MENU

středa 20. listopadu 2019

MŮJ LISTOPAD A VYSVĚTLENÍ PAUZY

Zdravím vás! Ano, přesně po 3 týdnech jsem se odhodlala napsat nový článek a určitě vám dlužím vysvětlení, proč tomu tak je. Tahle dlouhá pauza nebyla plánovaná a vůbec jsem netušila, že vypadnu z mého klasického režimu co se psaní na blog týče. Má to jeden jediný důvod a tím je škola. Jak už jsem v několika předchozích článcích zmiňovala, mým cílem bylo dopsat teorii k diplomce a já jsem poslední týdny opravdu nedělala nic jiného. Potřebovala jsem tuhle povinnost "mít z krku" a už jsem se sama díky tomu necítila moc dobře. Byla jsem v neustálém stresu, že nic nestíhám a popravdě nestíhám pořád, jelikož diplomovou práci jsem včera sice konečně odeslala vedoucí ke kontrole, ale čeká na mě ještě kupa seminárek, se kterými jsem ani nezačala. Tenhle semestr je zatím nejnáročnější a těch úkolů máme hodně. Rozhodně to není výmluva pro mojí neaktivitu, ale jsem si jistá, že ani vás by nebavily články, ve kterých by byl vyfocený každý den jenom můj notebook a káva (v lepším případě). Moje dny totiž poslední dobou nevypadaly jinak a nebylo na nich až na pár večerů nic zajímavého. Každopádně budu se snažit vše napravit a opět pravidelně přidávat. Blog byl vždycky má oblíbená forma relaxace a už mi psaní a kontakt s vámi chybí...

Přidávám aspoň pár fotek z posledních dnů. Dnes mě kamarádka pozvala k sobě do indické restaurace a připravila mi krásné překvapení ještě k mým narozeninám. Dokonale jsem si pochutnala a také už si začínám užívat přicházející vánoční atmosféru. A jak si vy užíváte tohle období? Máte už vánoční dárky? Mějte se krásně a budu se těšit u dalšího článku! 

8 komentářů :

  1. Škola má přednost, to je jasné. Já když studovala, tak jsem neznala nic jiného než učení. Blog jsem také začala psát až při práci, jinak bych to asi nestíhala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy jsem se snažila si čas rozvrhnout tak, abych stíhala vše. Bohužel poslední měsíc se mi to vůbec nedařilo :D :)

      Vymazat
  2. Mňam, to jedlooo. :) Inak keď človek cíti, že nemá na blog tú správnu energiu, tak je len a len vítané pre obe strany, aby si trochu oddýchol. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Je super, že si zvládla teorii už dopsat :) Máš můj obdiv, že ses do toho tak pustila a zvládla si to dokončit :) Držím palce, aby si zvládla i všechny seminárky :)

    Another Dominika | Ze sekáče

    OdpovědětVymazat
  4. Chápu - já taky nestíhám blog, tak jak bych si představovala (z dovolené už jsme doma druhý týden a já teprve dneska přidala předposlední článek). Ale skutečný život by měl mít vždycky přednost... Je fajn, že diplomku jsi zvládla dodělat, seminárky určitě zvládneš taky :-).
    O Vánocích zatím nepřemýšlím - ještě nezačal Advent ;-) (pak zas budu všechno honit na poslední chvíli)

    OdpovědětVymazat
  5. Škola je samozřejmě přednější. Já jsem ráda, že už ji mám za sebou, ale taky někdy nemám čas na blogování.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Povinnosti a život mimo online svět je to nejdůležitější, je to jen koníček (alespoň já to tak beru) a myslím, že všichni pochopí, když nemáš čas a věnuješ se škole.
    Jinak koukám, že u vás v nákupáku už jsou také Vánoce.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat