MENU

čtvrtek 15. srpna 2019

ČTVRTEK

Hezký večer vám přeji! Většinou se snažím články vydávat ráno, ale dnes jsem nějak nestíhala a asi lepší později, než vůbec. I když u mě se dnes v podstatě nic zvláštního nedělo, protože jsem jenom pracovala na akreditacích na novou hokejovou sezónu. Na zimním stadionu u nás Hradci pracuji už 7. rokem a stále je to brigáda, která mě baví a netěším se, až za rok budu muset nastoupit do práce a nejspíš tohle místo přenechat někomu jinému. Každopádně zítra je zápas a několik akreditací už budu přetvářet do fyzické podoby. Na tu se svým jménem se obzvlášť těším, protože letos je jejich design opravdu povedený.

Odpoledne jsem stihla i malé posezení na zahrádce a samozřejmě jsem se snažila nafotit pár fotek - pro dnešní článek i ty další. Teď už mě čeká jenom postel, čaj, knížka a nezbývá mi nic jiného, než vám popřát dobrou noc! 


12 komentářů :

  1. Tak ať tě potom baví nová práce stejně tak, jako tato brigáda. Všechno jednou končí a něco nového začíná. :-) Také si dneska budu číst, ostatně teď si čtu skoro každý den, jak mám dovolenou. Ale ještě před zábavou musím uklidit jednu skříň - už se na to chystám jak je rok dlouhej! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju meloun :D Ale fakt úplně hrozně moc :)
    Mimochodem, moc se mi líbí tvůj make - up :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vždycky ráda čtu, že lidi baví jejich práce nebo brigáda :) alespoň někdo dělá něco, co ho baví. Mě třeba trvalo pár let takovou brigádu najít, takže ten radostný pocit, když se člověk nestresuje chodit do práce, je fakt super! :)

    https://taukecana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Najít takovou brigádu a práci je fakt štěstí a souhlasím s tebou, že je to k nezaplacení :)

      Vymazat
  4. Tahle tvá brigáda se mi vždycky líbila, škoda, že už ji nebudu moct sledovat na Instagramu :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Fotka melounu mi úplně připomněla, že už jsem meloun neměla šíleně dlouho :( Příště, až budu v obchodě, tak si ho nesmím zapomenout koupit :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Máš moc pěkné třičko, škoda, že nejde vidět celé. Jinak co je to ta akreditace? :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kartička, díky které tě poznají jako zaměstnance zimáku a určuje, kam všude máš přístup :D :)

      Vymazat
  7. To je zajímavá brigáda a je super, že tě stále baví! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Brigáda na stadionu, to musí být zajímavá nabídka práce. :) Určitě bych si to chtěl vyzkoušet. Já jednou zkoušel navázat spolupráci s místními fotbalisty (druhá nejvyšší liga) a nějak se to nesetkalo s úspěchem. A to jsem každý zápas na stadionu, fandím, mám permanentku, takže mám i vztah přímo ke klubu. Ono možná je právě to problém. Někde jsem četl, že zaměstnavatelé občas preferují někoho, kdo nemá vztah ke značce, protože je pak zaujatý.

    OdpovědětVymazat