MENU

středa 23. prosince 2020

BALENÍ DÁREČKŮ

Krásnou středu vám přeji! Také už se nemůžete dočkat zítřejšího dne? Já mám popravdě od dětství ráda i dnešní, 23. prosinec, jelikož vždy vrcholí přípravy a doma zdobíme stromeček. Na ten se vrhnu hned po dopsání tohoto článku, ale musela jsem se vám pochlubit i s fotkami z včerejšího balení dárečků. Tuhle činnost spoustu lidí nenávidí, ale já jí doslova miluji! Baví mě vždy vymýšlet barevné kombinace a motivy. Balících papírů je všude nespočet a letos jsem vybrala krásné třpytivé z DM. Jedinou nevýhodou bylo, že na nich moc nedržela izolepa, takže jsem se trochu vztekala. Nicméně použila jsem silnější lepící pásku a nakonec vše dobře dopadlo. K balení dárků si vždy otevřu nějaké víno (v letošním případě to bylo Prosecco), pustím vánoční písničky a dávám prostor své kreativní stránce klidně 3 hodiny. :D Jak jsem ale zmínila na začátku článku, moc mě to baví! Už máte také vše zabalené? 






21 komentářů :

  1. Krásne si sa pohrala s balením. A Prosecco môže byť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne zabalené ja by som si ich tak zabaliť nevedela :D

    OdpovědětVymazat
  3. Je to moc hezky zabalené :) Já jsem člověk, co se s tím moc nemaže, ale tento rok jsem využila hezkého papíru a přidala nějaké ozdoby a to je můj vrchol :D nějaké větvičky a šišky to už nechávám zkušenějším a hlavně trpělivějším :D

    OdpovědětVymazat
  4. Měla dárečky zabalené krásně. Já jsem mizerný balič a hlavně to vždycky nechám na poslední chvíli, ač si každý rok slibuji, že příště ...

    OdpovědětVymazat
  5. Vidieť, že ťa to baví, darčeky sú zabalené krásne 😍 My sme tento rok vsadili na darčekové taštičky — doma ich máme veľmi veľa a ušetrilo nám to čas 😅

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "ARE YOU STORING FOOD CORRECTLY?"

    OdpovědětVymazat
  6. To se ti moc povedlo! :) Snad jsi měla krásné Vánoce :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně jsi dárečky zabalila. Já si to taky užívám, ale nikdy je nemám tak pěkně zabalené. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Máš to nádherně zabalené a ty balící papíry jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně jsi je zabalila! :) Já moc balení nemusím :D. Doufám, že sis užila nádherné Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Páááni, krásné dárky! Také balení miluju. Letos jsem si k němu pustila hned dva vánoční filmy po sobě a strávila u toho celý den. Sklenka (nebo dvě) dobrého vína také nechyběla. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Máš je moc krásně zabalené. Já jsem si letos balení taky moc užívala. Mám tolika věcí už i na příští rok, to snad není možný :-D Tohle mě prostě baví a nikdy neomrzí :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Také patřím mezi ty, kteří mají balení dárků rádi. Letos jsem to ale dělala postupně, dárek jsem zabalila hned potom, co mi dorazil domů, tak jsem pak bohužel neměla takovou hezkou vánoční chvíli. Tak snad příští rok! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké. :) Mě balení moc nebaví. :D a ještě nyní dobaluji nějaké dodatečné dárečky, které budeme dávat rodině až nyní. :) Máš to moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  14. Téééda, ty sis dala záležet. Já balení dárků nemám moc ráda, jsem ráda, že mi pomáhá manžel, já bych to totiž jinak vše naházela do tašek. :-D :-D
    Přeji Ti vše nejlepší do nového roku! Míša
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  15. Ty papíry jsou krásné. Opravdu. Já si už asi pátým rokem říkám, že vyměním baňky na stromeček :D a furt nic... letos to samé... chci v jiných barvách už stromeček a furt to je modro-stříbrný, přitom bych chtěla bílo-stříbrný... :D dám si to jako poslední předsevzetí na příští rok :D
    Taky jsem si dala s dárečkama záležet. Balila jsem to pro 4 děti čtyři hodiny a všichni čtyři to za 12 minut rozervali a naházeli ty papíry na všechny světové strany :D se na to příště fakt už vyprdnu :D

    Každopádně vše nej do Nového roku :) Hlavně pevné zdraví a štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Wow, tohle je úplně jiná úroveň, moc krásně zabalené!

    Šťastný a úspěšný nový rok. :)

    OdpovědětVymazat
  17. To jsou snad ty nejkrásnější zabalené dárečky, které jsem viděla 😊🎁 Pavlínko všechno nejlepší v novém roce! 😊😍

    OdpovědětVymazat
  18. moc krásně zabalené dárky, Pavli ♥ nádhera :)a přeji krásný nový rok 2021 ♥

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  19. Šikula, krásně zabaleno. Také si potrpím na balení takže používám spousty maličkostí ke zdobení...zavěsím vločku, přilepíme pomeranč, nebo třeba přidám malé přáníčko. Vždy si pustím Sám doma a startují Vánoční sezónu právě balením dárků

    OdpovědětVymazat