MENU

pátek 9. prosince 2022

PROSINCOVÉ DNY

Krásné páteční ráno! Je před námi víkend a také další adventní neděle. Přijde mi, že každý rok je prosinec z hlediska časového sledu úplně stejný. Začíná to výzdobou, následuje nespočet návštěv v obchodních centrech, do toho práce a někde v mezičase se najde prostor pro pečení cukroví. Člověk se pomalu nezastaví a není tedy divu, že čas utíká jako voda. Dnes u nás začínají vánoční trhy, na které jsem se šíleně těšila a mluvila o nich snad od září. :D Vše by mělo tu pravou předvánoční atmosféru, kdyby trochu zasněžilo, ale v posledních letech mě ta dokonalá představa o bílém prosinci nějak opouští. Nicméně příští týden má mrznout a třeba se dočkáme aspoň malého poprašku. Letos se na Vánoce těším neskutečně moc a i když tohle říkám snad každý rok, tentokrát cítím, že opravdu potřebuji volno a jen ležet u televize, cpát se cukrovím a jednoduše vypnout hlavu. Pár tématických filmů jsem už stihla vidět a celkem se mi z novinek na Netflixu zalíbila i Princezna z cukrárny. Nejraději mám staré klasiky, ale tohle byla příjemná změna. Téměř každý den také poslouchám svůj vánoční playlist na Youtube, který je veřejný. Pokud byste si mé oblíbené hity chtěli pustit, najdete je na tomto odkaze. :)

Jsem nejspíš pozadu, ale teprve nedávno jsem poprvé ochutnala vánoční štolu. Popravdě nic extra. Je to vánočka obalená ve spoustě cukru, ale ke kávě neurazila. :D 
Jak se vy těšíte na Vánoce? 
Minulý víkend jsem s mamkou pekla linecké a tuto neděli na nás čekají vanilkové rohlíčky. 
V obchodech začíná být opravdu rušno a proto jsem ráda, že všechny dárky už mám koupené. Zbývá pár drobností pro kamarádky, ale pro rodinu už mám vše kompletní. Zbývá ta příjemnější část, což je samotné balení, které mě moc baví.
Mimo cukroví jsem také zkoušela upéct cupcakes, které měly velký úspěch. Během následujících dní vám sem určitě přidám recept a fotky, jak ve výsledku vypadaly.
Zatím vám přeji krásný víkend a budu se těšit u dalšího článku. 

10 komentářů :

  1. Já jsem si vánoční přípravy zkomplikovala čtrnácitdenní neschopenkou, která mi končí dneska. Tak se chystám o víkendu konečně dokoupit nějaké suroviny a něco upéci. Od pondělka mne nejspíš čeká pěkný "mazec" v práci - přece jen po 14 dnech, kdy jsem tam nebyla, se mi toho tam nejspíš k řešení nahromadilo docela dost... Dárků moc nakoupených nemám, nějak jsem neměla tu správnou nakupovací náladu, jen jsem objednala kalendář z našich fotek - každoroční dárek pro mou mámu.
    Hezki si užij třetí adventní víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Na Vánoce se těším moc - je to pro mě nejkrásnější období roku. Dárky už mám všechny nakoupené, začala jsem už v říjnu. Nemám ráda nakupování na poslední chvíli a taky tu tlačenici v obchodech, takže to řeším včas a hlavně přes internet. 🙂 Cukroví jsme s mamkou a sestrou stihly upéct minulý víkend, takže už nám chybí jen stromeček.
    Měj hezký třetí adventní víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vždy moc hezké fotky :) já bohužel ležím s Covidem :'( na Vánoce se těším, ale zase mě čeká spoustu učení, což je ta méně příjemná část :D také už mám vše nakoupené :) díky za super playlist :) užij si 3. adventní neděli! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem poslední měsíc extrémně unavená a o Vánocích si taky úplně neoddychnu. Ale na nějaké vánoční filmy se také chystám. Zatím mám zkouknuto Čtvery Vánoce a Grinche :D

    OdpovědětVymazat
  5. Už to nějak rychle utíká. Výzdobu mám, stromeček se teprve chystám. :-) Každopádně já jsem vánoční filmy viděla snad opravdu všechny. Hlavně ty, na které jsem měla chuť koukat. Od českých až po zahraniční. Chybí mi snad jenom ten Mrazík :D Jinak já tedy o Vánoce budu v práci, ale hned jak přijdu, tak si uděláme s přítelem a rodinou krásný Štědrý den :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Štolu jsem ještě nidky neměla, ale také mi přijde jako hutnější vánočka. No třeba jí ještě zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Štolu jsem jednou zkoušela péct, kupovanou jsem nikdy neměla. Nemám na ní extra žádné vzpomínky, takže tam výborná asi nebyla... :D Vánočka mi bohatě stačí :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásná výzdoba. :) Štolu jsem také nikdy neměla a jak jsem četla recept, nejsem si jistá, jestli by mě chutnala... Somethginbykate

    OdpovědětVymazat