MENU

pondělí 2. května 2022

DUBEN

Zdravím vás u nového článku! Ráda bych v něm shrnula uplynulý měsíc duben, jelikož se mi v mobilu nahromadilo spoustu fotek a také se toho celkem dost událo. Byl to nabitý měsíc plný akcí a to jak v mém soukromém životě, tak i pracovním. Utekl rychlostí blesku a zdá se mi až neuvěřitelné, že tu máme květen. Dnes i zítra jsem si vzala dovolenou, protože si potřebuji uklidit kompletně celý byt a po sobotním Majálesu se prodloužený víkend také hodí. :D S blížícím se létem cítím čím dál pozitivnější energii sama v sobě a možná je to i tím, že je jaro v plném proudu. Sluníčko, vše co kvete okolo, ale i delší den na mě vždy neskutečně dobře působí a nemohu se dočkat, až vyrazím na první plánovanou dovolenou - ta už konec konců také pomalu klepe na dveře. Moc ráda bych se dostala do pravidelnějšího tempa publikování článků, ale vůbec se mi to nedaří. Na blog myslím opravdu často, nápadů v hlavě mám relativně dost a vím, že jsem zlepšení aktivity slibovala už několikrát, ale snad se mi to do třetice všeho dobrého konečně podaří. Jaký jste měli duben vy a jak si užíváte krásné jarní dny? 

V dubnu jsem se po pár měsících opět sešla s parťačkami z vysoké. Naše setkání vždycky stojí za to a už se těším na to další! 
Na programu ale byly i klidnější večery po boku knihy. Momentálně čtu Sociopata odvedle, což je spíše oborová literatura, ale perfektně se hodí k tomu, abych si zase rozšířila obzory. V mé práci se člověk má co učit celý život. Když už jsem u toho, pracovní povinnosti mě také neminuly a k tomu pravidelná dávka kávy také nesměla chybět.
V polovině měsíce jsme se dočkali Velikonoc a i když je doma moc neslavíme, tradiční mazanec a beránka si nikdy neodpustíme. Pamatuji si, jak jsem jako malá chodila koledovat a později u nás po několik let zvonili kluci ze základky. Přijde mi, že v posledních letech tato tradice upadá a už se velikonoční koleda tolik neřeší. Nicméně po zeleném pivu se u nás v Hradci jen zaprášilo. :D
Poslední dubnový týden jsem s klienty pracovně vyrazila do Kutné Hory. Nejsem ten typ, kterého fascinuje architektura a památky v tomto duchu, ale chrám svaté Barbory je opravdu unikát sám o sobě. Mohla jsem na něm oči nechat a určitě tohle místo ode mě berte jako tip na výlet!
Na programu bylo samozřejmě i vaření. Moc mi zachutnalo zapečené kuřecí maso s cizrnou, cuketou a hráškem zalité trochou smetany a vajíčkem. Nízkosacharidové, ale výborné jídlo!
Uplynulý víkend jsem s partou vyrazila na hradecký Majáles a i když kapely byly letos slabší, užili jsme si ho na maximum. Počasí vyšlo na jedničku a přesně takovou akci jsem potřebovala, abych si vyčistila hlavu.
V neposlední řadě jsem si trávila volné chvíle u kávy s kamarádkou a rodinou. Není nad to jít v klidu do kavárny, aniž by vás cokoliv omezovalo. Doufejme jen, že tahle doba je za námi a už se nikdy nevrátí. 
Mějte se krásně!

23 komentářů :

  1. Tak tu knížku (Sociopat odvedle) ukládám do seznamu, tu bych si ráda přečetla :)

    Tyjo, taky jsem jako malá chodila koledovat, dokud mě jeden rok neseřvala teta, že to je jen pro kluky a pak mě už táta s bráchou nikdy s sebou nevzali. I když nejsem si jistá, jestli pak taky radši nepřestali chodit, ale vím že jsem se tehdy cítila hrozně, protože mě to bavilo a nechápala jsem, proč vadí že jsem holka.

    Tyjo, fotky z Kutné hory jsou nádherné! Nikdy jsem tam nebyla, ale hrozně bych chtěla, tak třeba jednou ♥

    Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem byla s kamarádkami v Hradci na pár zelených piv. :D A chrám sv. Barbory je nádherný, mně se v Kutné Hoře taky moc líbilo. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelené nesmí nikdy chybět, to je každoroční tradice. :D :)

      Vymazat
  3. To, jak ten čas rychle utíká, o tom raději mluvit ani nechci :D Nicméně na jednu stranu se těším, protože stěhování se tak blíží. Fotky jsou opět nádherné, my Velikonoce taky neslavíme a taky mi přijde, že se od tradice postupně upouští.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že se nemůžeš dočkat. Uteče to jako voda a budeš v novém, užívej si tyhle chvilky zařizování a dolaďování, to je na tom to nejlepší. :))

      Vymazat
  4. To zní jako krásný duben :). Také mě to jaro, počasí a delší dny neskutečně nabíjí a já bych teď nejradši trávila čas jenom venku :). Krásné fotky a přeji krásný květen :).

    OdpovědětVymazat
  5. Užila sis krásný měsíc :) Na první fotce jsem tě málem nepoznala! Strašně moc ti to sluší :)! Kutnou Horu mám také moc ráda :) V dubnu oslavil můj blog 9. narozeniny. Hodně jsem fotila a jezdila na kole :) Měj krásný květen <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a tobě gratuluji ke krásnému výročí blogu! :)

      Vymazat
  6. No tak teda ty sis užívala plnými doušky a tak to má být! :-) Krásné fotky a Kutnou Horu ráda vidím, byli jsme tam minulý rok v létě. Snad budeš mít květen produktivnější, těším se na články. A užij si dovolenou, těším se na článek plný fotek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také doufám, že květen bude v tomto ohledu lepší - děkuji! :)

      Vymazat
  7. Zelené pivo nesmí chybět :-) a ten mazanec je výstavní, opravdu se povedl :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pájo, já ty tvé fotky a články mám tak ráda! Vždy se těším na další článek. :) Máš moc hezké momenty, prosím si recept na maso s cizrnou, teď jsem jí koupila a vůbec vlastně nevím, co s ní udělat. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Sounds like you had a wonderful month! Beautiful pictures!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to byl skutečně nabitý měsíc...

    Mně architektura baví a Barbora v HK je top. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  11. Prežila si iste zaujímavý apríl :-)
    Na prvej fotke Ti to veľmi pristane, asi sa opakujem ...
    Výlet bol krásny a to zelené pivo je zo zeleného jačmeňa? Ja ho síce nemôžem, ale vyzerá dobre.
    A kávičkovanie je fajn, keď je s kým.
    Uži si máj!

    OdpovědětVymazat
  12. Můj duben mám shrnutý ve svém článku na blogu, ale nestíhám poslední týdny vůbec nic. Tím, že začíná být hezky jsem dost čato venku i a nebo chodím z práce tak utahaná, že moc na nic nemám chuť, že radši si odpočinu. Snažím se trochu pravidelně si plánovat články na blog, ale někdy mi to vychází někdy ne, vždyť to snáž sama. Jinak máš moc krásné fotky. Já mám teď trochu takovou čtecí krizi bohužel.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné, fotky, atmosféra článku, prostě všechno. Už se těším na tyhle letní dny plné kávy a zmrzliny

    OdpovědětVymazat
  14. Super duben. Moc se mi líbí, jak se ti povedl mazanec. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  15. Mňam, hned jsem dostala chuť na nějaký vychlazený drink na zahrádce.

    Simple living: Co pro sebe můžete udělat na jaře

    OdpovědětVymazat
  16. Kutná hora skrz chrám svaté Barbory je také na mem seznamu věci, co bych chtěla vidět. Zatím jsem viděla pouze jeho miniaturu v Mariánských lázni 😁 super, ze se vám akce povedla :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat