MENU

pondělí 11. prosince 2023

ZASNĚŽENÁ JABLEČNÁ KOLEČKA SE SKOŘICÍ

Nebyla by to série vánočních článků bez nějakého receptu. Každý rok se na blog snažím přispět nějaký tip na pečení, které se perfektně hodí do tohoto období. Určitě si někteří z vás vzpomínají na vánoční chlebíček s ořechy nebo kokosové cupcakes. Ty měly minulý rok velký úspěch a potěší zejména milovníky kokosu. Tentokrát mám pro vás ale extrémně jednoduchý recept, který jste jistě zaznamenali už i na Instagramu. Poslední týdny na mě vykukoval ze všech stran a i já jsem se ho rozhodla vyzkoušet. Jedná se o jablíčka v listovém těstě a pro jejich přípravu je skutečně potřeba jen několik minut a ještě méně ingrediencí. Ve finále je to štrúdl, jen v podobě jiného tvaru a moc se mi tento nápad líbil. Kolečka působí jako malé cukroví a určitě jsem je letos nedělala naposledy. Potřebovat budete jen:

listové těsto
jablka
skořicový cukr
1 vejce

Jablíčka nakrájíme na cca 0,5 cm tenká kolečka. Prostředek vykrojíme, aby nám vznikl otvor, kterým následně budeme protahovat a obtáčet kolem dokola listové těsto. Pomoci si můžete např. víčkem od pet lahve. Připravíme si zhruba 1 cm široké proužky z listového těsta a kolečka omotáváme. Vyskládáme na plech vyložený pečícím papírem, následně potřeme vajíčkem a nakonec posypeme skořicovým cukrem či pouhou skořicí. Záleží na vašich preferencích. :) Jsou vynikající, jednoduchá a navíc dokonale provoní kuchyň. Pečeme dozlatova několik minut. Dobrou chuť! :) 

9 komentářů :

  1. Vypadá to super, zajímavý typ na zimní občerstvení k čaji nebo kávě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Efektní nápad. Díky za tip- vyzkouším😉
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají krásně, něco podobného už jsem párkrát viděla, možná je někdy zkusím :).

    OdpovědětVymazat
  4. viděla jsem tento tip na instagramu a moc bych to chtěla zkusit, ale pořád jsem se k tomu nějak nedostala :/ ale moc mě to láká! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tyto dobroty jsem obdivovala už na instagramu. Vypadají opravdu moc dobře! :) Jednoduché, rychlé a hlavně dobré.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to vypadá hodně TOP :)! Díky moc za tip, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem na toto vidělat recept tuším na instagramu a chystám se ho vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat