MENU

čtvrtek 5. října 2023

PODZIMNÍ KRKONOŠE

Jestli na podzim něco miluji, jsou to procházky ve zbarvené přírodě. To splynutí barev a pestrých listů mě vždy dobije pozitivní energií a kdy jindy vzít do ruky foťák, než v tomto období. Minulý týden si většina z nás mohla užít prodloužený víkend a my jsme ve svátek, 28. září, vyrazili na jednodenní výlet do Krkonoš. Jak mnozí víte, tyhle hory jsou pro mě srdcovka od dětství a vždy se tam budu ráda vracet. Na Krkonoše mám ty nejkrásnější vzpomínky a považuji je za můj druhý domov. V létě jsou dokonalé. Pohled na Sněžku mě nikdy neomrzí a jsem vděčná, že cesta od nás z Hradce zabere pouhou hodinu. Nicméně i na podzim mají své kouzlo a o tom se můžete přesvědčit na následujících fotkách. Naprostý klid během naší procházky narušoval pouze zvuk větru a zvířat v lese. Měli jsme dokonce i to štěstí, že jsme našli pár hub. Letošní září totiž sběru moc nepřálo vzhledem k vysokým teplotám a absenci deště. Smaženice jsem se bohužel zatím nedočkala, ale pár našich úlovků jsme aspoň nasušili a později se využijí třeba do bramboračky, na kterou mimochodem také nedám dopustit! Na závěr nás čekala odměna v podobě piva a vynikajícího oběda. Jako dezert nechyběly borůvkové knedlíky - snad ty nejlepší, co jsem kdy jedla a i když nejsem milovník sladkých jídel, tyhle byly opravdu dokonalé. Počasí se vyvedlo na jedničku a doufám, že letos bude minimálně ještě jedna příležitost se do Krkonoš vydat. Na jaké místo se rádi vracíte vy? 


















 

11 komentářů :

  1. Letošní podzim byl k toulání po horách jako stvořený.
    Křemenáče jsi našla krásné. Já "ulovila" na chalupě jeden hříbek, ale jinak jsme našli už jen asi tři červavé podubáky. U nás je v těch zbytcích lesa, co nám nechal kůrovec, děsné sucho

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky. :) Doufám, že Krkonoše taky stihnu navštívit ještě během podzimu.

    OdpovědětVymazat
  3. No to je úplná provokace, ty knedlíky vypadají naprosto božsky a to mi připomíná, že sladké knedle, zvlášť borůvkové, jsem už neměla ani nepamatuju! :) Krásné fotky, u nás letos houby taky nic moc, naštěstí ještě mám nějaké zásoby z loňska a příští rok už prostě musí růst, aspoň do té bramboračky ať je. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky miluji ty barvy podzimu :). Moc krásné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  5. NA podzim musí být Krkonoše krásné. My je poprvé navštívili na konci léta a taky se nám tam moc líbilo :) Také jsem si tam chtěla právě dát knedlíky, ale bohužel jsme na ně nikde nenarazily :( :D Třeba příště, až se tam vydáme.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Také miluji barevnost podzimu :) před rokem jsem v září našla spoustu hub, také jsem je usušila na bramboračku. Mňam :) moc hezké a veselé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky! Dovolené na podzim mají své kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak podzimní Krkonoše vypadají naprosto kouzelně! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, u Tvých článků se vždycky kochám! :D A na závěr ty borůvkové knedlíky přebyly veškerý dojem z Krkonošů xD Inu, co říct - právě čtu článek před oběděm :DD

    OdpovědětVymazat