MENU

středa 30. listopadu 2022

LISTOPAD

Krásný poslední listopadový večer vám přeji! Příhodně nemůže vyjít jiný článek, než shrnutí posledního měsíce, který byl celkem záživný. Událo se toho spousty a to všechno uvidíte na následujících fotkách. Představovala jsem si, že během podzimu se čas trochu zpomalí (což byla do jisté míry pravda) a po práci budu čas trávit doma v poklidu a číst si knížky. Nebudu lhát, že na tuhle aktivitu nepřišla řada, ale rozhodně se na ní našlo méně prostoru, než bych si představovala. Říjen i listopad byly měsíce hektické hlavně po pracovní stránce a utekly jako voda. Předpokládám, že prosinec nebude o moc klidnější, protože předvánoční shon nemine nikoho z nás. Nicméně shánění dárečků a pečení cukroví jsou podle mě rozhodně příjemnější aktivity, než pracovní povinnosti. Těch bude zaručeně méně a zasloužené volno už potřebuji jako sůl. Jak vnímáte poslední měsíce vy? Máte v práci před koncem roku také čiré šílenství? :D Dejte mi vědět do komentářů a hlavně se pochlubte, jak se připravujete na Vánoce. 

Mezi šíleným shonem se přeci jen našel čas na posezení u kávy s kamarádkou. Daly jsme si první letošní perníčkové latté a v tu chvíli si člověk uvědomí, jak málo stačí ke zlepšení nálady.
Nechyběla domácí pohoda v teplákách a perník od mamky. Na víc podobných momentů plných odpočinku se už neskutečně těším!
V půlce listopadu jsem se zúčastnila školení v Praze, které bylo na téma Jak jednat s lidmi s psychopatickými rysy - rozpoznávání a komunikace. Byl to pro mě velmi přínosný kurz a sama sebe jsem utvrdila v tom, že se budu mít co učit celý život a že má prace nikdy nebude rutina. 
Před odpolední směnou zastávka na kávu a můj oblíbený croissant s karamelem.
Koncert Kabátů. To byl jeden ze dnů, kdy jsem toho z práce měla doslova plné zuby a potřebovala jsem vyčistit hlavu. Povedlo se to na jedničku a maximálně jsem se uvolnila a načerpala energii. Miluju jejich písničky, vyrostla jsem na nich a na české scéně dle mého názoru není nikdo lepší.
Po dlouhé době jsem také vyrazila za kamarádkou do Mělníka. Někdo mě asi chápat nebude, ale já si tu cestu vlakem vždycky užívám. :D Tentokrát jsem se během přestupu zastavila v Poděbradech, kde jsem navštívila Vilémovo pekařství. Mají tam tolik dobrot a vynikajícího pečiva, že nevíte, co si vybrat dříve. Byl to zároveň první den, kdy napadlo trochu sněhu a dolehla na mě ta pravá vánoční atmosféra. 
Tu nemohlo umocnit nic jiného, než tvorba adventního věnce a instatace vánoční výzdoby. O tom všem brzy vyjdou články a od této chvíle tu neuvidíte nic jiného, než vánočně laděné posty.
Poslední listopadová neděle a zároveň první adventní se nesla v duchu návštěvy náměstí, kde proběhlo rozsvícení stromečku. Zároveň se tak rozsvítilo celé město a já si vždycky užívám procházky po takto osvětleném Hradci. Kouzelné období oficiálně začalo!
Jaký byl listopad pro vás? Mějte se krásně a brzy u dalšího článku. 

9 komentářů :

  1. Já doufám, že prosinec už bude také klidnější a bude čas se těšit a naladit na svátky. Jen kdyby k tomu napadlo trochu sněhu a byla zima :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Utíká to neskutečně :O Já zase ráda cestuji autem, ale ne když řídím - ale když se právě kochám okolím. Vlak by mi taky nevadil :-) Prosinec si budu snažit užít na maximum, tak snad se podaří. Chci si to užít jak v práci, tak i v pohodlí domova :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si momentálně "užívám" nějakou virózu, takže se bojím, že mne v prosinci čeká velké finišování v práci i doma, protože zatím se předvánoční přípravy smrskly na výrobu adventního svícnu.

    OdpovědětVymazat
  4. 1.máš krásné fotky, uplně z nich cítím příjemný vibe, hlavně ty kafíčka a dobroty😍
    2.koncerty Kabátů prej byly boži, tak je super, že sis to užilaa :)
    Věnec jsem taky vyráběla, trhy jsem stihla zatím jen na rychlovku a z nějakého důvodu se listopad vypařil, ale já odpočítávám Vánoce a konec semestru každou hodinu, takže já jsem ráda :D

    OdpovědětVymazat
  5. Přála bych ti, aby prosinec byl aspoň o něco málo hektický než říjen a listopad :) Já to v práci mám taky náročný, jen jinak než ty, spíš doufám, že se konečně rozhoupu a dám výpověď :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký a hektický podzim koukám :). Kromě práce i nějaké dobroty a hezké chvilky, tak to má být :).

    OdpovědětVymazat
  7. Mě teda i ten listopad utekl, ani nevím jak :) Ke čtení jsem se pořádně dostala až teď, tak mám ze sebe radost, že po dlouhé době čtu. Hlavní vzpomínkou na listopad je rozhodně prodloužení víkend v Budapešti, kde se nám moc líbilo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Mě od září dny splývají, utíkají rychlostí světla a přijde mi, že vůbec nic nestíhám :D Naštěstí už dárky mám skoro všecky, tak jsem taková klidnější. Teď to jenom zabalit..

    OdpovědětVymazat