MENU

sobota 12. března 2022

POSLEDNÍ MĚSÍC | SHRNUTÍ VE FOTKÁCH

Zdravím vás a ano, je tomu tak - jsem zpět po měsíční pauze. Bohužel se mi poslední dobou nedaří zorganizovat čas a vše naplánovat podle mých představ. Poslední týdny mi den se svými "pouhými" 24 hodinami přijde extrémně krátký a abych stíhala práci, rodinu, kamarády, cvičení, četbu a blog (což jsou věci, které nechci omezovat), potřebovala bych buď více prostoru nebo omezit spánek. Nicméně to není z dlouhodobého hlediska možné a ani zdravé. Možná je to i tím, že si stále zvykám na novou pracovní pozici a některé věci mi zkrátka trvají déle. Je to velká zodpovědnost, snažím se dělat maximum a často mi přijde, že i to je málo. Pokud mi za poslední rok a půl někdy přišlo, že mám hodně práce, byl to jen maličký zlomek toho, s čím se potýkám teď, ale rozhodně to není stížnost - baví mě to a je to výzva! Každopádně momentálně ale vyžaduje to, že často nepracuji klasických 40 hodin týdně, ale některým věcem se věnuji i ve volném čase. Zkrátka to beru tak, že má práce přináší spoustu pozitiv, které bych jinde těžko hledala, ale na druhou stranu jsou i věci, které jí člověk musí obětovat na úkor osobního volna. Abych to řekla jednoduše - kdo byl někdy v pozici sociálního pracovníka a nikdy nepracoval přesčas, ať hodí kamenem. :) Musím si ale i maličko nasypat popel na hlavu, protože kdybych omezila sociální sítě nebo sledování katastrofických zpráv, bylo by toho času zase maličko více. Můj cíl je tedy zaměřit se na lepší organizaci, abych se opět naplno mohla věnovat dalším činnostem - blogu nevyjímaje. Řekla jsem si, že bych se s vámi pro začátek mohla po dlouhé době podělit o fotky, které se mi za poslední měsíc nahromadily v telefonu a tady jsou...


Čas na víno a pomalou snídani - jedny z mnoha radostí uplynulého měsíce. 


Snažila jsem se přeci jenom trochu věnovat blogu. Mám nafocené fotky a pracuji na článcích, které ale zatím nejsou připravené k publikování. Mimo jiné bylo na programu i několik procházek. Začínám opět chodit do práce pěšky, protože začíná být to pravé jarní počasí, na které se šíleně těším!

Také jsem vařila, pekla a koupila nové věci a doplňky do domácnosti. Více asi netřeba komentáře - zkrátka takové klasické činnosti všedních dní.


Práce, zase práce a hodně kafe. Začala jsem opět pít 3 šálky denně, což bych ráda omezila.


Po jemné béžové mě čekaly nové nehty a tentokrát jsem zvolila černou. Jednou za čas mě chytne nálada si dát tmavou barvu. Mimo péči o sebe jsem se snažila také číst a i když tempo není ideální, snažím se a chystám i články o přečtených knihách, kde vás třeba některé tipy zaujmou. 


Na programu bylo i posezení s holkama. Zavzpomínaly jsme na vysokou školu a naše pravidelné posezení u vína během přestávek. :D Nicméně všechny jsme se shodly na tom, že do školy bychom se už nevrátily...


Miluji začínající jaro, kdy se vše probouzí! 


A dnešní ráno, kdy jsem si sedla k mému Dolleru, snažila se plánovat a vychutnala si výbornou snídani - nepečený dort s mangem bez cukru a kávu.

Přeji vám krásný víkend!

26 komentářů :

  1. Ahoj a také přeji pěkný víkend, ať ti vyjde dle tvých plánů. To co popisuješ, velmi dobře znám. Příliš mnoho pracovních povinností, které se vkrádají, nebo já jim to dovolím do mého volného času, který chci trávit jinak. Snažím se na tom pracovat, pracovat a obhájit si prostor sama pro sebe, blog, běhání, čtení, domácnost, kamarády...a hlavně ODPOČINEK. Hodně se mi osvědčily odpolední - večerní šlofíkci. ♥
    Prima sobotní odpoledne přeji.
    https://www.youtube.com/watch?v=sazq_IXA9-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jako na houpačce, jedno období má člověk času, že neví co s ním a poté naopak. :D Děkuji moc a držím palce, ať se ti vše také daří. :)

      Vymazat
  2. Krásné fotky a celkově nové rozvržení se mi líbí :) Ať se ti daří v práci. Já se také snažím omezovat zprávy, jde to špatně. Je to všude kolem. Těžko se tomu vyhnout. Ať je lépe :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych potřebovala, aby měl den víc než 24 hodin, nestíhám vše, co bych chtěla stíhat a jsou to všechno věci, které se mi nechce prioritizovat, protože spoustu z toho mám prostě na úplně stejném místě a nechci se ničeho vzdát pro prospěch něčeho jiného :D

    Jinak pěkné fotky, ty lívanečky vypadají luxusně ♥ A tyjo, tři šálky denně si neumím představit pít, když jsem začínala v nové práci, tak jsem pila dvě, ale do měsíce nebo dvou jsem to omezila na jedno, protože vím že to není nej pro tělo a stejně zívám jak se dvěma kafi tak s jedním, takže jsem ten rozdíl ani nepocítila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto tě chápu. :D :) Ano, 3 šálky jsou až až a musím na tom zapracovat..:D :)

      Vymazat
  4. Já hodně práce zajídám po večerech, což je v důsledcích asi horší než to kafe :(. Ráda bych taky nasadila chůzi do práce - jenže nerada vstávám a pak je každá minuta dobrá (já to stejně musím kombinovat s MHD - pracuju v cetru Prahy a bydlí na okrají)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O jídle po večerech ani nemluvě, to se mi také kolikrát povede..:D

      Vymazat
  5. Do školy bych se taky už nevrátila, i když to bylo fajn a nebyly skoro žádné starosti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jsem hlavně ráda za to, že konečně má moje práce smysl a není to jen teoretická příprava. :)

      Vymazat
  6. Někdy se to hold člověku nakupí a nestíhá vše, co by chtěl :). Moc pěkné fotky, teď jsem dostala chuť na ten nepečený dortík :D. Hlavně, ať se v práci, ale i celkově daří :).

    OdpovědětVymazat
  7. Pavli, úplně v pohodě! Občas se prostě stane, že člověk na blog nemá tolik času, kolik by chtěl. Já to tak mám při zkouškách. Hlavně, ať se ti daří v profesním a osobním životě, my tu na tebe počkáme, neboj :) Když jsem začala chodit na tvůj blog, pamatuji si, že jsi pracovala v léčebně, nebo vězení? Teď si nejsem úplně jistá, omlouvám se. Změnila jsi oblast, nebo jsi stálé v této sféře?
    Také miluji jaro. Po škole se pravidelně procházím podél Vltavy a Malše a těším se, až vytáhnu kolo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda, že jsi zpět, tvoje články mi chyběly!
    Já bych také potřebovala dny delší, ale zatím všechno stíhám. Mám připravené články do konce měsíce a četba se mi taky poměrně daří. Těším se na tvoje knižní články :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké fotky, držím palce, ať si brzo nová práce trochu sedne, zvykneš si a budeš mít čas i na odpočinek:)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké shrnutí a hezké fotky, jde vidět, že jsi měla opravdu napilno. :) Už jsem se moc těšila na nový článek.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné! Miluji tyhle deníčkovské články.
    Zrovna jsem si říkala, co asi s tebou je a zda jsi v pořádku, tak ráda vidím, že ano. V poslední době to máme dost podobně, hledám takový balanc v životě, je to těžké pro lidi, co se prostě neumí nudit a pořád mají co dělat. Taky bych si přála aby měl den víc hodin, nebo abychom nemuseli tolik spát, haha :D

    OdpovědětVymazat
  12. To mi povídej, já teď na blog a svůj volný čas nemám žádnou kapacitu, což mě mrzí ale věřím, že to bude lepší :) Držím palečký ať je vše zase oka! Jinak krásné fotky! Budu se těšit na další článek <3

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovědětVymazat
  13. Cool pictures! Your breakfast looks yum and I love your new nails!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  14. Koukám že co se týče jídla máme hodně podobné chutě a návyky. Dortík dělám často, toasty s banánem ořechy a medem s přítelem milujeme

    OdpovědětVymazat
  15. Z fotek na mě úplně dýchá jarní nálada a to mi dělá hroznou radost :) Řekla bych, že produktivní měsíc!

    OdpovědětVymazat
  16. Páji neboj, nejsi v tom sama. Také teď s časem hrozně bojuju :) Už jsem se na nový článek od tebe těšila! A ať se ti ta organizace podaří lépe vyřešit. Sama budu ráda za rady :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné shrnutí ve fotkách 🤩 tyhle články miluj ze všech nejvíc. S tím časem to máme dost podobné, já teď neměla čas vůbec na blog ani na YouTube a sotva jsem stíhala domácnost a psy.. ☹️🤣
    Věřím, že se do toho zase dostaneme a těším se na další článek! Ty od tebe mě baví nejvíc. ❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  18. Ten úvod, to je přesně ják já. 24 hodin rozhodně nestačí. Každopádně stále více stíháš blog. Což je super. Já jak v práci dělám sociální sítě a máme režim trochu jiný, tak je to bláznivé pak stíhat ještě moje vlastní sítě.


    somethingbykate

    OdpovědětVymazat