MENU

čtvrtek 16. ledna 2020

RUTINA V PÉČI O PLEŤ

Hezký večer! Hodně dlouho tu nebylo nic z "beauty okénka" a proto jsem se rozhodla napsat článek o mé každodenní péči o pleť. Nejen z toho důvodu, že bych ráda zařadila mnohem více tématických článků, ale také proto, že jsem k Vánocům dostala několik nových a skvělých produktů. Berte je ode mě tedy jako doporučení pro vás, jelikož jsem s nimi opravdu spokojená a tím se právě zařadily do mé rutiny v rámci pečující kosmetiky. Základem je samozřejmě odličování. Dříve jsem v tomto byla celkem flákač a nedělalo mi problém usnout s řasenkou a zbytkem make-upu. Dnes si to už neumím (a ani nechci) představit a i když se mi po dlouhém dni kolikrát nechce, donutím se a přeci jenom obličej důkladně odlíčím. Pleť máme jenom jednu a měli bychom k ní také tak přistupovat. 

Vím, že obecně mají micelární vody hodně odpůrců, ale mě se osvědčila tato od Nivei. Používám jí celkem dlouho a jsem s ní maximálně spokojená. Skvěle odličuje, není parfémovaná a po aplikaci mě nepálí oči ani pleť. Nivea je obecně mojí velmi oblíbenou kosmetickou značkou, protože její produkty mi přijdou šetrné a nikdy mi nezpůsobily žádné problémy.
Důkazem jsou i tyto krémy. Vyzkoušela jsem několik značek a nikdy nesplnily mé očekávání. Garnier má bohužel krémy moc parfémované, po L'Orealu mi obličej naopak nepříjemně lepil a proto jsem se rozhodla sáhnout po právě Nivee, kterou používá i moje mamka už několik let. Konečně trefa do černého! Krémy jsou jemné, rychle se vstřebávají a na pleti je vůbec necítím. Jsou z řady Urban skin, obsahují zelený čaj i kyselinu hyaluronovou. Denní i noční varianta se jim opravdu povedla!
Z této řady jsem sáhla i po masce. Dokonale doplňuje předchozí dvojici a momentálně je to moje nejoblíbenější maska, kterou si určitě koupím znovu. Sama se vsakuje a zanechává pleť hladkou a svěží. Používám jí zhruba 1-2x týdně a jako největší výhodu těchto tří produktů vidím, že po nich nemám žádné vyrážky, pupínky, ale přijde mi, že naopak mé pleti prospívají. 
Jednou za čas ale samozřejmě používám i jiné pleťové masky. Jsem doslova "maskový" maniak a tento typ produktu velmi ráda testuji v různých variantách. Nezklamal mě AVON, který má masky velmi povedené, ale ani Sephora či Balea. K té musím dodat, že vzhledem k nízké ceně má některé produkty mnohem lepší, než většina dražších a komerčnějších značek. A jaké produkty používáte vy? Napište mi vaše favority, i já se ráda inspiruji. 

10 komentářů :

  1. Já pordukty docela střídám - mám zřejmě poměrně odolnou pleť, tak si to můžu dovolit. Jen masky používám velmi málo...

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám krémy od Lorealu zase docela ráda. Nedělají mi na pleti lepivý pocit, jako tobě. Já jsem si teď oblíbila péči od Uriage nebo taky Soaphorii.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš já tak miluju péči o pleť! Masky, krémy, séra, oleje, tonery... Fakt jsem skin freak. Naštěstí mám spíš normální pleť, takže můžu různě experimentovat.

    Od Nivea bych chtěla zkusit tu masku, měla jsem vzoreček a přišlo mi to super. Jen nevím, jestli si rovnou nemám koupit sušený jíl😀. Ale zase je to lehčí na používaní, tak uvidíme. Pořád okolo té masky chodím.

    Verča ze Ztracena v Praze | 5 ANIMOVANÝCH SERIÁLŮ, CO MĚ BA | NETFLIX

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O jílu jsem už taky uvažovala, láká mě ho zkusit, ale zatím jsem se k tomu nedostala. :D :) A masku určitě doporučuji! :)

      Vymazat
  4. Ahoj Pavlínko, dlouho jsem tu nebyla a moc ráda jsem zamířila na tvůj hezký blog. Já používám micelární vodu od Garnier a když jsem byla mladší, tak jsem občas taky večer neodlíčila řasenku, ovšem ráno to pak bylo strašné. Teď už bych to taky nikdy neudělala. Krém teď hledám na obličej nějaký hlavně neparfémovaný, protože jsem přišla na to, že ty parfémovaný mi dost vadí. 🙂

    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
  5. Nepamatuji si, kdy jsem se o pleť začala hodně starat ale asi odmalička, naučila mě k tomu mamka, masky mám moc ráda hlavně ty korejské.

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  6. Niveu mám také moc ráda v péči o plěť, co se týká planet spa od Avonu, nemám s touto kosmetikou moc kladné zkušenosti. :(

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Avon v péči vůbec nemůžu, ale jinak s péčí i dekorativkou ráda experimentuju :). Jsem ráda, že jsem objevila tvůj blog, dávám odběr :).

    Shelf Of Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom stejně! :D A děkuji, moc jsi mě potěšila. :))

      Vymazat