MENU

neděle 18. srpna 2019

PODĚBRADY

Krásný nedělní večer! Tento víkend byl velmi nabitý, co se cestování týče a mám tu pro vás další fotky z našeho sobotního výletu. S Niki jsme se rozhodly, že vyrazíme do Poděbrad a opět jsem se přesvědčila, že hned kousek ode mě existuje další nádherné město. Doposud jsem ho totiž znala tak maximálně z reklamy na Poděbradku. Prošly jsme celý místní park, ochutnaly lázeňský pramen (i když jsem se zapřísáhla, že si od nich dám na delší dobu pauzu :D) a samozřejmě nechyběla zastávka na něco dobrého. Daly jsme si vynikající oběd v restauraci Café Oliver a musím se vám pochlubit, že lepší karotkový krém jsem zatím neměla. Vlastně snad lepší polévku jsem nikdy neměla! Donesou vám naprosto dokonalé jídlo a pokud někdy budete v Poděbradech, neváhejte je navštívit.

Samozřejmě bysme to nebyly my, kdyby chyběla sladká tečka na závěr. Celý den jsme završily zmrzlinovým pohárem a opět se budu opakovat. Luxusnější pohár mi zatím nedonesli ani v zahraničí a to je co říci. Spoustu čerstvého ovoce, výborná zmrzlina a sami můžete z fotek posoudit, jaká to byla bomba! Sobotu jsme si tedy obě užily na maximum a těším se, co dalšího zase vymyslíme příště. 


6 komentářů :

  1. To je fajn, že sis víkend užila. My ho měli hodně oslavovací, takže jsem ráda, že skončil. :D To jídlo vypadá fantasticky!

    OdpovědětVymazat
  2. Já v Poděbradech byla na konci března, takže nebyly tak krásně zelené. Ale líbilo se mi tam. A ten pohár vypadá luxusně.

    OdpovědětVymazat
  3. V Poděbradech jsem nikdy nebyla, ale už kvůli tomu poháru by se tam vyplatilo zajet :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten zmrzlinový pohár? :O Neuvěřitelný! ♥ Snad už jen kvůli němu se do Poděbrad musím někdy podívat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky! :)
    xx Mon
    http://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Já Poděbrady neznala ani z reklamy na Poděbradku, každopádně vypadají fakt krásně, tam se taky někdy musím podívat! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat