URIAGE: ZÁZRAK MEZI PRODUKTY V PÉČI O PLEŤ

 Jak už napovídá název článku, dnes pro vás opět mám po delší době kosmetické okénko. Pravdou je, že tento článek jsem měla v záloze už dlouho, ale nechtěla jsem ho publikovat, dokud nebudu mít vše pečlivě otestované. Co se týče kosmetiky jsem velmi opatrná na to, co sama zkouším a následně pak doporučuji ostatním. Nikdy jsem nebyla velký experimentátor a nezkoušela stovky přípravků, krémů a podobně. Spíše jsem se vždy snažila najít produkty, které mi opravdu vyhovují a zůstala jsem jim věrná. Někdy to samozřejmě zabere více času, protože každá pleť je individuální a každé vyhovuje něco jiného. Najít tedy pečující kosmetiku, která by mi opravdu seděla byl oříšek, ale přeci jen se mi to podařilo. A když jsem výše zmínila, že nerada doporučuji věci, které sama nemám dobře vyzkoušené, u těchto produktů mému doporučení můžete maximálně věřit. Následující produkty totiž používám více, než rok a považuji ji je za malý zázrak. 

Značka Uriage je francouzskou dermatologickou kosmetikou v péči o všechny typy pleti. Její název je odvozen od termálního pramene a letoviska, kde se voda získává a již od středověku jsou známy její léčivé vlastnosti. Všechny produkty tuto termální vodu obsahují a i proto je považována za lékařskou kosmetiku, kterou doporučuje spousta dermatologů po celém světě. Je zcela hypoalergenní a doporučila mi jí má kamarádka poté, co jsem se jí svěřila, že mám mastnou a celkem problematickou pleť. Dlouho jsem hledala produkty, které by mi s tímto pomohly a Uriage si mě získal natolik, že tuto rutinu rozhodně nehodlám měnit. Mezi produkty lze najít několik řad. Každý si tak může vybrat podle svého typu pleti nebo efektu, kterého chce na pleti dosáhnout. Jedná se například o péči odstraňující pigmentové skvrny, péči regulující tvorbu lupů a zarudnutí kůže, péče o pleť se sklonem k červenání, péče o suchou až atopickou pleť a nebo právě péči o smíšenou až mastnou pleť. Tu jsem zvolila já a tato řada v zelené barvě nese název Hyséac.

Produkty Hyséac jsou komplexním programem v péči o mastnější pleť. Podporují její čistotu a velmi efektivně zmatňují. To byla vlastnost, kterou jsem od pečující kosmetiky dlouho očekávala a doposud to žádný jiný produkt nedokázal. Co se týče samotných produktů, nedám dopustit na mé oblíbené trio. Jedná se o čistící gel, čistící tonikum a pleťový krém.

Po odlíčení make-upu vždy následuje má rutina a jako první sahám po čistícím gelu. Odstraňuje nečistoty a přebytek kožního mazu. Na pleti je velmi příjemný a po kontaktu s vodou vytvoří jemnou a snadno se oplachující pěnu. Stačí použít opravdu malé množství a i tak je efekt zaručený. Nevysušuje a vždy mám pocit dokonale vyčištěného obličeje. 

Druhým krokem je dočištění tonikem za pomoci vatového tamponku. Obsahuje trojici mikro-exfoliačních kyselin (glykolová, jablečná, mléčná), které stahují póry a zjemňují strukturu pleti. Bála jsem se, že mé pleti nebude vyhovovat. Přeci jen tonika nejsou pro každého, zvláště pokud máte pleť se sklonem k akné. Opak byl pravdou a jedná se o opravdu šetrný produkt, který mou pleť pomohl zbavit pupínků. 

