MENU

pondělí 29. června 2020

DEŠTIVÉ RÁNO

Krásné dopoledne vám přeji! Ozývám se po týdnu, který u mě byl plný oslav, dobrého jídla a pití. Teprve včera jsem se oklepala z poslední kocoviny a teď už si od alkoholu a ostatních "prasáren" dám na chvilku pokoj, haha. Každopádně byla nutnost vše zapít a vidět se s mými nejbližšími, na které jsem poslední týdny neměla vůbec čas. Tento týden mi opět začne po delší pauze brigáda na zimáku, kde si pravděpodobně budu užívat mé poslední směny a pomalu ale jistě, se s touto prací budu muset loučit. Už jsem rozeslala několik životopisů, abych od září mohla nastoupit do práce na plný úvazek. Na jednu stranu to bude smutné, jelikož jsem si na tuhle brigádu zvykla, 7 let byla mojí součástí a bavila mě. Tak to ale v životě chodí, něco končí a něco nového začíná. Dnes ráno jsem si konečně užila svojí oblíbenou snídani s kávou, otevřela knížku od Nikolky a relativně si i užívala deštivé počasí. Upřímně doufám, že tyhle uplakané dny budou brzy za námi. Přijde mi, že celý červen jenom prší a snad už konečně přijde to pravé, slunečné léto.  

 Ideální ráno s vynikající snídaní - jahody a maliny z naší zahrádky. 
 Chystám pro vás několik dalších tématických článků, mimo jiné se budou týkat i mých oblíbených knih, ve kterých třeba naleznete nějakou inspiraci.
 Mňam! 
Mimochodem vám všem ještě jednou mockrát děkuji za gratulace a přání v posledním článku. Je to asi nejvíce komentovaný článek u mě na blogu a moc si toho vážím! 

14 komentářů :

  1. Už aby bylo zase hezky teplo. Včera to byl sice extrém a dneska zase prší, ale pak už by mělo být zase lépe, tak si léto snad ještě pořádně užijeme :-)

    OdpovědětVymazat
  2. svačinka vypadá skvěle :) a zapíjení k tomu patří no :D. Snad práce klapne :) a plánuješ se i odstěhovat od vašich?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, děkuji! Ano, mám to v plánu zhruba za půl roku. :)

      Vymazat
  3. Hodně moc gratuluji! :-) Je to skvělá zpráva a vůbec se ti nedivím, že slavíš! Je to veselá zpráva! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na tvé oblíbené knihy. Taky ráda čtu. U nás ráno sice nepršelo, ale bylo jen zataženo. A teď je zase horko a dusno.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Taktéž ti gratuluji k titulu! Je to super :)) Jinak tvá snídaně vypadá fakt skvěle a ještě, když je to ze zahrádky, to je vždycky nejlepší :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  6. Yummy breakfast! Good luck for the new job
    Thanks for your comment, what about following each oher?

    The World Of A Vet
    Bloglovin
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mě štve, že furt prší, mě to strašně unavuje a demotivuje. Jinak tak, jako ty, teď snídám taky, jahody a maliny se nám krásně rozrostly a mně to dělá obrovskou radost <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  8. Raňajky vyzerajú skvelo a kniha tiež :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Užívej si zaslouženého volna :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je dobře, že jsi to parádně oslavila! :) Neboj, nová práce bude určitě super! :) Taky se modlím, ať už je hezky! :/

    OdpovědětVymazat
  11. Snídaně vypadala skvěle, doufám, že počasí bude teď jen a jen krásné.

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji ke státnicím! :) a přeji, abys našla tu svou vysněnou práci :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  13. Je to potřeba si pořádně odpočinout po tak náročném učení :) Hodně štěstí s hledáním práce ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat