JIRÁSKOVY SADY

Krásnou sobotu vám přeji! Jaké máte plány na víkend? My se dnes chystáme na maturitní ples bráchovy přítelkyně do Nového Bydžova a moc se těším. Na podobné akci jsem sakra dlouho nebyla a celkem se i bojím, že jsem zapomněla, jak se chodí na podpatcích. Držte mi tedy palce, abych si nezvrtla nohu - to je obrovská výzva pro dnešek. :D Momentálně si chystám věci a na oběd pojedu k našim. Ve volné chvilce jsem si ale řekla, že bych se s vámi mohla podělit o pár fotek z minulého víkendu. S mamkou jsem po dlouhé době vyrazila na delší procházku po městě a do Jiráskových sadů. Počasí je venku sice stále pochmurné a v neděli mrzlo, ale i tak to bylo příjemně strávené odpoledne. Konec konců s kávou v ruce je snad každá procházka příjemná a neznám lepší pročištění hlavy, což jsem po minulém týdnu opravdu potřebovala. Nemůžu se dočkat, až bude to pravé jaro a vše okolo bude veselejší a barevnější. Příroda má přeci jenom po té dlouhé zimě stále smutný nádech, ale březen už je za rohem a můžeme se začít těšit na více sluníčka. Schválně mi dejte vědět do komentářů, zda se také chodíte pravidelně procházet, i když třeba počasí není úplně ideální a užijte si víkend naplno. 

7 komentářů on "JIRÁSKOVY SADY"
  1. Vzhledem k tomu, že mám štěně Německého ovčáka, tak jsou procházky každodenní rutinou :D Ale konečně díky ní chodím ven, protože kolikrát jsem z domu nevylezla klidně dva dny. A jak říkáš, je to skvělé pročištění hlavy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se taky snažím každý den "vystrčit nos" z bytu, ale dneska nevím, nevím - počasí je fakt hodně pošmourné. Už nám dvakrát nabouralo plán jet o víkendu na výlet - s předpovědí věštící déšť a vítr se nám nikam moc nechce. Škoda, že sluníčko a azuro je vždycky přes týden :)

    OdpovědětVymazat
  3. Procházku jste si určitě moc užily :) My si naposledy prošli Hradec asi 2 roky zpět. Ani nechápu, že to tak rychle uteklo. Podívali jsme se i na Bílou věž a využili dalekohledy :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že sis maturák užila :) o víkendu u nás bylo hodně škaredě - foukal silný vítr a pršelo. Teď už je ale zase lépe. Teploty okolo 10 stupňů, sluníčko, rostou krokusy. Co nejdřív bych chtěla vytáhnout kolo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsi měla hezký víkend, snad jsi zvládla i chůzi na podpatku :) Mně bylo celý víkend zle, takže jsem ho strávila v posteli :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Když jsem bydlela na Vysočině, chodila jsem na procházky častěji, buď s mamkou, nebo přáteli (můj bývalý na procházky moc nebyl). Nyní jsem více méně v Brně a procházku mám max. na šalinu a zpět, případně, když nám po práci ujede, jdeme se projít s přítelem o zastávku, či 2 dál. Naposled jsme se v Brně procházeli jen tak někdy v půlce listopadu a víkendy máme většinou nějaký program.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky, měla jsi krásný víkend :-) Já procházky miluji, zrovna včera jsem se s kamarádkou procházela po Pardubicích, až mě bolí nohy ještě teď :-D Ale těším se, až bude lepší počasí a vyrazím zase na túru.

    OdpovědětVymazat