FOCENÍ & ZELENÁ ENERGIE

Hezký večer vám přeji. V dnešním článku sice nic převratného a extra zajímavého nebude, ale chci se s vámi podělit o to, jak se mi v posledních dnech celkem daří brát do ruky foťák. Hodně jsem ho zanedbávala a fotila spíše na mobil - je to přeci jenom praktičtější způsob, jak zachytit vzácné momenty. Každopádně je i logické, že ne vždy jsou podmínky k tomu, abych s sebou tahala můj Olympus. Focení mě moc baví, ale leden a únor jsou pro mě naprosto nudné měsíce, které vždy jen "přežívám". Už teď se těším na jaro, kdy i příroda okolo nás bude mít pro tvorbu fotek přívětivější vzhled a vše bude tak nějak veselejší. Nicméně často fotím i doma běžné činnosti jako je vaření, pečení, úklid, aranžmá dekorací a mohla bych pokračovat s portfoliem všeho, co se u mě na blogu vyskytuje. Tentokrát jsem tedy spontánně vzala foťák k mé přípravě zeleného smoothie, na které jsem měla chuť snad už od neděle. :D Kombinace avokáda, manga, špenátu, jablka a kokosové vody je opravdu vynikající a všem vám jí doporučuji! Smoothie si dělám na odpolední svačinu poslední týdny relativně často, protože zasytí a po práci mi dodá novou energii - což jsem dnes sakra potřebovala. :) Moc se těším na víkend, který bude plný akcí a vám přeji spoustu sil do zbytku týdne. Dobrou noc! 

16 komentářů on "FOCENÍ & ZELENÁ ENERGIE"
  1. Mňam! Tak toto smoothie vyzerá naozaj veľmi chutne. Neviem prečo ľudí zväčša zelená farba jedla odrádza, no mňa naopak veľmi priťahuje a nemám problém zjesť čokoľvek zelené. :D Túto kombináciu som ešte neskúšala, ale určite vyskúšam túto kombináciu. Vďaka! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, někoho ta zelená barva odrazuje, ale na mě naopak působí zdravě a detoxikačně - navíc ty smoothie jsou chuťově nejlepší! :D :))

      Vymazat
  2. Smoothie mám také moc ráda, ale většinou si dávám pouze jednu surovinu a smíchám ji s vodou. Moje nejoblíbenější smoothie je mango s vodou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mango do smoothie mám také ráda, je to jedna z mých nejoblíbenějších kombinací. :)

      Vymazat
  3. Prima fotky. Já si smoothie nedělám, jen občas někde nějaké koupím, když potřebuji rychlou sváču. Já mám vlastně všechny suroviny raději v kousací stavu než ve stavu tekutém :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavní je, že do sebe dostaneš nějaké vitamíny. :))

      Vymazat
  4. Ahoj, konečně nějaký super tip, kde není banán. ☺♥ vyzkouším a přesně jak píšeš, na odpoledne nakopnutí, bude ideální.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš jako vždycky nádherné fotky! Kokosovou vodu mám moc ráda a tohle smoothie bych si s chutí dala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju! :) Na kokosovou vodu nedám také dopustit.

      Vymazat
  6. S tím jarem naprosto souhlasím, už aby tu bylo :D Přiznám se, že na smoothie moc nejsu. Na svačiny mám nejradši domácí zdravější buchtu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to většinou střídám, zdravému dezertu také neodolám! :D :)

      Vymazat
  7. Já si smoothie kupuji už většinou hotové, doma bych neměla v čem mixovat. Ale jinak kokosová voda je super, tu také miluju :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Zelené a oranžové jídlo mě odjakžival děsila. Zelená už moc ne, to tvoje smoothie, vypada ale dobře, takové krémové jako hrachovka, a to mi zase nevadí. Jinak děkuji za tip na kokosovou vodu!

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné fotky a smoothiečko bych si dala hned! :)

    OdpovědětVymazat