MENU

pátek 17. dubna 2020

Z KARANTÉNY #4

Krásné dopoledne vám přeji! Doufám, že článků ze série z karantény už moc nebude, ale včerejší den patřil k jednomu z těch příjemnějších. Odpoledne jsem opět strávila na zahradě a načerpala spoustu energie. Konečně jsem si natrhala i nějaké živé tulipány, které mi momentálně zdobí pokoj a nemůžu se na ně vynadívat. Dnes mě čeká práce (každý den jsem strašně vděčná za to, že můžu mít brigádu z domova), chtěla bych připravit nějaké další články na blog a začít dávat dohromady materiály ke státnicím. Je to trochu paradox, jelikož bych se nejspíš měla pomalu začít učit, ale datum zkoušek ještě oficiálně neznáme. Může to být za měsíc (což už nestíhám) a nebo taky za dva. Nejistota je v tomto ohledu šílená, ale co se dá dělat. :D Jaké máte plány na víkend? 

 Třešeň nám vesele kvete, už teď se těším na letošní sběr - mňam! 
 Procházka směrem k zahrádce - v Hradci máme opravdu nádhernou přírodu.
 No make-up mood, haha.
 Svačina ke kávě - bílý jogurt s granolou a ovocem.
Tulipány nikdy neomrzí.
 Odpolední relax.
 Knížku Lži o zdraví moc doporučuji! Je to velmi zajímavé čtení a plno věcí mě překvapilo.

13 komentářů :

  1. Tulipány jsou opravu krásné, nevidím se, že jsi měla takovou radost a velký úsměv na tváři. Snad budete vědět termín, tyhle nejistoty jsou hrozný! Přeji ti hezký víkend ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  2. Možnost natrhat si tulipány přímo ze zahrady vážně závidím! Já si je včera musela koupit v Bille, ale i tak to rozzáření pokoje za těch 50 korun vážně stálo! :D
    Překvapuje mě, že stále nevíte datum stánic .. naše univerzita už dávno zveřejnila, že kdo chce, může státnicovat klidně až v září, což si myslím, že je super kolegiální přístup ke studentům. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tulipány jsou opravdu krásné a nedivím se že jsi měla velký úsměv na tváři. Upřímně v těchto věcech jsem ráda, že nechodím do žádné školy, jelikož vidím pohled i z té druhé strany, kdy můj táta učí na střední škole. Plány zatím na víkend nemám ale budu asi užívat poklidný a hezký víkend s rodiči na zahradě s knížkou a možná se půjdu na hodinku či dvě projít. Přeji i tobě krásný víkend ♥

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  4. Sobota bude ještě pracovní a neděle nejspíš uklízecí (týden byl pracovní velmi a na naší domácnosti je to vidět). Plánovali jsme chalupu, ale nutnost pracovat v sobotu to zhatila - nemáme na chalupě bůhví jaké připojení a to by mi život dost komplikovalo)
    Užij si víkend

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to sú nádherné fotky! Milujem takto rozkvitnuté stromy :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, konečně jsou tulipány! :) Měla bych si taky sjet k našim na zahradu haha

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju jaro a probouzející se přírodu! Škoda, že letos je to takové omezené.

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, ty tulipány vypadají nádherně! :) ty jo, tu situaci ohledně státnic ti nezávidím.. mě ukončení školy čeká příští semestr, sice už nebudu mít žádné zkoušky, ale "jen" obhajobu diplomky, ale stejně si nedokážu přestavit, že se mám učit na tak těžké zkoušky a vlastně nevědět, kdy na ně půjdu... Budu ti držet palce, ať se brzy dovíš, kdy k nim půjdeš a ať to není za měsíc! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotky, jar je moje druhé najobľúbenejšie obdobie! Hneď po jeseni, o prvenstvo prišla kvôli peľovej sezóne. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, krásné fotky. Úplně z tebe srší pozitivní energie. ✨ Pokud by ses chtěla dokopat k učení na státnice něčím zajímavým, doporučuji aplikaci The Forest. Pokud ji neznáš, sázíš stromečky na mobile v daném čase, který si sama určíš a když to porušíš, stromeček umře :( :D Je to fakt fajn věc, minulý rok jsem měla státnice na bakalářovi a hrozně mi to v těch počátcích pomohlo. :) Měj se krásně ✨

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju jaro a všechno kvítí ♥ Moc hezké fotky :) Akorát škoda, že ted si ho pořádně neužijeme. Taky budu státnicovat, ale naštěstí my normální termín máme až v půlce srpna :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat