MENU

sobota 26. března 2022

ARAŠÍDOVÉ MÁSLO

Přeji vám krásnou sobotu! Už pár dní chystám článek, ve kterém bych vám ráda představila mého nového oblíbence. Tentokrát se ale nejedná o knihu, kosmetiku či jiné produkty, ale spadá do kategorie jídla. To si myslím ocení snad každý milovník dobrot a o to více, když jsou zdravé. Hodně dlouhou dobu jsem pokukovala po arašídovém másle. Dnes je to celkem běžný produkt na trhu, který si kupuje kde kdo, ale já jsem se mu relativně dlouho vyhýbala. Měla jsem obavy, že chuťově to nebude nic pro mě, jelikož jsem slýchala různé názory a recenze. Někomu chutná, druhý jej nesnáší. Nicméně mi to nedalo a v Globusu jsem zvolila arašídové máslo od značky Bombus. Hned další den jsem ho zkusila dát na ovesné lívance a na první ochutnání jsem si ho zamilovala! Až mě mrzí, že jsem vůči němu byla takovou dobu skeptická, ale pokud máte rádi arašídy či ořechy obecně a tyto másla jste také zatím nevyzkoušeli, rozhodně neváhejte. Připomíná mi to zdravější verzi Nutelly a určitě ho budu zařazovat do jídelníčku častěji. Samozřejmě je důležité koukat na složení, protože přebytečný cukr či jiné dochucovadla zvyšují energetickou hodnotu. Tuším, že prodávají i různé příchutě, např. slaný karamel, ale s tím zatím nemám zkušenosti. Chutná mi tato obyčejná verze, která obsahuje 100 % arašídů a maximálně mi vyhovuje. Je to ideální volba, jak doplnit sladkou snídani zdravějšími ruky. 







Co vy a arašídové máslo? Chutná vám nebo patříte k těm, kteří mu nemohou přijít na chuť? Pokud máte nějaké své oblíbence od jiné značky, napište mi je do komentářů. 
Užívejte slunečný víkend! 

23 komentářů :

  1. Jak jsem psala na instagramu, mě arašídové máslo nezachutnalo, za to však zbožňuji kešu máslo 😍

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji různá oříšková másla :). Toto jsem nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě dodám, že já mám teď ráda másla od Allnature :).

      Vymazat
  3. Já mám raději verzi arašídového másla s kousky arašídů - jeden čas jsem ho hodně jedla na tmavém chlebu s banánem na plátky a posypané skořicí, to mi přišlo jako dokonalá kombinace.
    Ale je fakt třeba koukat na složení, v některý máslech bývá třeba přidaný palmový olej...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Arašídový máslo mi chutnalo do té doby, než jsem ochutnala kešu. Rozhodně zkus máslo z kešu ořechů, ideálně nedochucovaný. To je teprve luxus :) Já arašídové máslo používám víceméně jen do omáček :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Mám rada maslá, najradšej mám však pistáciové maslo/krém :-) Ešte lepšie som od toho nejedla.
    Pekný víkend!

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerá úžasne! :) Ja teda arašídové maslo môžem a toto by som ihneď vyskúšala. Ďakujem za tip!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá luxusně.. já už zkoušela několik arašídových másel, ale tolik mi nechutnají. Teď jsem objevila lískooříškový krém s čokoládou z Aktinu a miluji.... kupuji pořád dokola :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Já si teď objednala arašídové máslo od Allnature a budu s ním dělat cheesecake, miluju ho :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Pavlí, krásné lívance, vypadá to skvěle. Mě spíš lákají mandlová či kešu másla. Vlastně obě jsme již měli, ale snědli bez lívanců. 🙄😅🍽
    Přeji krásný pondělní den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  10. Arašídové máslo mám zejména ráda v kaších. :) Jinak ho až tak nevyhledávám. Většinou kupuji to, co je v akci, ale moc ráda mám také másla značky ALNATURA, kde je i čokoláda atd. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jako popravdě já arašídové máslo moc nemusím, nebo spíš mi moc nechutná a nějak nevím co na tom všichni vidí. :D :D jsem asi teda jediná no :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  12. Ooooo, tak tohle vypadá úžasně. Já miluji arašídové máslo, mohla bych ho dávat na všechno. :D
    Krásně vypadá i balení a konzistence. :3

    OdpovědětVymazat
  13. Také mám ráda třeba na ovesnou kaši nebo právě na lívance :)

    Můj život ve slovech

    Můj knižní ráj

    OdpovědětVymazat
  14. Miluji arašídová másla. Nedokázala bych si představit snídani bez něj.


    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem docela ostuda, žádné totiž jsem ještě neměla :D
    Nicméně to ovesných kaší musí být skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  16. Kdysi jsem si přivezla jedno z Anglie, ale nikomu v rodině nechutnalo, a tak nakonec putovalo do koše.. Od té doby jsem neměla odvahu si ho znovu koupit, bojím se, že by to byly opět vyhozené peníze ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  17. Arašídové máslo je přesně ten produkt, který buď miluješ nebo nesnášíš a já ho tedy miluji! :D Škoda, že je všude vždycky tak děsně drahý, jinak bych ho mohla jíst furt. :D

    OdpovědětVymazat
  18. Mňam, arašídový a obecně ořechový másla úplně zbožňuju. Kupuju značku Lifelike.

    Simple living: 7 tipů pro lepší spánek

    OdpovědětVymazat
  19. Arašídové máslo mám moc ráda a bez něj si už třeba ovesnou kaši ani neumím představit. ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Ja som arašídové máslo ešte nejedla. Mala som raz sušienkové ale nepoznám arašídové.

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  21. U nás jede Grizly arašídové máslo, jemné, bez kousků. Dávám do kaše, na lívance, palačinky, mažu na plátky jablek, nebo je skvělé s banánem, dobré jsou i verze s čokoládou a karamelem

    OdpovědětVymazat
  22. To vypadá úžasně! Já měla poprvé arašídové máslo dva roky zpátky a dlouho jsem potom ujížděla na americké klasice PB&J sandwiches... s lívanci mě ani nenapadlo si ho dát, netuším vlastně proč, ale až ho někdy zase budu kupovat, musím vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat