MENU

středa 11. října 2023

29. NAROZENINY

29. Jak se tohle stalo? Přijde mi, že před pár lety jsem teprve slavila osmnáctiny a teď mi táhne na třicet. Říká se, že čím je člověk starší, tím čas plyne rychleji a mohu to jen potvrdit. Dnes jsem s rodinou oslavila mé narozeniny a na to, že 11. říjen letos vyšel v půlce týdne, to byl opravdu povedený den. Dostala jsem pár drobných dárečků, nádherné růže a čokoládový dort od mamky. Musím podotknout, že moje mamka umí kolikrát upéct opravdu zázraky a tohle byl chuťově jeden z nejlepších dortů, jaký jsem kdy měla. Zkrátka ví co mám ráda a na její dezerty nedám dopustit. Narozeniny většinou bývají radostnou událostí a dříve jsem se na ně těšila. Dnes mě ale ta stoupající čísla mého věku spíše děsí. Říká se ale, že "starý poleno hoří nejlíp" a tak se z toho nehroutím a ten poslední rok s dvojkou na začátku si hodlám užít na maximum. Už teď vím, že bude stát za to! :) 

17 komentářů :

  1. Všechno nejlepší a ať se ti poslední rok s dvojkou na začátku vydaří. Ale ani s trojkou, čtyřkou a pětkou to není špatné. Teď testuji 6... už několikátý rok :D
    Větu "jak se to stalo" jsem si říkala letos v létě, když jsem vedla syna k "oltáři" (lepší popis by byl tedy ten, že on mne vlekl na molo rybníka, kde se obřad odehrával, protože se schylovalo k dešti a chtěli to stihnout před ním - stejně nestihli :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší :) Utíkají ty roky nějak rychle :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Dortík vypadá lahodně! :-) Přeji všechno nejkrásnější, hodně štěstí, zdraví a ať je ten poslední rok do třicítky krásný! ♥ Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, moc ti gratuluji k narozeninám. :) Dort vypadá báječně, jestli takto peče přímo tvoje maminka, tak smekám.

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší k narozeninám ♥ Dort se mamce moc povedl :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám! Od 18 mi taky přijde, že ten čas utíká nějak zrychleně :D Já jsem teda narozeniny moc neslavila nikdy, teď mi to přijde ještě víc depresivní než kdy dřív :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji všechno nejlepší! Taky mi přijde, že čím jsem starší, tím čas utíká rychleji.

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji ti dodatečně všechno nejlepší k narozeninám! Mě přijde že od těch 18 každý rok uteče nějak strašně rychle. Nemůžu uvěřit, že mě za 3 měsíce bude 33. Ten dortík je moc pěkný stejně jako fotky.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji ti opožděně krásné narozeniny! Dortík vypadá parádně <3

    OdpovědětVymazat
  10. Ten dort je nádherný.
    Dodatečně vše nejlepší. ❤ Čas letí opravdu rychle, ale neboj, třicítka není hrozná - před pár dny jsem ji dovršila a myslím, že na ni z mnoha důvodů budu ráda vzpomínat do konce života.

    OdpovědětVymazat
  11. Taky se už většinou na své narozeniny netěším a jsem z nich vždycky rozladěná. S utíkajícím časem ale bohužel moc neuděláme. :D
    A přeju ti všechno nejlepší a ať tento rok stojí za to :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  12. Také všechno nejlepší k narozeninám

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Pavlínko, dodatečně Ti přeji všechno nejlepší k narozeninám! Dort se mamince moc povedl a určitě byl více než vynikající. Souhlasím, že čím jsme starší, čas plyne mnohem rychleji. Nezapomínám ale na to, že věk je jen číslo a pokud se stále cítíme dobře, tak není co řešit! Žijeme jen jednou. :) <3

    OdpovědětVymazat
  14. Všechno nejlepší! Přiznám se, že už pár let docela tápu, kolik mi vlastně je xD Sice jsem jsem o rok starší, ale nepřijde mi to....možná je to ten nejlepší způsob stárnutí :D

    OdpovědětVymazat
  15. dodatečně přeju všechno nejlepší! :D sama jsem nedávno oslavila narozky, a máš pravdu, čím je člověk starší, všechno to utíká tak nějak rychleji... dort od maminky vypadá lahodně ♥

    OdpovědětVymazat