MENU

sobota 2. ledna 2021

OHLÉDNUTÍ ZA ROKEM 2020

Vítám vás u prvního článku v roce 2021. Původně to měl být poslední článek minulého roku a musím se i přiznat, že jsem měla v plánu ozvat se vám ještě s několika dalšími updaty. Bohužel mě vánoční atmosféra pohltila natolik, že jsem během svátků ani jednou neotevřela notebook a na psaní neměla sebemenší pomyšlení. Chtěla jsem si naplno užívat volné chvilky s rodinou a blog šel tím pádem trochu stranou. Jsem si ale jistá, že to chápete a nyní se budu opět snažit vše dohnat. Chci začít klasickým shrnutím toho, jaký uplynulý rok byl, co mi přinesl, ale i vzal...

Se začátkem roku 2020 jsem měla jisté tušení, že bude i díky jeho magickému číslu něčím zvláštní. Bohužel se ukázalo, že byl zvláštní pro všechny z nás spíše v tom špatném slova smyslu. Každopádně tu nechci rozebírat celé "covid šílenství", protože toho už bylo všude více, než dost. Že jsme se všichni museli v mnoha ohledech uskromnit mi ale dalo důležitou životní lekci a i když to možná bude znít jako hrozné klišé, opravdu jsem si sama plně uvědomila, že některé věci nejsou samozřejmost a jsem si jistá, že až se vše uklidní, budu si jich o to více vážit. 

Jarní i podzimní karanténa vzala za své, ale bylo i spoustu nádherných chvilek, na které budu ráda vzpomínat. Léto se i přes nucené zrušení naší dovolené povedlo a jsem vděčná, že jsme si aspoň mohli užít náš klasický rodinný pobyt v Krkonoších. Nechyběly ani drinky na zahrádkách, dokonalá svatba mojí sestřenice, koupání v rybnících a sem tam nějaká grilovačka. Tyhle dva letní měsíce snad vlastně byly jediné, které jsem si v rámci možností užila bez větších omezení - tak to ale nejspíše cítíme všichni. 

Zlomovým bodem pro mě bylo dokončení vysoké školy a následné hledání práce. Najít uplatnění v oboru není pro čerstvého absolventa vůbec snadné a po několika odmítnutích jsem si říkala, jestli mám vůbec šanci. Vzdávat se ale nemám v povaze a tahle moje vlastnost je věc, na kterou jsem maximálně pyšná. Od svých cca 15ti let jsem si šla za tím, co chci v životě dělat a skutečně jsem se dočkala. Splnil se mi sen, pracuji v oboru s cílovou skupinou, která je mi blízká a je pro mě velmi zajímavá. Práce mě naplňuje a těším se do ní každý den, což je něco, za co jsem vždy bojovala a chtěla těchto pocitů docílit. Rok 2020 tedy paradoxně vnímám jako úspěšný a zlomový. 

Ruku na srdce - vše ale nemůže být vždy jen pozitivní a jsem zastánce tvrzení, že po každé bouři vyjde slunce a pevně věřím, že v roce 2021 se toho sluníčka dříve nebo později dočkáme. Děkuji vám za čtenářskou přízeň a přeji vám do následujících 12ti měsíců hlavně hodně zdraví, štěstí a úspěchů! 

14 komentářů :

  1. Měla jsi vlastně krásný a úspěšný rok :) Přeju ti všechno nejlepší do nového roku ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :) Tak snad ten rok i přes covid nebyl zas tak špatný... jakou dovolenou jste museli zrušit? My jsme v Krkonoších teda byli jen jednou. Letos jsme byli v Plzni :) Mockrát gratuluju k té práci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli jsme v červnu letět na Mallorcu a bohužel to nešlo. Jinak moc děkuji! :)

      Vymazat
  3. Pro mě předchozí rok byl opravdu jeden z těch nejhorších. A to ne jen kvůli covidu... Tak moc doufám, že v tomto roce bude všechno jinak a hlavně v tom hezkém světle plný slunce. Ty jsi měla i tak krásný rok a povedlo se ti spoustu věcí, které ti moc přeju. V novém roce ti také přeji hodně štěstí, zdraví a mnoho úspěchů 😊❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny článok! Dnes som prečítala už niekoľko článkov o zhrnutiach minulého roku a je skvelé čítať aj pozitívne veci, čo niekomu rok 2020 dal — hlavne gratulujem k práci! Do nového roku ti želám len to najlepšie, hlavne, nech si šťastná 🥰

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "PLANS FOR 2021"

    OdpovědětVymazat
  5. Je hezké, že tě ta vánoční atmosféra tolik pohltila. :-) A je skvělé, že jsi ten rok získala práci, do které chodíš ráda a baví tě :-) Taková vlastnost, tu bych si přála taky :-D Každopádně přeji do nového roku to nejlepší a nejkrásnější a snad bude lepší a klidnější než tento :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tvůj rok 2020 byl zlomový v tom, žes skončila školu a našla vysněnou práci. Takže vlastně pozitivní vzdor okolnostem okolo.
    přeju,ať i ten letošní přinese hlavně pozitivní věci.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem moc ráda, že pro tebe byl rok 2020 úspěšný, i když určitě ne snadný. Gratuluji k dokončení školy a práci, kterou sis přála. Bude článek na tohle téma? :) Do nového roku přeji jen to dobré. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju! Článek bude, plánuji ho už dlouho. :))

      Vymazat
  8. Tak to vypadá, že i přes nepříjemnosti roku 2020 jsi v něm našla spoustu pozitivních momentů - a to je moc dobře! :) Jsem ráda, že jsi zažila úspěchy, dokončila školu a našla fajn práci a doufám, že rok 2021 ti přinese další spoustu příjemných zážitků. :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý a úspěšný rok jsi měla. Gratuluji k ukončení studiu a taky ke tvé práci snů. Je ohromné, že sis šla takto za svým.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  10. Loňský rok byl sice samý covid, ale i tak byl krásný, neměnila bych nic :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Byl to takový bojový rok, který měl ale spoustu hezkých chvil :). Přeji ti do nového roku jen to nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Je fajn, že jsi našla tu práci, i když musíš být teď doma. :) Je fajn pracovat tam, kde to máš ráda a dělat práci, která tě baví.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat