci. V roce 2000 to jeden vězeň dokázal a pravděpodobně všichni víte, o koho se jedná. :) Nicméně slyšet přímo pod hradbami hlasy vězňů a uvědomit si, že většina z nich se na druhou stranu nejspíš nikdy nedostane, bylo hodně zvláštní. Je to místo se silnou energií a zanechalo ve mě při nejmenším uvědomění si, jak moc je svoboda důležitá a že mnohdy nemusí být samozřejmostí. 
Toť asi nejzajímavější střípky z mého léta 2022. Bylo pro mě perfektní a plné zážitků, z kterých budu čerpat ještě hodně dlouho. Nicméně oproti minulým bylo také hodně náročné, protože jsem každý víkend byla někde mimo a už se opravdu těším na klidnější týdny, čerpání trochu jiné energie a to z klidu domova. Snad možná i proto bude konečně čas na blog a doufám, že se tu opět budeme potkávat. Mějte se krásně! 

7 komentářů :

  1. Vítám tě zpět a přeji všechno nejlepší k svátku :) měla jsi super prázdniny. Já byla na dvou táborech, na výletech po naší republice (ségře přijela kámoška z Turecka, tak jsme jí ukazovaly krásy naší země :)), měla jsem týdenní tenisový kurz, chodila na brigádu (catering), teď jedeme na pár dní do Holandska, kam vezeme ségru na Erasmus. Já mám ještě měsíc prázdniny. Dva víkendy v září si budu dělat trenérský kurz, pak ze mě bude trenérka tenisu :). Jinak jsem o prázdninách chodila na koně, pekla, hrála tenis a na klavír, četla si a tak :)
    Wow, jízda na koni na pláži! To muselo být krásné, taky bych to někdy chtěla zažít.
    Muzeum vypadá hodně zajímavě. Viděla jsi Devadesátky? Moc se mi líbily.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé fotky, úplně z nich čiší letní pohoda. Dovolenou na Mallorce závidím, na zahraniční dovolené už jsem nebyla ani nepamatuji :) Krásný konec léta přeji a klidné září!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké léto jsi měla.
    My byli týden v Krušných horách a pak jsme různě pendlovali mezi chalupou a chatou. A ještě nás čeká týden v Jeseníkách - doufám, že bude hezké babí léto :).
    Jinak mám teď taky nějaké míň psavé období...

    OdpovědětVymazat
  4. Každý potřebujeme občas takovou pauzu :). Měla jsi moc úžasné léto :). Já ani nevím, kde to léto uteklo a co jsem vlastně dělala :D. Měli jsme jednu týdenní dovolenou v okolí Orlických hor a Broumovska a pak taková klasika – hodně procházkování s malým :).

    OdpovědětVymazat
  5. Ne že bych já takové období neměla, měla a občas ho pořád mám, jelikož práce právě ve fabrice dělá své. Já většinu léta byla v práci. O víkendech jsem občas jezdila na zábavy, které jsou kousek od nás, pak jsem si udělala výlet do Prahy. V půlce srpna jsem si neskutečně užila cyklodovolenou ve Slovinsku.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně Ti Páji rozumím, taky jsem teď potřebovala delší pauzu :) Teď se už moc ale budu těšit na nové články! Jéé z Mallorky se mi zrovna vrátil taťka s přítelkyní :) Nás letos moře ještě čeká, tak už se ale moc těšíme :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Zažila jsi toho plno a já jsem moc ráda, že jsi zpět!
    Na Mallorce jsem nikdy nebyla, ale moc ráda bych se tam podívala :)

    OdpovědětVymazat