Na závěr přichází "malý velký" zázrak. Pleťový krém Hyséac 3-Regul podporuje odstranění všech kožních nedokonalostí jako jsou komedony, černé tečky a zanechává obličej dlouho zmatněný. Díky obsahu lékořice reguluje tvorbu kožního mazu a nevznikají tak nové nedokonalosti. To vše je slíbeno v jeho popisu a já snad poprvé za svůj život mohu s něčím takovým souhlasit. Netuším, zda je pozitivní výsledek na mém obličeji zásluhou kombinace používání všech tří produktů, ale tato řada mi opravdu pomohla v boji proti akné a po jejím použití mám pleť vždy dokonale vyčištěnou, vyhlazenou a vizuálně vypadá lépe. 

Narazit na tyto produkty pro mě byla opravdu výhra a pokud vás zaujaly nebo máte podobný typ pleti, určitě jim dejte šanci. Pořídit se dají pouze v lékárnách. Já je kupuji pravidelně v lékárně Dr. Max a i když je cena o něco vyšší, jedná se o opravdu kvalitní šetrnou kosmetiku, za kterou se mohu zaručit. Dejte mi do komentářů vědět, zda s výše uvedenými produkty máte zkušenost a pokud ne, tak jaké jsou vaše oblíbené, za které byste dali ruku do ohně. 
13 komentářů on "URIAGE: ZÁZRAK MEZI PRODUKTY V PÉČI O PLEŤ"
  1. Tak tuto značku vůbec neznám, neslyšela jsem o ní... Ale já se v kosmetice ani tolik nevyznám, v pubertě jsem zkoušela všechno možné, teď už používám minimum věcí :). Hlavně, že tobě přípravky pomohly :).

    OdpovědětVymazat
  2. O tejto značke som už počula ale neskúšala som ju ešte. Ale veľa žien si ju pochvaľuje tak asi skúsim niečo. Ďakujem za tip

    SKINCARE OD MYAUSTRALIA.EU

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle řada není pro mě, ale třeba Xemose řadu mám moc ráda a Uriage mi sedí:)

    OdpovědětVymazat
  4. Značku znám (bývá ve slevových nabídkách, co mi posílá právě Dr. max), ale nic jsem od ní ještě nezkoušela. Každopádně já bych určitě musela volit jinou řadu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Značku znám, kupujeme si například krém na ruce, který si doma všichni chválí. 🙂

    OdpovědětVymazat
  6. Značku jsem ještě nezkoušela, ale zaujala mě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Značku znám podle názvu z reklamy, ale sama ji nepoužívám a ani to nemám v plánu. Já nedám dopustit na značku Lobey :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Produkty vypadají naprosto skvěle, lákavě. Já teď momentálně také testuji jednu kosmetiku a jsem na ni zvědavá. Objevila jsem ji náhodou. Tuto bych taky velice ráda vyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  9. O téhle značce jsem už párkrát slyšela, líbí se mi design a musím říct, že dle popisu bych ji také ráda vyzkoušela. Já momentálně používám Cerave, protože mám problematickou pleť a je to také dermokosmetika. Nicméně pořád zkouším a hledám... :)

    OdpovědětVymazat
  10. Od Uriage mám balzám na rty a je jediný, který mi rty v zimě zachrání. Celkově věřím v kvalitu této kosmetiky, stejně jako u BIODERMY s tou jsem také velmi spokojená.

    OdpovědětVymazat
  11. Značku znám, ale osobně s ní zkušenosti nemám, protože nemám žádný výraznější problém s pletí. Jsem moc ráda, že sis dala s testováním na čas. Někdy si říkám, že ty blogerky snad neměly ani čas to vyzkoušet, v jakém časovém horizontu vše propagují.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Uriage sice znám, ale vlastně jsem ji nikdy neměla, za co bych já dala ruku do ohně je čistící gel od Purity Vision, stejně tak jejich květinové vody. Také jsme doma všichni věrní Biodermě jelikož každý z nás trpí nějakým typem atomického ekzému a určitě děkuji za tip co třeba jiného bychom mohli vyzkoušet.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  13. Se značkou mám malé zkušenosti, ale mají moc fajn šampony, micelárky a balzámy na rty :)

    OdpovědětVymazat