MENU

pondělí 26. dubna 2021

OBYČEJNÉ DNY & UPDATE ZA POSLEDNÍ TÝDEN

Krásné pondělí vám přeji! Opět se ozývám po týdnu, což pro mě z hlediska aktivity na blogu není uspokojující, ale den má pouze 24 hodin a stále není v mých silách stíhat vše tak, jak bych si představovala. Jedině, že bych obětovala pár hodin spánku, ale to nikdy není šťastná volba. Dobrá zpráva je, že práce na bytě se blíží k úspěšnému konci a brzy bych se měla stěhovat. Momentálně dokupuji poslední nezbytné věci a nábytek, což je fáze, na kterou jsem se těšila nejvíc. Nechci tu ale psát pouze o této velké změně, aby vás téma stěhování neomrzelo. Vím, že jste se na články z této série těšili a několik dalších mám připraveno. Každopádně všeho moc škodí, jak se říká. Kolem páté jsem přišla z práce, dala jsem si odpolední kávu, což je můj každodenní rituál a něco málo poklidila. Teď už je ale čas večeře, takže se po dopsání článku vrhnu na přípravu něčeho dobrého. Máte nějakou oblíbenou večeři? 



A jak jste si užili víkend? Na to, že původně předpověď počasí nevypadala moc příznivě, byla sobota i neděle opravdu povedená. Po dlouhé době jsem viděla svou kamarádku a vyrazily jsme na procházku. Stavila jsem se i za mamkou na zahradě a celkem jsem za sobotu nachodila cca 20 000 kroků, což na chození po Hradci není vůbec špatné. 




Nechyběly ani zmíněné nákupy a udělala jsem si radost nádhernou růžovou formou na bábovku a válečkem. Už aby se otevřely i ostatní obchody, jelikož nutně potřebuji nové tenisky a nějaké oblečení na jaro. O tomto plánuji i jarní wishlist, tak snad ho co nejdříve dám dohromady, abych ho s vámi mohla sdílet a třeba vás k nějakým kouskům inspirovat.



Děkuji za krásné komentáře a slibuji, že na další článek už nebudete muset čekat tak dlouho. Mějte se krásně!

16 komentářů :

  1. No úplně ti rozumím, taky teď nevím, kde mi hlava stojí a mám pocit, že to všechno prostě nemohu stihnout. Už se těším, až uvidím, jak sis zařídila byt!
    Jo a ten spánek neomezuj, to souhlasím! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Také už se těším, až otevřou obchody a pořídím si něco pěkného na sebe :-)

    OdpovědětVymazat
  3. V sobotu jsem byla u koní, vzala jsem Juráška na procházku, takže jsem taky ušla docela dost kroků (něco kolem 18 tisíc). 20 už je pěkná dávka, tleskám :). V neděli jsem hrála po x měsících tenis na antuce. Dala jsem si 3 hodiny, pak jsem umývala okna a včera zase tenis, dnes taky, začíná mě bolet tělo :D
    Leník

    OdpovědětVymazat
  4. Nakúpila si krásne nevyhnutnosti do kuchyne, forma je nádherná, ja mám tmavoružovú alias fuksiovú :-)
    Pekné dni!

    OdpovědětVymazat
  5. Tá ružová forma na bábovku je nádherná. S takou sa bude hneď lepšie variť. Prajem ešte pekný týždeň a teším sa na ďalší článok ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  6. Aaaaaa ta růžová forma je skvělá. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Ta růžová forma by se mi líbila. Už jen kvůli té barvičce. :-D
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Zařizování je bezva - to je takové radostné období :).
    Já víkend strávila na chalupě - odzimovávali jsme... (ale byla i procházka - pár fotek mám na blogu)
    Taky se těším na další bydlící články...

    OdpovědětVymazat
  9. Hlavně, ať jde vše hladce :). Moc pěkné pomocníky na pečení sis pořídila :).

    OdpovědětVymazat
  10. Asi bych nedokázala vybrat nejoblíbenější večeři, ale dneska budu mít carbonara a zítra chci na večeři dělat ramen :) Těším se, až nám ukážeš celkové před a po. My jsme se byli projít v sobotu, v neděli jsme byli oba v práci :) Doufáme, že i teď o víkendu se někam dostaneme. Snad se to počasí umoudří.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Všichni se modlíme k otevření obchodů, já zase zoufale potřebuji nějaké džíny a spodní prádlo .. správné džíny ani podprsenku bohužel fakt nevyberu přes internet, takže doufám, že to co nejdříve povolí. :D Situace začíná být zoufalá.
    Ta růžová forma na bábovku je top! ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jo! To jste to zvládly rychle! Gratulujuu...

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám teda poslední dobou celkem problém dát aspoň těch 10.000 kroků. Ke 20ti se ne přibližuju ani omylem.. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Bože, teraz mám chuť na tie palacinky, mňam :D 🌿

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné fotky! Já se na vybavování domečku taky prvně těšila, ale teď máme s přítelem problém se na určitých věcech shodnout, tak už mě to tolik nebaví :D

    OdpovědětVymazat
  16. no 20 000 kroků už je opravdu celkem dost. :) Pěkně jste se prošly. Jinak moc hezký článek.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat