MENU

středa 21. srpna 2019

NA PSTRUHY DO POLSKA

Hezkou středu vám přeji! Mám tu pro vás pár fotek z nedělního výletu. Asi to byl jeden z posledních, na který jsme tohle léto vyrazili a kdy nám přálo počasí. Zdá se mi, že poslední roky se léto přesunulo spíše na červen a červenec - srpen už bývá chladnější, více prší a blíží se můj neoblíbený podzim :D Vnímáte to takhle taky? Každopádně naše cesta vedla do Polska do malé vesničky Kudowa, kam téměř každoročně jezdíme na pstruhy. Od veganů a zapřísáhlých ochránců zvířat asi dostanu pořádnou čočku, ale máte zde možnost si sami ulovit rybu, kterou vám pak připraví a já jsem co se týče ryb v jídelníčku velký milovník. I když jsem toho ze soboty na neděli moc nenaspala, zvládla jsem i několika kilometrovou procházku lesem, než jsme došli na zmíněné místo. Bylo nádherně a cestou zpět jsme ještě stihli jednu zastávku v Náchodě, kde jsme si dali výbornou kávu a něco sladkého. S mým aktuálním hubnoucím režimem se to sice neslučuje, ale kokosovému dortu já nikdy neodolám, haha.


6 komentářů :

  1. Je to tam moc hezký. :) A ty ryby vypadají dobře, mňam!

    GrünHauz
    Š.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ryby veľmi nemusím ale pstruhy vyzerajú krásne. ♥ Som rada že si si ten výlet užila. Docela som sa nalakomila na ten kokosový koláčik! :D :D

    Pekný deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky! Taky jsme teď nedávno byli na pstruzích, jednoho se mi podařilo chytit (a to jsem rybařila poprvé), ale bylo mi ho spíš líto, každopádně radost z úlovku byla:) Já ryby kromě tuňáka kvůli alergii nejím, ale zážitek to byl fajn:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pstruha bych si dala hned, tomu bych rozhodně neodolala. To spíš kokosovému dortu (zas ale mám slabost pro ty šlehačkové, zejména s pařížskou šlehačkou ;-))

    OdpovědětVymazat
  5. To může být docela zábava jít si doslova ulovit vlastní oběd :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vzhledem k tomu, že jezdím s přítelem na ryby a navíc mám ráda pstruhy, tak by to pro mě bylo super, akorát on by si moc nepochutnal, POUZE by lovil :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat