MŮJ NOVÝ POMOCNÍK: NOTEBOOK HP

 Jedna z mých prvních materiálních radostí v tomto roce. Ano, po mnoha letech jsem opět vyměnila svůj starý notebook za nový. Asus jsem nahradila značkou HP a to i z důvodu, že má jedno z nejlepších hodnocení na trhu vůbec. Sice nejsem člověk, který by potřeboval extra výkonný notebook a používám ho jen pro běžné uživatelské účely - zejména práci a blog. Nicméně můj předešlý notebook jsem měla od roku 2016 a zažil semnou možné a téměř i nemožné. Byl mým velkým pomocníkem během bakalářského i magisterského studia. Nezklamal mě při psaní bakalářské práce i diplomky, pomohl mi sepsat žádosti o zaměstnání a samozřejmě jsem z něj publikovala veškeré články na tomto blogu. Zkrátka se osvědčil na maximum a nikdy mě nezklamal, ale v posledních letech už bylo znát jeho značné opotřebení. S tím, co měl za sebou se tomu ani nedivím. Byl hodně pomalý a bez připojení k nabíjení nefungoval už vůbec. 

Rozhodla jsem se tedy sáhnout do našetřených peněz a objednala si notebook HP 15S-EQ1393nc - toť jeho celý název, kdyby vás tento údaj zajímal v případě, že také sháníte nějaký nový a cenově dostupný. Což byl také jeden z mých požadavků, protože dávat 20 tisíc za notebook mi přijde zbytečné. Chtěla jsem stejnou úhlopříčku jako měl notebook minulý, tedy 15,6 a další podmínka byla, že musí mít bílou barvu. Parametr, na kterém ve výsledku až tak moc nezáleží, ale mě se vždy líbily notebooky bílé. Kapacita SSD disku je 512 GB, což mi bohatě stačí a také pro mě bylo rozhodující, aby měl čtečku paměťových karet a numerickou klávesnici. Jen těchto pár požadavků bylo nutné splnit a ve výsledku zvítězil právě tento bílý Hewlett-Packard. 

Disponuje operačním systémem Windows 11 Home, což je pro mě novinka. Hlavní řídící panel je uprostřed a celkově je ovládání trochu jiné a je to nezvyk. Pomalu se sžíváme, ale už teď jsem z něj nadšená a pracuje se mi s ním velmi dobře. Velkou výhodu vidím v tom, že je opravdu lehoučký, skladný a manipulace s ním je nenáročná. S volbou mi pomáhal můj taťka, protože technice přeci jenom rozumí lépe než já a už teď vím, že jsme určitě nesáhli vedle. Pevně doufám a věřím, že nás čekají dlouhé roky společné spolupráce a psaní tohoto, i dalších článků, bude konečně o něčem jiném. 

21 komentářů on "MŮJ NOVÝ POMOCNÍK: NOTEBOOK HP"
  1. Na pohled bych řekla, že máme ten stejný :) Já mám asi čtyři roky 15-cw0013nc :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já před lety měla úplně stejný (jen samozřejmě jinak výkonný), ale už bych se k němu znovu nevrátila. Jsem věrná značce Acer :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám notebook starý asi dva nebo tři roky. Mám Asus a jsem s ním spoko. Já budu muset mrknout po novém telefonu, protože ten můj už značně vyhořívá..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce, ať se ti brzy podaří pořídit si nový - vyhořelý mobil je horší, než když stávkuje notebook, to také znám. :D :)

      Vymazat
  4. Je krásný, ať ti dobře slouží :)
    Já mám tento svůj notebook skoro čtyři a půl roku, už byl v opravně kvůli nabíjení, ale jinak slouží zatím dobře :) Jen mi maličko vadí, že je menší (nechala jsem se přesvědčit, že kvůli nošení do školy bude lepší, když bude co nejmenší) a že mu chybí numerický klávesnice. Ale dokud slouží, tak ho měnit neplánuju :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu tě, ta numerická klávesnice by mi tam také chyběla. A děkuji! :)

      Vymazat
  5. Pane jo, tak dlouho ti Asus sloužil, pane jo, takto je držák. Ale máme obdobnou zkušenost. Jen ho již nepřevážíme, ovšem pro mé víkendové potřeby naprosto dostačující. NTB HP je krásný, šla jsem se podívat, co mám já za sebou na stole, tak je dost podobný, jen HP Probook, co mám pracovní, a jsem s ním spokojená. Lehký, má vše, co potřebuji. At ti slouží a dělá radost. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ať ti věrně slouží aspoň tak dlouho jako ten předchozí.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti tvého nového pomocníka přeji a taky ti přeji, ať ti slouží a dělá radost minimálně tak dlouho jako předchozí.
    Já jsem měla už skoro deset let Acer TravelMate. (Po téměř osmi letech mi odešla baterka, kterou jsem nahradila novou a můj dědeček jel dal.) Ale skončila mi podpora Windows 8 a bohužel nešlo upgradovat - naštěstí jsem měla něco našetřeno, a tak jsem si koupila opět Acer, ale tentokrát Aspire 3. Poměr cena/výkon v pohodě, takže jsem zatím taky spokojená. Tahle značka je za mě skvělá, tak jsem ani jiný nechtěla. S Windows 11 se seznamuju - je tam spousta věcí jinak, ale jak píšeš, je to o zvyku. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, skoro 10 let? Tak to byl držák! Ať jsi i s tím současným stejně spokojená a děkuji. :))

      Vymazat
    2. Já taky děkuji. 🙂 Sama se tomu divím, ale myslím, že kdyby nebylo ukončení podpory, byl by mi pořád sloužil. Byl už trochu pomalejší, ale na to už měl nárok. Byla bych ráda upgradovala, ale nesplňoval základní podmínky, a tak se teď učím a seznamuju s novým.

      Vymazat
  8. Přeji spoustu příjemných večerů u psaní článků na blog <3 Já jsem si nový noťas kupovala rok a půl zpět, kdy jsem potřebovala začít psát diplomku a s tím mým starým už to nešlo, jak byl hrozně pomalý :) co se týče značek to mám přesně naopak - hp jsem vyměnila za asus :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asus je taky super, byl to můj předchozí notebook a nemohla jsem si stěžovat. :))

      Vymazat
  9. Tak tu radost z nového notebooku chápu. Já mám nový HP od loňska a také šlape rychle. Původní jsem měla Asus a ještě asi o 5 let starší než ty, ale už spíše přežíval a já mu jen nadávala :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný noteboo :) Já ten svůj mám 6 let? A jsem sním spoji, tento rok bych si chtěla koupit monitor. Tak uvidím, zda se mi to podaří :)

    Ať si krásně slouží!

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný notebook, HP jsou super :). Ať dobře slouží :).

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásný výběr! Bílý notebook je prostě krásný a hodí se ke všemu. :D :)
    S tím operačním systémem Windows 11 soucítím!! :D Prohodili jsme si s přítelem počítače a já mám teď místo stolního PC notebook a také si na 11 zvykám. :D

    OdpovědětVymazat