MENU

neděle 4. prosince 2022

ZDOBÍM VÁNOČNÍ STROMEČEK

Krásnou druhou adventní neděli! Jaký jste měli víkend? U mě byl plný nákupů a pečení. Pořídila jsem poslední drobnosti, včetně balicích papírů a nechyběla první várka cukroví. S mamkou jsme pekly linecké a v týdnu se chystáme na další druhy. Vyzkoušela jsem i nový recept na cupcaky a sklidily velký úspěch. Určitě se vám s nimi pochlubím v nějakém dalším článku, ale dnes bych ho ráda věnovala mému vánočnímu stromečku. Veškerou výzdobu jsem instalovala už minulý víkend, ale do dnešního dne jsem se nedostala k úpravě fotek. Co se týče barev, i letos u mě dominuje červená, zelená a zlatá. Jsou to pro mě nejtypičtější barvy Vánoc a neumím si snad ani představit jinou kombinaci. Minulý rok jsem publikovala článek, kde byla zachycena má kompletní výzdoba bytu. Tentokrát jsem se rozhodla, že tento post vynechám, jelikož všechny dekorace jsou totožné a přibylo pouze pár drobností. Pokud by vás ale zajímalo, jak moc vánočně to u mě doma vypadá, můžete se na článek podívat na tomto odkaze. Dnes jsem se zaměřila jen na stromeček, protože ho považuji za nejhezčí prvek a od minulé soboty se na něj nemůžu vynadívat! Zejména pak na ozdobu ve tvaru perníčku nebo malé mašličky. Pro někoho obrovský kýč, ale Vánoce jsou jednou za rok a já se vždy maximálně vyřádím. :D Dejte mi do komentářů vědět, do jakých barev máte nebo budete mít letos stromeček vy a přeji vám dobrou noc! 

6 komentářů :

  1. Jůů, ten perníček je božský! My také máme stromeček do červené, zlaté a teda ještě stříbrné :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný stromeček. Já budu zdobit někdy příští týden, aby mi do Vánoc neopadal :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný stromeček :). Já zatím vůbec nevím, jaký budeme mít stromeček :D.

    OdpovědětVymazat
  4. My budeme zdobit stromeček až kolem 20. Děláme to tak vždycky, dřív ho máme jen ve stodole. Letos teda ale máme fakt velký, něco přes dva metry :D Ozdoby jsem si koupila bílé, starorůžové a slaměné.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný stromeček. My letos budeme mít asi živý :)

    OdpovědětVymazat