ÚNOR

Krásný večer všem! Nový týden je před námi, ale další měsíc téměř za námi. Je to jako včera, co jsem psala shrnující článek měsíce ledna a teď se budeme loučit s únorem. Vůbec si nestěžuji, ba naopak. Únor je vždy velmi krátký a mám ho zafixovaný jako poslední zimní měsíc. Přeci jen v březnu začíná jaro a i když tomu venkovní teploty zatím moc nenasvědčují, jsem si jistá, že brzy se dočkáme teplot s dvojcifernými čísly. Co se týče blogu, chtěla bych vám moc poděkovat za milé komentáře u posledních článků a také zvyšující se návštěvnost. V tomto období jsem v porovnání s minulým rokem přeci jen aktivnější, ale chtěla bych publikovat alespoň dva články týdně. To je cíl, do kterého mám zatím daleko, ale snažím se dost plánovat a využívat každou volnou chvilku. Psaní a focení mě stále velmi baví a myslím si, že blog je platforma, která mě nikdy neomrzí. Prostor pro sebevyjádření je tu obrovský a až mě mrzí, že spoustu lidí přechází na Youtube nebo Instagram. To s uplynulým měsícem sice až tolik nesouvisí, ale je to takový můj postřeh, nad kterým jsem se poslední dobou zamýšlela a i touto cestou vám chci vyjádřit svůj vděk za to, že i vy stále píšete a sdílíte spoustu tipů a inspirace. 

Jaký jste měli únor vy? Doufám, že pro vás nebyl náročný a dokázali jste vypnout hlavu od pracovních i jiných starostí - ať už třeba na nějakém výletě nebo u kávy a dezertu.
To mně se ostatně povedlo a ne jednou. Strávila jsem chvilky plné pohody s kamarády a rodinou. Začala jsem chodit na procházky a obecně více pěšky i například do práce. Je to pro mě způsob, jak dokonale vyčistit hlavu - zvláště když venku svítí sluníčko. Relax se uskutečnil i v přítomnosti knížek a konečně se mi daří být aktivnější i co se četby týče. 
S celkovou pohodou souvisí i cvičení, do kterého jsem se během tohoto měsíce vrhla po hlavě. Snažila jsem se být přísná sama na sebe a opravdu jsem se pokusila zařadit cardio 3x týdně. Stepper je můj velký parťák a po 40 minutách jsem vždy totálně vyřízená, ale zároveň nabitá energií. Ten pocit po cvičení je prostě nepopsatelný a stojí za to! 
Víkendy v únoru byly vyloženě lívancové. Snad každou sobotní snídani jsem si udělala mé oblíbené lívance z banánu a ovesných vloček. Nejen, že mají skvělé výživové složení, ale zasytí na celé dopoledne (a to vstávám i o víkendu relativně brzy) a jsou zkrátka vynikající.
Co se týče celkového jídelníčku, snažila jsem se jíst zdravě po většinu dní. Zařazuji hodně zeleniny, což se při dnešních cenách promítlo hlavně v mé peněžence. :D Určitě ale nejsem sama a víte, o čem mluvím. 
Každopádně únor je u konce a přeji vám, ať do dalšího měsíce vkročíte pravou nohou. Dobrou noc!
9 komentářů on "ÚNOR"
  1. Souhlasím s tvým postřehem, že hodně lidí přechází na YTB nebo IG. Já tyhle skoro vůbec platformy nesleduju, vyhovují mi blogy.
    Přeju ti fajn březen

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky, osobně mám blogy moc ráda, na YTB sleduji jen jednu uživatelku, jinak jsem spíš čtecí, snad nám nějaké zůstanou :D

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. Já sleduji obojí, na blog už tolik času nemám, ale snažím se. :) Ale komentuji stále. No cena zeleniny je naprosto šílená, už se těším na domácí.

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že je málo blogů a spousta lidí na YouTube. Sledování videí mě nebaví, radši si přečtu článek :). Také už se moc těším na jaro. Zimu mám ráda, ale tu pořádnou, se sněhem, ne bláto. Už jsem vytáhla kolo :) dnes jsem byla u koní jen v mikine. V ČB už kvetou krokusy. Je to nádhera :). Poslední dobou taky hodně čtu. Musím si zadat konkrétní počet stránek na den, abych stihla i věci do školy :D jo, jsem divná, většina lidí se ke čtení nutí, já se nutim, abych už přestala :D měj krásný březen :)

    OdpovědětVymazat
  5. Můj únor mám sepsaný u sebe na blogu, ale když bych ho měla shrnout tak byl dost na pohodu. Přečetla jsem pár knížek u kterých jsem dost vypnula, stejně jako u cvičení. Dostala jsem opožděný dárek od ségry k lednových narozeninám. Začala jsem pravidelně z práce chodit pěšky a teď v týdnu kdy svítilo sluníčko to byla nádhera prostě. Stejně tak u cvičení kdy se snažím minimálně 3x týdně cvičit. Je fakt že poslední dva měsíce se cítím po psychické stránce fakt lépe než předtím. Myslím, že je to jak cvičením, stravou a některými dalšími věcmi. Jinak máš hezké fotky :)

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  6. Únor mi utekl, ani nevím jak. A už vůbec nechápu, že už je 6. března. Letí to hrozně rychle. Já se snažím cvičit 5x týdně. To mi teď práce trochu nabourá, ale i tak se budu snažit být co nejvíc aktivní :) Co se týče jídla, tak už nejsem tak přísná a někdy vyhraje nějaký ten čas navíc :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mě blog baví na tvorbu nejvíce a ani ten instagram mě tak neoslovil :D. Strašně to utíká, já si ještě nezvykla, že je březen a už je půlka skoro pryč :D. Já naopak ubrala intenzivnějšího cvičení a zaměřuji se spíš na jógu – potřebuji to pro své zdraví :). A na jídlo si taky myslím, že dbám :). Ať se ti daří :).

    OdpovědětVymazat
  8. Když máš motivaci, všechno jde lehce. Držím pěsti aby se to podařilo 😊

    OdpovědětVymazat