STŘÍPKY Z VÍKENDU & YANKEE CANDLE

Krásnou sobotu všem! U mě nemohla začít jinak, než výbornou snídaní v podobě banánových lívanců. To je klasika, která mě neomrzí a vždy mě zasytí a dodá energii na delší dobu. Což se mi dnešní dopoledne bude hodit, jelikož mám v plánu utřít prach a celkově poklidit v celém bytě. Venku to sice nevypadá extra přívětivě a po sluníčku ani stopy, ale i tak bych ráda vyrazila ven - ať už na procházku nebo s kamarádkou na kávu. Na Instagramu už jsem u několika lidí viděla fotky kvetoucích sněženek a krokusů. Pro mě krásné znamení přicházejícího jara a překvapuje mě, že se letos vše probouzí takhle brzy. Už nemrzne, ale minulý rok jsem na první kytičky narazila až někdy v polovině března. Přesně za měsíc nás také čeká změna času na letní a nemůžu se dočkat, až zase bude o hodinu déle světlo. Každopádně nebudu předbíhat a vrátím se k víkendu minulému, kdy jsme se zúčastnili maturitního plesu bráchovy přítelkyně. Musím říct, že dlouho jsem se takhle nepobavila a celá akce neměla chybu! Neděle pak byla náročnější na zotavení, ale stálo to za to. :D Pracovní týden překvapivě nebyl, až na několik hodin přesčasů, extra složitý, ale i tak utekl rychlostí blesku. Konec konců, kdo dělá sociálního pracovníka a nevěnuje se práci mimo pracovní dobu, ať hodí kamenem. :D Za odměnu jsem si ale včera udělala radost novou svíčkou od Yankee Candle a vůni Soft blanket jsem si naprosto zamilovala! Jaká je vaše oblíbená vůně a co máte v plánu na víkend? 

5 komentářů on "STŘÍPKY Z VÍKENDU & YANKEE CANDLE"
  1. Mňam, lívance vypadají báječně. Už to venku opravdu hezky kvete, tak ještě lepší počasí a bude to dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krokusy a sněženky už jsem taky viděla, on tenhle týden byl takový malinko jarní. Zatímco dneska u nás lehce popadává sníh...

    OdpovědětVymazat
  3. Také se divím, že se příroda probouzí už tak brzy. V týdnu jsem už poprvé vytáhla kolo :). Chtěla bych i zítra, ale zima se jen tak nevzdává, tak to asi nevyjde. Včera jsem byla u koní a počasí bylo úplně aprilove! Chvíli slunce, potom zase hrozný vítr, do toho sněžení :D... Svíčky mám také moc ráda ❤️ nemám konkrétní oblíbenou vůni. Nesmí být ale moc pronikavá. Měj krásný týden :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně, že sis maturitní ples užila :). Jinak přeji hezké dny :).

    OdpovědětVymazat
  5. Pár prvních sněženek jsem také viděla. Pořádně se na ně ale zajdu podívat až v březnu do Královy zahrady, kterou máme kousek a je to naprosto kouzelné místo. O víkendu jsme hlavně odpočívali :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat