MENU

pátek 3. července 2020

MIX FOTEK Z POSLEDNÍCH DNŮ

Krásné páteční ráno vám přeji! Já vás zdravím z práce, kde jsem včera po dlouhých 3 měsících opět zahájila brigádu na zimáku. Popravdě už mi to chybělo a těch několik posledních směn, které mě čekají, než si najdu práci na plný úvazek, si budu vyloženě užívat. Moc mě baví kontakt s lidmi a těší mě, že bude náplní mé práce i v budoucnu. Každopádně v mobilu se mi nahromadilo několik fotek, které jsem s vámi ještě nesdílela. Dnešní článek je tedy klasický "miš maš" událostí posledních dnů. Zítra, pokud vyjde počasí, vyrážíme do ZOO. Určitě tedy budou i fotky z tohoto výletu a neskutečně se těším! Bude to můj první letošní pořádný výlet, jelikož z důvodu učení a karantény jsem mohla cestovat tak maximálně do jiné místnosti nebo na nákup, haha. Jaké máte plány na víkend vy? 

Mějte usměvavý den! 
Mé oblíbené duo. Káva & víno. 
Letošní (opět bohatá) úroda ze zahrádky. Maliny naprosto zbožňuji!
Cesta do práce - jak jinak, než s kávou. 
V Hradci máme prostě nádherně!
Raw datlové kuličky od mé kamarádky. Byly vynikající!
A tuto krásku jsem dodatečně dostala za státnice. 

18 komentářů :

  1. Mňam ty kuličky vypadají výborně :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky <3 Mimochodem, máš nádherný úsměv :) Kuličky byly určitě skvělé, ale já bych si bohužel nepochuntala, bytostně nenávidím datle :D Maliny taky zbožňuju, ale letos jich je tolik, že mi podle mě za chvilku polezou krkem - jím je doma jediná :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. Na té první fotce ti to moc sluší. A ty kuličky, mňam.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Ty raw datlové kuličky vypadají božsky, mňam!
    Užijte si ZOO, my pojedeme s rodiči do Jizerek. :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  5. Ááá zrovna jsem dojedla pár prvních malin z naší zahrádky. U nás si letos nějak dávají na čas. Ale miluju je, je to asi moje nejoblíbenější ovoce. :-) A ty raw kuličky vypadají nádherně!

    OdpovědětVymazat
  6. Káva a víno je úplně dokonalá kombinace, taky miluji!

    OdpovědětVymazat
  7. Maliny miluju, bohužel se jim u nás na chalupě na zahradě nedaří, takže jsem odkázaná na les nebo stánky na trhu.
    Víkend trávím na chalupě a bude takový relaxační, trochu zahrádka, trochu procházky, knížka...

    OdpovědětVymazat
  8. Kombinace vína a kávy není nic pro mě, vlastně by mě ani nikdy nenapadlo to zkombinovat :D Kytička za státnice je nádherná! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé fotky :) Sluší ti to na první fotce :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  10. Příjemný článek s krásnými fotkami! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé, my jsme taky včera byli v Zoo! Navštívili jsme tu v Plzni a překvapilo nás, jak je veliká :) Mňam, hnedka bych si dala maliny ze zahrádky.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky, je vidět, že jste si to užili. My jsme byli za rodinou :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky!! Na první jsi nádherná a snad jste si výlet do ZOO užili! 😍

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkné fotky, tenhle miš maš mám stejně nejradši!

    OdpovědětVymazat