MENU

pondělí 13. ledna 2020

UČENÍ, UČENÍ, UČENÍ

Hezké odpoledne! Poslední dny u mě nejsou ničím extra zajímavé, ale přeci jenom jsem se vám chtěla ozvat. Začalo mi zkouškové období a to samozřejmě znamená týdny plné učení. Můj harmonogram aktuálně neobsahuje nic jiného, než práci, kupu papírů a chvilku to tak ještě asi zůstane. Tyto lednové zkoušky jsou zatím asi nejnáročnější za posledních 5 let, co jsem na vysoké a má to samozřejmě i svůj důvod, jelikož se blížím do finále. V květnu mě čekají státnice a můj studentský život bude oficiálně u konce. Každopádně nejdřív se musím prokousat a naučit témata, která mě vůbec nebaví. I to k tomu ale patří a jedním takovým předmětem je Management lidských zdrojů, ze kterého mě čeká zkouška ve středu. Beru to jako nutné zlo a proto jsem si učení musela něčím zpříjemnit. Udělala jsem si mé oblíbené ovesné lívance s ovocem - mňam!

 Recept na tuhle dobrotu najdete tady 
 Jak bojujete proti prokrastinaci?
Doplnění energie v podobě smoothie. V poslední době jsem si oblíbila tyto, které prodávají v Bille a mají všechny možné kombinace. 

13 komentářů :

  1. Prajem Ti aby sa ti skúšky vydarili na výbornú. Budem Ti držať prsty. ;)

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce ke zkouškám :) bohužel nic jiného než se to našrotit fakt nezbývá :/ já tím, že se stresuji, tak si moc nedovolím prokrastinovat, protože prostě vím, že se to naučit musím. Tak snad to dobře dopadne! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce na zkoušku - po dopingu takovými krásnými lívanci ji musíš udělat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak bojuju proti prokrastinaci? No nijak, jsem úplně neschopná😀. Pomáhá mi si sepsat jednotlivý úkoly a aplikace Focus To-Do. Ale občas se fakt necham semlít Netflixem a Youtubem😂😭.

    Verča ze Ztracena v Praze | CO ZROVNA ČTU? | KNIHY

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ráda, že už mám to učení za sebou :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce u zkoušek, určitě je všechny zvládneš! Prokrastinace je šílená, proti té se bojovat nedá :D :D Akorát píšu bakalářku.. teda vlastně, jsem na blogu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Přeju, ať všechny zkoušky zvládneš! Já měla jednu dnes, z práva a jsem ráda, že ji mám!

    OdpovědětVymazat
  8. Držím palce, ať se zkouška podaří :) Pro mě je to letos první rok bez zkoušek, studentský život už skončil :D A ty lívance vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  9. Držím ti všechny palce, co mám, ať zkoušky zvládneš na výbornou. Ty lívance bych si dala. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, přesně takhle taky teď vypadají moje dny :( Tak ať se ti daří a uděláš všechny zkoušky!! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  11. Já už se naštěstí učit nemusím, ale zase je hezké, když někdo pokračuje ve studiu a chce to někam dotáhnout, takže ti moc moc držím palečky! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Hodně štěstí u zkoušek, určitě všechny zvládneš! :)

    OdpovědětVymazat