MENU

pondělí 22. června 2020

MGR. PŘED JMÉNEM

Krásné ráno! Po týdnu se vám hlásím a v první řadě vám mockrát chci poděkovat za povzbuzující komentáře u posledního článku. Moc mě potěšily a dodaly sílu, stejně jako veškerá podpora od mých blízkých a kamarádů. Státnice mám úspěšně za sebou a moje studentské roky oficiálně skončily. Na střední škole by mě ani ve snu nenapadlo, že jednou budu před jménem nosit ty tři písmenka Mgr., které ovšem nebyly zadarmo a opravdu jsem poslední dny byla na pokraji svých sil. Od pondělí do pátku jsem naspala celkem asi jen 8 hodin a můj mozek už nevnímal absolutně nic. Každopádně nevzdaly jsme to a s mojí úžasnou spolužačkou jsme se do poslední chvíle hecovaly a moc mi tím pomohla. Do teď mám spánkový deficit, protože od pátku prakticky jen slavíme a jsem neskutečně šťastná, že je co slavit! Moc jsem si tohle přála a těším se, až přivítám novou etapu mého života. 


Po vysoké se mi bude stýskat - popravdě to bylo nejkrásnějších 5 let mého života, kde jsem poznala spoustu inspirativních lidí z oboru, který mi byl vždycky nejbližší a to je obor ze světa kriminality, prostředí věznic, ale i pomoci těm, kteří si sami vlastními silami už pomoci nedokážou. Dostala jsem se do míst, kam bych se normálně nikdy neměla možnost podívat a zkušenosti z praxí jsou pro mě hodně cenné. V neposlední řadě mi škola dala spoustu přátel a poprvé v životě mi nebyla otravnou povinností, ale koníčkem. Jak bakalářské, tak magisterské studium mi otevřelo oči a celých 5 let se mi každým dnem více a více potvrzovalo, co chci v životě dělat - pracovat s lidmi, kteří se ocitají v těch nejrozmanitějších situacích, ať už v souvislosti se střetem se zákonem, závislostmi nebo mírnými poruchami chování ve škole, které ale jsou právě průvodní příčinou všeho. 


Za jednu z největších výher v životě, mimo založení vlastní rodiny považuji to, když vás práce baví a obohacuje. První krok k tomuto mám splněný, jelikož pracovat v této sféře bez vzdělání podle zákona o sociálních službách lze jen velmi těžko. Druhý krok už je jen na mě a to po malých krocích získávat zkušenosti (tentokrát z opravdové praxe), dále se vzdělávat a zlepšovat. Každopádně teď jsou na řadě mé poslední prázdniny, které si chci užít na maximum a pořádně si od toho učení odpočinout. Ať si říká, kdo chce co chce, jak studenti mají lehký a bezstarostný život - tohle opravdu nebyla sranda a byl to kur*a záhul! :D 

 Na řadu musela přijít i sladká odměna a tyhle chvilky, kdy člověk konečně může vypnout jsou k nezaplacení!
Od Nikolky jsem dostala i krásný dáreček za státnice. Je vidět, že mě zná jak své boty a tahle knížka je přesně tématicky můj šálek kávy! :D Brzy se ozvu s dalším článkem, děkuji vám za trpělivost a ještě jednou za dokonalou podporu! Mimochodem, nikdy, nikdy a nikdy nevzdávejte své sny! 

40 komentářů :

  1. Velká gratulace a ať se ti daří v profesním životě. Už máš vyhlídnuté místo, kde chceš (budeš) pracovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :)) Představy určitě mám, ale jestli to dopadne netuším. Uvidíme, kam mě následující týdny přivedou. :))

      Vymazat
  2. Hrozně moc ti gratuluju :) teď zasloužený odpočinek! Plánuješ si užít léto, nebo se hned dáváš na hledání práce? Jak to chodí sakra v tom dospelým světě :D ? Na internetu sem četla vtip, že pokud ukončíš VŠ (střední) a nemáš práci tak nemáš prázdniny ale si nezaměstnaný občan haha. :D
    Každopádně sem to psala už pod minulej článek.. sleduju tě fakt dlouho, nedávno (hodně "nedávno") to je co si chodila na brighádu do KFC ( mám hroznou pamět na blbosti nejsem stalker neboj :D :D :D
    a teď je z tebe pani magistra :) no krásný! Přeju hodně dalších úspěchu a krásný léto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! :) Léto si chci určitě užít, mám plno plánů :D :) Až do konce července mi běží ochranná lhůta, takže je ještě čas. Každopádně po práci už koukám, momentálně si tvořím životopis a několik nabídek jsem dostala i od spolužaček, tak uvidíme, kde skončím. KFC to ale tentokrát určitě nebude! :D :D

      Vymazat
  3. Patrí Ti veľká gratulácia, ja som verila, že to dáš a aj si dala ...
    Uži si posledné prázdniny a prajem, aby si našla svoju prácu snov :-)
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujuuu moc, taky jsem byla přesvědčená, že to dáš :)))
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluji, musí to být úžasný pocit!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je naprosto úžasná zpráva! Veliká gratulace k titulu, určitě tě dostane k tvé vysněné práci! :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti gratuluji a tiše závidím, že to máš celé za sebou! :) Určitě to byla pořádná makačka, která ale za to stála a už jen tento radostný pocit po tě posune zase o krok dále! :) Užij si poslední prázdniny a ať se ti v životě jenom dále daří! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla, ale jak říkáš - stálo to za to! :D :) Děkuji. <3

      Vymazat
  8. Moc gratuluji, také jsem měla podobné pocity euforie, když jsem získala titul Ing. :-) teď se ti doufám otevřou brány, které si přeješ a najdeš si práci, která tě bude bavit :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluju! Oslavuj, spi a užívej :) Já bych normálně teď měla státnice na Bc., ale po dvou letech jsem vyměnila školu (ale zaměření ne) a ukončila jsem letos prvák. Ze začátku mě to mrzelo, ale jak píšeš - vysoká je svým způsobem skvělá :) Takže mě to zas tolik žíly netrhá :) A díky za tip na knihu!

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a tobě držím palce při dokončení studia! :))

      Vymazat
  10. Moc ti gratuluji k titulu! :) Obdivuji tě, já mám teď za sebou konečně toho Bc. a neumím si představit, procházet si tím ještě jednou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si to neuměla představit, ale když člověk musí, tak musí! :D Také ti gratuluji a děkuji. <3

      Vymazat
  11. Jéé, tak to je skvělý! Strašně moc ti gratuluju! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Velikánská gratulace! Taky se těším, až budu mít po státnicích :D Teď to pořádně oslav a hlavně si odpočiň ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  13. Ohromná gratulace!!!!! Přeji ti v životě hodně štěstí a úspěchů! ♥️♥️♥️

    OdpovědětVymazat
  14. Wow, obrovská gratulace!! Vzpomínám si na své loňské bakalářské státnice a stres spojený s magisterskými státnicemi mě upřímně děsí. Ať se ti daří :)
    Yane

    OdpovědětVymazat