MENU

pátek 2. prosince 2022

TVORBA ADVENTNÍHO VĚNCE

Přeji vám pohodový začátek víkendu! Blíží se nám už druhá adventní neděle a proto jsem se rozhodla podělit se s vámi o náš letošní adventní věnec. Tradičně ho tvořím už několik let s mamkou a vždy volíme dvě barvy. Letos jsme se rozhodly pro fialovou a stříbrnou, což je snad má nejoblíbenější kombinace. V těchto odstínech jsme věnec měly několikrát a i když je pro mě typickou barvou Vánoc červená a zlatá, pokaždé jsem byla paradoxně nejvíce spokojená s fialovou variantou. Když jsem tak koukala na poslední aktuální trendy ve výrobě adventních věnců, všimla jsem si, že hodně dominují peříčka, bílé velké svíčky a taková jemnost. Často se volí pouze jedna barva a typické smrkové větvičky nahradily túje. Nicméně my jsme si zajely takovou tvořivou rutinu a každý rok máme věnec ve stejném stylu a to včetně rozmístění svíček. Líbí se mi všechny možné kombinace, ale jsem spokojená i s tou naší, což je hlavní a tenhle krasavec bude zdobit náš stůl až do Štědrého dne. Dejte mi vědět do komentářů, zda jste si letos věnec také vyráběli a v jakých barvách nebo jestli preferujete kupovaný. Mějte se krásně!

8 komentářů :

  1. Povedl se vám, je elegantní a nepřeplácaný.. Já letos umístila svíčky na velký zlatý tác a kolem dala chvojí z tisu a túje. Mám ho vyfocený na blogu, tak můžeš kouknout.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný věnec :). My si vždy vyráběli, ale letos to moc nestíháme :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jste moc šikovné, je nádherný :) u nás věnec dělá mamka

    OdpovědětVymazat
  4. Decentní, moc hezké. Opravdu se ti povedl :) Já byla líná a pouze nastříhala větvičky smrku, borovice a nějakých červených bobulek, dala je na vyšší tác a 4 čajovky. Ještě jsme nezapálili ani jednu... :D Tak to máme aspoň jako dekoraci :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný věnec máš! Já letos volila klasickou červenou barvu a jsem z něj nadšena. Akorát máme doma dost velký teplo, tak dostává zabrat :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem letos jenom vyskládala větvičky na tác okolo svíčky a stačí. :-D

    Simple living: Zima podle ájurvédy

    OdpovědětVymazat