MENU

středa 23. října 2019

STŘEDA

Hezké středeční odpoledne! Jak se máte a jak jste si užili víkend? U mě byl opět z části pracovní, ale v sobotu bylo nádherné počasí a využili jsme ho k malé procházce, posezení u kávy a také jsme navštívili Obří akvárium u nás v Hradci. Byla jsem tam jako malá a už jsem si vůbec nepamatovala, jak to tam vlastně vypadá. Byl to moc hezký zážitek a vcelku i celá sobota se vydařila. Začátek tohoto týdne byl ve znamení školních povinností. Včera jsem měla důležitou prezentaci a v pondělí jsem nad jejím zpracováním strávila asi 4 hodiny. To je tak, když se vše nechá na poslední chvíli - určitě to asi znáte, haha. Každopádně já patřím k těm lidem, kteří sice mají rádi ve všem pořádek a plánují věci dopředu, ale na druhou stranu se mi paradoxně nejlépe pracuje pod tlakem. Je to zvláštní kombinace, ale prostě to tak mám nastavené.

Přidávám sem tedy plno fotek z víkendu a celé dnešní odpoledne mě čeká psaní diplomky. S tím jsem se také konečně trochu posunula a doufám, že mi tohle pracovní nasazení vydrží. :D Zatím se mějte krásně a budu se těšit u dalšího článku! 

4 komentáře :

  1. Krásné fotky! :) Taky jsem byla v sobotu na procházce a bylo super si na chvilku provětrat hlavu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Jj - letošní babí léto je prima. Snad vydrží ještě tento víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Akvárium a potom sladká tečka, ideální den :-)

    OdpovědětVymazat