MENU

středa 15. dubna 2020

MUGCAKE

Krásné ráno! Já sice každý den vstávám před 8 hodinou, ale pokud je někdo z vás opozdilec a teprve ho čeká snídaně, mám tu pro vás jeden tip! Je to skvělý hrnečkový mugcake, který stihnete připravit i s naservírováním do 10 minut. Je naprosto výborný, zdravý a hodí se jako alternativa k různým dezertům. Já jsem milovník sladkých snídaní a většinou si dávám bílý jogurt s granolou a ovocem. Každopádně změna je život a poslední dobou jsem si oblíbila i tuhle dobrotu - nejen ke snídani, ale i k odpolední kávě. Existuje nespočet verzí, ale představím vám tu svojí, extrémně jednoduchou. Vše se budete potřebovat najdete v následujícím skromném seznamu:

1/2 banánu
1 vejce
40 g ovesných vloček nebo špaldové mouky
špetka skořice nebo perníkového koření
1/2 lžičky prášku do pečiva


Já nejraději všechny ingredience zpracovávám tyčovým mixérem, aby směs měla krémovou konzistenci. Následně nalijeme do poloviny jakéhokoliv hrnečku a dáme na 3 minuty do mikrovlnky. Sladidlo záměrně nepřidávám žádné, jelikož banán je sladký sám o sobě a v tomto složení mi chuťově vyhovuje. Mugcake krásně vyběhne, provoní celou kuchyň a můžete si ho už nazdobit podle svých představ. Výborná je varianta s bílým jogurtem a lesním ovocem. Tak dobrou chuť! 

13 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přidávám do těsta ještě 2 lžíce bílého jogurtu. :)

      Vymazat
    2. Tak to příště vyzkouším. :)

      Vymazat
  2. Mugcake mám taky moc ráda, ale je pravda, že si ho dělám zřídka, ani nevím proč :D já dneska snídala makovo-kokosovou palačinku :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, it really looks delicious!

    Berna from coffee & flowers

    OdpovědětVymazat
  4. Záchrana! Jak jsme teď skoro furt doma nápady na snídaní docházejí. Tohle je skvělý! Určitě zkusím ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Teda takhle krásnej ho nikdy nemam :D Já jsem si ho naposledy udělala tak strašně sladkej, že si na to jenom vzpomenu a je mi blbě :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  6. mug cake som robievala kedysi veľmi často, super že si mi ho pripomenula :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se nikdy žádný mugcake nepodařil :D Ale mám docela chuť dát mu ještě jednu šanci, poslední dobou už mi chybí inspirace na to, co snídat ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Mugcake mám v plánu připravit už hrooozně dlouho a zrovna dneska jsem koupila ovesné vločky, tak ho konečně vyzkouším!! :-) ňam ňam, vypadá chutně! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za připomenutí, mugcake jsem už dlouho nedělala a mám zrovna jeden už dost "odleželý" banán, který je na tohle zpracování jako dělaný :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mugcake som ešte nikdy nerobila. Ale určite musím vyslúšať, lebo je to jednoduché , rýchle a zdravá varianta sladkostí :)
    Navyše banán milujem, to je pre mňa najlepšie sladidlo.

    OdpovědětVymazat